Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet pitävät sittenkin enemmän hoikista kuin muodokkaista naisista:

Vierailija
04.09.2015 |

Kim Kardashianin ja Beyoncén muodot ovat saaneet käsittämättömän paljon huomiota. Näiden kahden julkkisnaisen marilynmaiset muodot miellyttävät miesten silmää. Moni nainen toivoisi, että oma rintavarustus oli muhkeampi tai lattapepun sijasta farkkuja komistaisi muodokas peppu.

Tässä peppujen ja ryntäiden tulvassa on vaikea uskoa, että miehiä saattaisi viehättää vähemmän muodokas naisvartalo. Näin kuitenkin on PeerJ-julkaisussa esitelty tutkimus väittää. Tutkimuksen mukaan miesten mielestä hoikka vartalotyyppi oli viehättävämpi. Miehet liittivät hoikkuuteen nuoruuden, hedelmällisyyden ja pienemmän sairausriskin. Heidän silmissään viehättävin naisten vartalotyyppi muistutti sitä, miltä huippumalli Kate Moss näytti 1990-luvulla. Pienirintainen, poikamainen ja luisevan hoikka.

Tutkimukseen osallistui 1300 miestä kymmenessä eri maassa. Jokaiselle tutkittavalle näytettiin 21 eri vartalotyyppiä edustavan naisen kuvat. Miesten tehtävänä oli järjestää naisten kuvat viehättävyyden mukaan järjestykseen. Tutkijoiden yllätykseksi miesten mieleen olivat hoikat naiset, joiden painoindeksi oli 19. Tulos oli jyrkässä ristiriidassa siihen tutkijoiden matemaattiseen malliin perustamaan ennakko-oletukseen.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Don't think so. Just näin tänää kaksi pariskuntaa, molemmilla miehillä kurvikkaat naiset. Itse miehet olivat urheilullisia ja kivan näköisiä (toki naisetkin siis). Et ei ne aina halua sitä luukeppiä. Ja itse jos olisin mies, niin kattelisin kyl niitä jotka ei näytä ihan miehiltä. Kyl lantioo saa olla. =D

Vierailija
2/45 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisilta kermaperse AV-mammoilta tuskin voi odottaa tähän aloitukseen kuin alapeukkuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tell me something I don't know :(

Vierailija
4/45 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskat. 

Erilainen tulos saadaan aikaiseksi aina kun valitaan eri miehet tutkimukseen. 

Vierailija
5/45 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei yllättänyt yhtään, itsekin vertasi niitä jutun kuvia, tulin samaan tulokseen.

Vierailija
6/45 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aika yllättynyt. Niin on noita kurvittaria hehkutettu. No samapa tuo, en edusta hoikkia enkä kurvikkaita.

Vierailija
7/45 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks Suomeen tulee paljon mm. afrikkalaisia miehiä joille naiselliset naiset kunnon muotoineen maistuu :) 

Vierailija
8/45 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 20:34"]

Onneks Suomeen tulee paljon mm. afrikkalaisia miehiä joille naiselliset naiset kunnon muotoineen maistuu :) 

[/quote]

Tämä.

Vierailija
9/45 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kun kasvatte aikuisiksi ja olette saaneet iän myötä hyvän itsetunnon, nuo asiat ei kiinnosta pätkääkään. Been there..:). 

Vierailija
10/45 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 20:16"]

Kim Kardashianin ja Beyoncén muodot ovat saaneet käsittämättömän paljon huomiota. Näiden kahden julkkisnaisen marilynmaiset muodot miellyttävät miesten silmää. Moni nainen toivoisi, että oma rintavarustus oli muhkeampi tai lattapepun sijasta farkkuja komistaisi muodokas peppu.

