Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Etätyöläiset! Paljon teette töitä?

Vierailija
23.03.2022 |

Itse vaihdellen mutta toimistopäivinä olen aina sen 8 tuntia toimistolla mutta etäpäivinä teen aktiivisesti töitä ehkä max 3 tuntia. Kertoo ehkä tehokkuudesta.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskutettavaa työtä noin 6 tuntia päivässä. 

Vierailija
2/19 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon teen, vai oliko tuo kysymys, paljonko teen?

Noin tunti enemmän tulee tehtyä, kun säästän työmatkassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan minkälainen päivä on. Joskus kun on mukavaa tekemistä saatan aloittaa 7 jälkeen ja lopetan vasta kun joku perheestä huomauttaa ruuasta. Eli n klo 17. Joskus tulee jatkettua vielä 21 jälkeen koska osa tehtävistä on aina eri aikavyöhykkeessä. 

Jonain päivänä 8-16 ja siinäkin välissä ehtii tekemään ruuat ja laittamaan pyykit pyörimään. 

Tärkeintä on se että hommat hoituu. 

Vierailija
4/19 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitustako sinä sen tiedät paljonKO.

Vierailija
5/19 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan sama määrä se on tehtävä, olipa missä tahansa. Vai mitä työtä te oikein teette, jotka pystytte lusmuilemaan kotona ollessa?

Ps. Se on paljonKO.

Vierailija
6/19 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman verran kuin konttorilla.

Vierailija
7/19 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, paljon teen. Sitähän te kirjoitustaidottomat tuolla sanalla aina tarkoitatte.

Vierailija
8/19 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan pysty tekemään 8 h työpäivää 3 tunnissa. Teen etänä vielä enemmän töitä kuin normaalisti. Vähintään sen 8 h.

Vierailija
9/19 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin etätöissä saatoin pitää viikossa pari vapaapäivää ja rehkiä sitten reippaasti töitä muutamana päivänä viikossa. Se sopi itselle paremmin ja motivoiduin työnteosta paljon enemmän. 

Vierailija
10/19 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia 8h työpäivää. Aina ei niin tehokasta, mutta sama se on toimistollakin - 10min pyykkääminen vaan on jotenkin "pahempi" kuin 30min kahvitauko toimistolla.

Vierailija
11/19 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran, mitä tarvitsee.

Vierailija
12/19 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätyö on ainakin minulla lisäänyt työmäärää. Tai ei oikeastaan etätyö, vaan tämä korona-aika, meille tuli paljon sellaisia töitä, mitä ilman sitä ei olisi ollenkaan. No, ei tämäkään loputtomiin kestä, tehdään se mitä on tehtävä.

Puolison on välillä vaikea ymmärtää, että mun työni ei lopu kun kello tulee 16.00 tai 16.15. Mun työt loppuu, kun olen saanut jonkun tietyn asian tehtyä, ja jos se menee iltakuuteen tai seitsemään, niin se menee. Ja jos joku tulee koko ajan keskeyttämään, että joko olet valmis, lähdetäänkö lenkille, onko lapset jo syöneet...? Niin kaikki ne keskeytyksen venyttävät sitä päivän pituutta.

Vierailija
13/19 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen saman verran kuin ennenkin, mutta eri tavalla. Kotitoimisto on välillä puuduttavaa ja saan vähemmän aikaiseksi, mutta välillä iskee kunnon spurtti ja teen paljon töitä. Lopputulosta kun katsoo niin teen esim. viikossa yhtä paljon töitä kuin toimistollakin, mutta tahti on epätasaisempi.

Vierailija
14/19 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Ja teen tasan sen saman kuin toimistolla. Aika turha työ teillä, jos siitä valtaosa menee toimistolla tyhjäkäyntiin.

Vierailija
15/19 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/19 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran että polvet huutaa hoosianna ja itkettää. Eilenkin yli 12h. Tsiisus!

Vierailija
17/19 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdellen. Mutta sitten taas vapaapäivinäkin kyllä hoidan asioita, jos sellaine tilanne tulee. Samoin lomaltakin toisinaan. 

Samat työt teen mitä tekisiin työpaikassanikin. En sielläkään koko aika ole selvitettäviä asioita.

Vierailija
18/19 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittävästi. Ei se määrä, vaan laatu. 

Vierailija
19/19 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän hyvin harvoin etäpäiviä. Johtunee siitä, että asuntoni ei ole kovin iso, minulla ei ole hyvää työpöytää ja tarvitsen työssäni mielellään kaksi lisänäyttöä.

Ihan koronan alussa silloin 2020 tein ehkä pienen hetken pääsääntöisesti etänä, mutta huomasin nopeasti ettei se sopinut minulle. Ensinnäkin jäin lyhyessä ajassa parikymmentä tuntia miinukselle. Toiseksi työpäivät menivät käytännössä niin että tein 15 minuuttia töitä jonka jälkeen pidin vähintään saman verran taukoa ja tuo toistui koko päivän eli kovin tehokasta työaikani ei kyllä ollut ja palasin toimistolle. Etätyöt eivät ole minun juttuni vaikka olenkin alle 30.