Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reimatecin petroolin-/savunsininen haalari..

02.10.2006 |

Osaisiko joku kertoa, että minä vuonna näitä on ollut ja että oliko väristä muuta mallia kuin sellainen baby, jossa kyljissä vaaleansinistä? Ja oliko siitä saatavana kokoa 98? Kiitos kovasti tietäville! :)

Kommentit (12)

1/12 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen roikkuu tossa naulakossa parhaillaan... Siihen en osaa vastata, ett oliko samaa väriä vyötärömallisena.

Vierailija
2/12 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se käy teillä pieneksi, laitatko meiliä marsipaani80@hotmail.com.. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli toisena värinä mustaa. Sekin oli minusta ihan kiva yhdistelmä. Huutonetissä olen molempia nähnyt myytävän, mutta en kyllä muista minkä kokoisena.

Vierailija
4/12 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi erilaista baby-mallia? Siis se, jossa kyljissä (melkein polviin asti?) ja hihoissa " kaarevat" osiot ja sitten sellainen, jossa rinnuksilla vaaleansinistä? Olen ihan sekaisin näistä, kun näin jossakin (tai olin näkevinäni) tuon jälkimmäisen ja minusta sekin näytti samalta siniseltä..? :)

Vierailija
5/12 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokin noista, niin se osoite siis

marsipaani80@netti.fi :)

Vierailija
6/12 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savunsininen, jossa kyljissä ja hihoissa vaal.sinistä. Babymalli.

Vierailija
7/12 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovasta hausta huolimatta en ole tällaista pukua löytänyt! :( Eli jos jollakin olisi babymallinen 98 kokoinen puku lähdössä kiertoon, niin s-postia tuohon netti.fi-osoitteeseen.. :)

Vierailija
8/12 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kiinnostaa, kirjoita maamyyra@hotmail.com

Yhden talven ollut käytössä. Halvalla saat :)

Vierailija
9/12 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavoitella äitiä, jolla oli pienellä rasvatahralla varustettu 98 koon puku myynnissä.. :) Nyt epätoivoisena ja hakemiseen kyllästyneenä olisin senkin halukas ostamaan! Tarjoathan, jos se vielä sinulla on!

Vierailija
10/12 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko vielä kerran nostaa, jos joltain löytyisi.. Tämän jälkeen luovutan! huoh..

Vierailija
11/12 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokoa 98 löytyi vyötärömallisena, Yläosassa vaaleansinistä, ei mene polviin asti.

Meillä tuolla odottelee pikkuveljen kasvamista...

Vierailija
12/12 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatko s-postia, jos näin on. Voin harkita sitä 92 myös, jos saan mitat siitä! :)