Tässä peppujen ja ryntäiden tulvassa on vaikea uskoa, että miehiä saattaisi viehättää vähemmän muodokas naisvartalo. Näin kuitenkin on PeerJ-julkaisussa esitelty tutkimus väittää. Tutkimuksen mukaan miesten mielestä hoikka vartalotyyppi oli viehättävämpi. Miehet liittivät hoikkuuteen nuoruuden, hedelmällisyyden ja pienemmän sairausriskin. Heidän silmissään viehättävin naisten vartalotyyppi muistutti sitä, miltä huippumalli Kate Moss näytti 1990-luvulla. Pienirintainen, poikamainen ja luisevan hoikka.

Tutkimukseen osallistui 1300 miestä kymmenessä eri maassa. Jokaiselle tutkittavalle näytettiin 21 eri vartalotyyppiä edustavan naisen kuvat. Miesten tehtävänä oli järjestää naisten kuvat viehättävyyden mukaan järjestykseen. Tutkijoiden yllätykseksi miesten mieleen olivat hoikat naiset, joiden painoindeksi oli 19. Tulos oli jyrkässä ristiriidassa siihen tutkijoiden matemaattiseen malliin perustamaan ennakko-oletukseen.

[/quote]

Haluaisin kyllä todella nähdä miten tuo tutkimus on oikeasti tehty. Katsos tutkimushan saadaan näyttämään juuri sitä mitä halutaan

Vierailija
11/45 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 20:20"]Don't think so. Just näin tänää kaksi pariskuntaa, molemmilla miehillä kurvikkaat naiset. Itse miehet olivat urheilullisia ja kivan näköisiä (toki naisetkin siis). Et ei ne aina halua sitä luukeppiä. Ja itse jos olisin mies, niin kattelisin kyl niitä jotka ei näytä ihan miehiltä. Kyl lantioo saa olla. =D
[/quote]
Täytyy kyllä sanoa, että paskimmin perusteltu kommentti ikinä. Varsinkin tuo lopun "jos itse olisin" kruunasi koko roskan.

Vierailija
12/45 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuossa on kyllä ihan ääripäät laitettu vastakkain! Eiköhän ihan norminainen olis kuitenkin voittanut? Eli ei jättipersettä, mutta ei miesmäinen kroppakaan!

Vierailija
13/45 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne kuvathan oli ihan outoja! Sillä kurvitarella oli makkaroita vyötäröllä, ketä semmoinen miellyttäisi, kurvitar jolla ei ole makkaroita vois olla miellyttävämpi !

Vierailija
14/45 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko siinä tutkimuksessa muitakin kuvia kuin nämä kaksi?

Vierailija
15/45 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs ne 21 vartalotyyppiä näkis? En millään usko, että miesten mielestä poikamainen vartalo olisi haluttavin!

Vierailija
16/45 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurvikkaana (normaalipaino, mutta pepun jq rinnat omaavana) olen kyllä aina saanut paljon huomiota.
Oma mies taas pitää enemmän hoikista näin jos puhtaasti mieltymistä kysytään, mutta ei sen niin väliä, ole kun jotain rakastaa. Haluaa ja himoitsee minua siis ohitte oman unelmanaisen vartalon. Halu ei synny objektiivisuudesta pelkästään, vaan subjektiivisetkin ominaisuudet viehättävät.

Vierailija
17/45 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämän tutkimuksen perusteella voisi sitten olettaa, että suurin osa miehistä on vähintään biseksuaaleja? Rinnaton nainen, jolla poikamainen lantiokin?

Vierailija
18/45 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 21:02"]

Missäs ne 21 vartalotyyppiä näkis? En millään usko, että miesten mielestä poikamainen vartalo olisi haluttavin!

[/quote]

Et usko vai?! Osa miehistä on kaappihomoja ja siten pitävät poikamaisista vartaloista! :D

Vierailija
19/45 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri ihmisillä on erilaiset mieltymykset. Mitä sitten? Aina on peppuni saanut positiivista huomiota. Varmaankan ne joita ei nappaa, eivät myöskään minua lähesty :)

Vierailija
20/45 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole lantiota mutta rinnat löytyy. Pienehkö mutta kiinteä peppu. Olen hoikka. Saan kehuvia kommentteja kropastani niin tutuilta kuin tuntemattomilta lähes viikottain.