Mitä horoskooppimerkkejä miehenne kanssa edustatte ja miten teillä menee?
Kommentit (40)
ei tämä aina herkkua ole, mutta toisaalta tasapainotamme toisiamme. rasittavinta on kun miehen kanssa ei voi tapella kunnolla...
miehen mielestä menee hyvin mut mun mielestä ei.
Meillä on onnellinen ja hyvä liitto. Tulemme mieheni kanssa hyvin juttuun ja rakkautta riittää. Neitsyt mieheni on aivan ihana :)
Todella hyvin menee, me sovitaan toisillemme.
ja hyvin menee. Ex oli myös rapu, mutta sen kanssa meni surkeasti. Johtopäätös?
eli, meillä ainakin kannattaa olla tietyllä kaavalla sovittu rahankäyttö
me olemme olleet yhdessä kohta 11 vuotta. Ristiriitoja ajankäyttöön ja kotiin liittyen tulee vuosien myötä aina enemmän.[
i]Yhdessä ollaan oltu 20v. Välillä menee hyvin, välillä huonosti.
Ei tule mitään. Väkisin väännetty vuostolkulla mutta kun ei pelitä niin ei. Minä nauttisin elämän joka hetkestä puhalsi tuuli sitten mistä vain, mutta minkäs teen kun toinen kököttää kuoressaan ja kävelee takaperin. Eikä halua muusta tietääkään.
Ketjun perusteella jousimies olis hyvä tai sit skorppari:)
me olemme olleet yhdessä kohta 11 vuotta. Ristiriitoja ajankäyttöön ja kotiin liittyen tulee vuosien myötä aina enemmän.[
i]Yhdessä ollaan oltu 20v. Välillä menee hyvin, välillä huonosti.
[/quote]
Mutta eipä nuo kerro mitään, eikö vaa'an pitäisi olla sellainen vässykkä, minä olen kyllä tulta ja tappuraa, kolmen ihmisen temperamentilla varustettu äkäpussi ja mieheni taas rauhallinen kuin mikä.
Hyvin menee, tuore liitto vielä! :)
hyvin menee yhteiseloa takana 5 vuotta.Meillä on jo 4 lasta ja olemme onnellisia toistemme kanssa..vaikka nuoria ollaanki,molemmat olemme 26 vuotiaita..
hyvin menee 15v takana,mies on haaveilija ja se välillä ottaa pattiin..
Ennen oli neitsyt-mies ja en kestä muutenkaan neitsyitä, heidän pitkävihaisuutta ja ovat pohjimmiltaan erittäin kateellisia. Härkämiehen kanssa seksi on ihanaa ja hän on ihanan romanttinen. Ainoa mikä ärsyttää on se, ettei voi koskaan myöntää olevansa väärässä ja on erittäin jääräpäinen. Jos horoskooppeja uskoisi niin jousimies-kaksonen yhdistelmä olisi paras vaihtoehto.
Hyvin menee. Kuusi vuotta oltu yhdessä.
Ja tässä suhteessa ollaan sitten loppuelämä, koska minähän en miestä ala vaihtamaan! ;) Riitoja tulee miehen haaveilevasta luonteesta ja siitä että hän jättää siivoamatta isommat sotkut mutta näpertelee jonkun pikkujutun kimpussa kolme tuntia (esim. järjestelee korttejaan).
ei mene hyvin, vaikka yhdessä sinnitelty 5v. molemmat liian herkkiä ja sulkeutuvia.
surkeasti on mennyt ja nyt on ero vireillä.
Minulla on tahtoa, en ota miehestä mitään selkoa :)..no erittäin mustasukkainen se on
Ilman merkkejä molemmat.