Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketään haalistuttanut onnistuneesti mustaa hiusväriä?

Vierailija
04.09.2015 |

Alla oma luonnollinen hiusväri, jokunen kerros mustaa (ehkä 4-5 kertaa olen värjännyt tyven ja vähän latvoja)

c-vitamiini+ shampoo yhdistelmällä, jotain muuta tehokkaampaa keinoa? Värinpoisto ei käy

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään?

Oma väri maantienharmaa ja pitäisi antaa oman värin kasvaa, mutta mustien hiusten kanssa aika järkyttävät näköistä sellaine vaalea juurikasvu, kaljulta näyttää. Enkä voi värjätä hiuksia, siksi nyt haluaisin kokeilla haalistuttaa tätä mustaa, ettei olisi niin kamalan näköinen

Vierailija
2/13 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan kanssahan se haalistuu sellaiseksi punertavanruskeaksi muutenkin. Ainakin mulla. Ja sentään olin värjännyt 10 vuotta mustaksi tukkaani. Jossain vaiheessa siihen juurikasvuunkin tottuu, ja sitten kun sitä juurikasvua on joku 10-15 cm, näyttää tukka ihan liukuvärjätyltä ja oli ainakin mun mielestä ihan hieno.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan. Se on KUKAAN, ei ketään. 

Vierailija
4/13 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei värinpoisto käy? Mene kampaajalle? Ihme ettei vielä ole yhtään SE ON KUKAAN EI KETÄÄN kommenttia :D

Vierailija
5/13 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 17:15"]Miksei värinpoisto käy? Mene kampaajalle? Ihme ettei vielä ole yhtään SE ON KUKAAN EI KETÄÄN kommenttia :D
[/quote]
Oho, oli ehtinyt tulla :)

Vierailija
6/13 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se musta väri niin vaan hiuksista katoa. Ikävä kyllä.

Vierailija
7/13 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu kotona. Tuskinpa onnistuu kampaajallakaan kovin hyvin.

Vierailija
8/13 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajalla monen tunnin värinpoisto ja lopputulos oli porkkananpunainen. Ihan hemmetin vaikea urakka, ainakin pitää varautua esim. kuparinsävyiseksi värjäämiseen. :)

Vierailija
9/13 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt mulla on c-vitamiinisysteemit päässä :D

Saa nähdä vaaleneeko ollenkaan. Allergiareaktio tuli hiusväristä niin en uskalla alkaa värjäilemään, vähän jos sais edes tuota mustaa vaaleammaksi niin saa sitten oma väri kasvaa.

http://poppout.blogspot.fi/2013/02/hair-color-remove-with-vitamin-c.html

tuolla lopussa kuvat ennen ja jälkeen 4 vaalennuskerran, aika hyvin vaalentunut

ap

Vierailija
11/13 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
12/13 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaalensin ihan vaaleiksi reilussa puolessa vuodessa raidoilla. Eli kolme kertaa laitettiin parin kuukauden välein aika paksuja raitoja. Sen jälkeen aloin vain käyttämään vaaleita hiusvärejä ja olen nyt ollut jo puoltoista vuotta blondi

Vierailija
13/13 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raitoja meinasin minäkin tulla ehdottamaan. Eikä niitä tarvitse aloittaa päänahasta asti niin allergia ei haittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi