Tytölle nimeksi Ritaliina?
Kommentit (99)
Kamala nimi!! Mua oksettaa onhan tää vitsi? Toivottavasti on !! T.Ritaliina KAMALANIMI
En usko että useimmille tulee mieleen mikään lääke!
Viimeistään koulussa lasta kiustaa tuosta nimestä. Siitä väännetään Ripuliina ihan satavarmasti. Miksi sun ap pitää keksiä väkisin outo, kiusaamiselle altistava nimi kun on olemassa kauniitakin nimiä?
Meidän rauhallisen pikkutytön nimi on Valiuminna. Meistä kaunis, erikoinen ja ko. lapselle sopiva nimi.
Eikö Eysimöysi olisikin ihana nimi tyttöselle -se on ollut suosikkinimeni jo pitkään ja tietysti myös Ähuliina !
Meidän tytär on Pyrvinia. Kaunis nimi eikö olekin.
Opettakaa ne lapsenne olemaan kiusaamatta. :)
Niin ja mieskään ei ole kuullut mistään lääkkeestä, joten en usko että muillekaan tulee se mieleen :)
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:37"]
Niin ja mieskään ei ole kuullut mistään lääkkeestä, joten en usko että muillekaan tulee se mieleen :)
[/quote]Adhd -tapausten omaiset kyllä ovat kuulleet ja aika monet muutkin heidän lisäkseen vain sattuvat tietämään. Miehesi ei edusta kaikkia suomalaisia ja voi olla tietämätön monista muistakin asioista.
No väitän silti, että suurin osa ei ole koskaan siitä kuullutkaan :)
Meidän tyttöpä on Sepramiina. Se ei turhista panikoi tai masennu.
Minä tiedän ritalinin, eikä ole siitä omaa kokemusta. Netistä luettu.
Mulle tulee itä-eurooppalaisesta jekaterina nimestä aina muuten mieleen jekovit.
Oi ihanaa! Toivottavasti saadaan teidän tytöstä joskus leikkikaveri meidän Melena Diane Novalle <3
AP ja hänen miehensä ovat jotenkin ihmeen kaupalle välttyneet kuulemasta lääkkeestä nimeltä Ritalin, joten heidän logiikallaan kukaan muukaan ei voi kyseistä ainetta tuntea, vaikka AV-palstalla satelee kommentteja siitä, miten ensimmäinen mielleyhtymä on ADHD-lääkkeeseen. Fiksua.
Pikku Setiritsiina ei turhista allergioista kärsi.
Entäs, jos hieman muokkaisi tuota nimeä, ettei tule Ritalin-lääke mieleen? Vaikka Riituliina? Tai jos annatte ensimmäiseksi nimeksi Rita ja toiseksi Liina?
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 17:22"]
Entäs, jos hieman muokkaisi tuota nimeä, ettei tule Ritalin-lääke mieleen? Vaikka Riituliina? Tai jos annatte ensimmäiseksi nimeksi Rita ja toiseksi Liina?
[/quote]
Rituliinassa on sitä jotain!
miksi sä vihaat sun lasta??????