Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko myrkyttänyt sikiön??

Vierailija
04.09.2015 |

Kävin kampaajalla viikko sitten hiukset värjäämässä. En tiennyt olevani raskaana kun ehkäisyn piti olla kunnossa. No ehkäisy pettänyt ja testi plussa. En tiedä millä viikolla olen vielä kun mulla minipillerit käytössä ja niiden takia ei ole kuukautisia.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ole!

Vierailija
2/12 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mitä luulet tekeekö väriaine hyvää pienen elimistössä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin enemmen huolissani minipillereistä kun väristä.

Vierailija
4/12 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä ihan hiuskarvan varassa tämä

Vierailija
5/12 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 20:15"]olisin enemmen huolissani minipillereistä kun väristä.
[/quote]

Minipillerit lopetin heti kun sain plussan testiin.

ap.

Vierailija
6/12 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule. Kampaajien kohdalla ei ole mitään piikkiä keskenmenoissa tai epämuodostumissa tms.Vaikka he työskentelevät kemikaalien kanssa päivittäin.

Vierailija
7/12 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen syönyt minipillereitä ekat 3 kk raskaana ja värjännyt hiukset 3-4 kertaa. Ei kummallakaan myrkytysoireita ole.

Vierailija
8/12 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole ap huolissasi. Et ole takuulla myrkyttänyt sikiötä. Onnellista raskautta sinulle :-)

Vierailija
9/12 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 20:20"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 20:15"]olisin enemmen huolissani minipillereistä kun väristä. [/quote] Minipillerit lopetin heti kun sain plussan testiin. ap.

[/quote] No ethän sä ole plussan jälkeen värjännyt hiuksiasikaan joten tuolla logiikalla värikään ei ole voinyt mitään pahaa tehdä =)

Vierailija
10/12 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 20:27"]

Kuule. Kampaajien kohdalla ei ole mitään piikkiä keskenmenoissa tai epämuodostumissa tms.Vaikka he työskentelevät kemikaalien kanssa päivittäin.

[/quote]

On heillä suurempi riski saada kehitysvammainen lapsi. Mutta tuo yksi hiusten värjääminen ei kyllä mitään varmasti aiheuta.

Vierailija
11/12 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 20:34"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 20:27"]

[/quote]

On heillä suurempi riski saada kehitysvammainen lapsi. Mutta tuo yksi hiusten värjääminen ei kyllä mitään varmasti aiheuta.
[/quote]

Itseasiassa ei ole. Tarkista faktasi ennen kuin tulet tänne huutelemaan.

Vierailija
12/12 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman ohiksena pelkkään hiustenvärjäyskysymykseen vastaan. Relax, tuskinpa olet myrkyttänyt. Mä olen synnyttänyt lapseni vuosien 1981-1998 välillä. Siihen aikaan ei ollut nettiä, eikä kaiken maailman tutkimustuloksia, joista huolestua. Ihan huoletta söimme kalaa, erilaisia juustoja tms. Kahviakin join kuten ennenkin, vaikka kuinka monta kupillista päivässä kuten ennenkin. En polttanut, mutta erään kerran join alkoholia vielä viikolla 6 lomamatkalla, kun en tiennyt olevani raskaana.

Tukkaa värjättiin kuten ennenkin, samoin käytettiin muita kosmeettisia aineita. Emme tienneet pelätä, kun ei ollut tätä netin luomaa hysteriaa. Ja silti, normaaleja lapsia saimme. Nykymaailma luo "tutkimustuloksineen" turhaa hysteriaa ihmisille. Usko vaan minua, 7 lapsen äitiä, ja onnea odotukseesi!