Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aiotteko joten varautua tai harjoitella maskien jälkeiseen aikaan? Onkohan uuteen aikaan, maskittomuuteen, vaikea sopeutua?

Vierailija
23.03.2022 |

Uhkaavasti näyttää siltä, että maskisuositus tullaan poistamaan, niin typerää ja vaarallista kuin se onkin. Uskotteko, että sopeudutte vielä maskittomuuteen, vai meinaatteko käyttää jatkossakin? Aiotteko harjoitella jotenkin maskittomuutta, vai tapahtuuko maskeista luopuminen sitten kertarytinällä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskeista ei luovuta!! Ikinä!! Meidän perheessä käytetään vauvasta vaariin!! Turvavälit muistettava!! Saisipa lisää pistoksia!!! Taas tilattava lisää käsi desiä!!

Vierailija
22/27 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona on kadonnut ainoastaan otsikoista. Maskinkäyttöni (FFP2) jatkuu ainakin tämä vuoden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korona on kadonnut ainoastaan otsikoista. Maskinkäyttöni (FFP2) jatkuu ainakin tämä vuoden.

Minkä uskot olevan esimerkiksi ensi keväänä ratkaisevasti eri tavalla kuin tänä keväänä? Voi olla, että joudut käyttämään maskeja loppuelämäsi ajan.

Vierailija
24/27 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ulkona pitänyt maskia ikinä. Joka päivä olen ollut töissäkin ilman maskia vähintään ruokatauoilla. Maskittomuus ei ole ongelma, vaan normaali tilanne.

Eikö maski kuitenkin nykyisin ole se uusi normaali, mikä tuntuu luontevimmalta?

Ei. Vapaa hengittäminen on luontevaa ja hyvää, ei maskin sisällä hengittäminen. Aivot ja koko keho tykkäävät kovasti olla ilman maskia.

Vierailija
25/27 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo alkanut harjoittelemaan, ensin pikkuhiljaa, hiljaisissa julkisissa tiloissa ja nyt olen jo vapaa-ajalla aina ilman maskia. Töissä ruokakaupassa pistän maskin päälle koska työnantaja sitä vielä vaatii, mutta kun työaika loppuu niin maski lähtee.

Vierailija
26/27 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän helpolta tuo sopeutuminen näyttää kun olin äsken kävelyllä ja ohi ajoi bussi jossa istui n. 15 matkustajaa, eikä näistä kellään ollut maskia. Vielä viikko sitten noista varmasti 12-13 olisi käyttänyt maskia.

Vierailija
27/27 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sujuu kun en ole käyttänyt enää aikoihin.

Nyt keväällä aion käyttää katupölyn ja siitepölyn vuoksi. Viime kevään selvisin ilman allergialääkkeitä maskin avulla.