Kunnioitan ja arvostan NAISTA sen mukaan......
miten vähän seksikumppaneita hänellä on ollut.
Itseään arvostava ja kunnioittava nainen ei alistu lukuisten eri miesten valtaan.
Neitsyt nainen on aarre.
Kommentit (22)
Pidä hauskaa suviseuroissa. Ellei siellä ole oma isä jo naida naksauttanut tytärtään.
En ole alistunut miehen valtaan, vaikka naimisissa olenkin ja nainkin:) Muuten samaa mieltä, että sitä parempi, että mitä vähemmän kokeiluja sekä miehellä että naisella. Yksi hyvä voi riittää! Me naiset olemmekin aika pakkauksia! Otamme sisäämme, synnytämme ulos, saamme monia orgasmeja peräkkäin, imetämme, vieroitamme rinnoilta jne!
Miten sä kestät seksitöntä elämää aarteestasi pölyjä kiillotellen?
No etpä sä mistään tiedä monenko kanssa kukakin on pannu. :D
Mä en oo muute alistunu yhdellekkään miehelle. Omasta halusta mä niiden kans oon pannu. :)
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 15:15"]En ole alistunut miehen valtaan, vaikka naimisissa olenkin ja nainkin:) Muuten samaa mieltä, että sitä parempi, että mitä vähemmän kokeiluja sekä miehellä että naisella. Yksi hyvä voi riittää! Me naiset olemmekin aika pakkauksia! Otamme sisäämme, synnytämme ulos, saamme monia orgasmeja peräkkäin, imetämme, vieroitamme rinnoilta jne!
[/quote]
Näin! Plus kaikki muut tuohon päälle, naiset on oikeasti ihan satumaisia olentoja kaikkine kykyineen. Ei ihme että miehet kautta aikojen on halunnut alistaa meitä, koska jos me haluttaisiin nousta valtaan, meillä on kaikki kyky ja aseet siihen.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 15:16"]
No etpä sä mistään tiedä monenko kanssa kukakin on pannu. :D Mä en oo muute alistunu yhdellekkään miehelle. Omasta halusta mä niiden kans oon pannu. :)
[/quote]
Hyi. Mitenköhän oot kelvannut kellekään?
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 15:29"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 15:16"]
No etpä sä mistään tiedä monenko kanssa kukakin on pannu. :D Mä en oo muute alistunu yhdellekkään miehelle. Omasta halusta mä niiden kans oon pannu. :)
[/quote]
[/quote]
Miksen olis?
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 15:11"]miten vähän seksikumppaneita hänellä on ollut.
Itseään arvostava ja kunnioittava nainen ei alistu lukuisten eri miesten valtaan.
Neitsyt nainen on aarre.
[/quote]
No enpä ole kyllä itseäni arvostanut, neitsyys on ollut minulle pikemminkin häpeä (näin yli kolmikymppisenä) kuin mikään merkki vaalimisesta. Nykypäivänä kun seksiä ja seksuaalisuutta tuputetaan joka tuutista niin olen tuntenut itseni todella vajavaiseksi ja epäkelvoksi.
Ai, minä kunnioita ja arvostan muita ihmisiä sen mukaan kuinka he kohtelevat ihmisiä yleisesti ottaen. Mutta kompassinsa kullakin.
N32v
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 15:11"]miten vähän seksikumppaneita hänellä on ollut.
Neitsyt nainen on aarre.
[/quote]
Mitä jos miehiltä pakeneminen ei onnistu ja nainen raiskataan, eikö silloin kelpaa herralle? Tai naiselle, mistäs minä tiedän :D
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 15:29"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 15:16"]
[/quote]
[/quote]
Jos miehiä ei nai, tulee valitusta. Jos taas nai, tulee valitusta.
Mitä nää mahdottomat vaatimukset on, ihan siksikö kun ei ole sitä patukkaa jalkojen välissä riesana?
Neitsyt nainen on aarre.
[/quote]
Jos nainen ei anna, valitat. Jos antaa, haukut "jakorasiaksi".
Ja tämä tyhmyys vain koska olet MIES.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 15:19"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 15:15"]En ole alistunut miehen valtaan, vaikka naimisissa olenkin ja nainkin:) Muuten samaa mieltä, että sitä parempi, että mitä vähemmän kokeiluja sekä miehellä että naisella. Yksi hyvä voi riittää! Me naiset olemmekin aika pakkauksia! Otamme sisäämme, synnytämme ulos, saamme monia orgasmeja peräkkäin, imetämme, vieroitamme rinnoilta jne!
[/quote]
Näin! Plus kaikki muut tuohon päälle, naiset on oikeasti ihan satumaisia olentoja kaikkine kykyineen. Ei ihme että miehet kautta aikojen on halunnut alistaa meitä, koska jos me haluttaisiin nousta valtaan, meillä on kaikki kyky ja aseet siihen.
[/quote]
Niimpä.
Mikä toi alapeukutus on??
Syynä alistukseen on tietenkin myös sairaat psykopaattiäijät :)
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 19:41"]Ai, minä kunnioita ja arvostan muita ihmisiä sen mukaan kuinka he kohtelevat ihmisiä yleisesti ottaen. Mutta kompassinsa kullakin.
N32v
[/quote]
Näin.
Ihme tyyppi tuo ap...
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 22:09"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 15:29"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 15:16"]
[/quote]
[/quote]
Jos miehiä ei nai, tulee valitusta. Jos taas nai, tulee valitusta.
Mitä nää mahdottomat vaatimukset on, ihan siksikö kun ei ole sitä patukkaa jalkojen välissä riesana?
[/quote]
Näimpä.
Mutta hei, asiaan on ratkaisu: käänny lesboksi ja unohda ankea kaavoihin kangistunut mies!
[/quote]
[/quote]
Pitikö käydä peukuttaas omaa viestiä? :'D
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 22:44"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 15:29"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 15:16"] No etpä sä mistään tiedä monenko kanssa kukakin on pannu. :D Mä en oo muute alistunu yhdellekkään miehelle. Omasta halusta mä niiden kans oon pannu. :) [/quote] Hyi. Mitenköhän oot kelvannut kellekään? [/quote] Pitikö käydä peukuttaas omaa viestiä? :'D
[/quote]
En käynyt. En koskaan tee niin.
Miehet ei pidä tyrkyttäjistä, siksi tuollaiset omasta halustaan vielä oikein julki mainostavat panijat on hyi.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 23:40"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 22:44"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 15:29"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 15:16"] No etpä sä mistään tiedä monenko kanssa kukakin on pannu. :D Mä en oo muute alistunu yhdellekkään miehelle. Omasta halusta mä niiden kans oon pannu. :) [/quote] Hyi. Mitenköhän oot kelvannut kellekään? [/quote] Pitikö käydä peukuttaas omaa viestiä? :'D
[/quote]
Miehet ei pidä tyrkyttäjistä, siksi tuollaiset omasta halustaan vielä oikein julki mainostavat panijat on hyi.
[/quote]
Tai siis miehet ei pidä horoista ja tuo kirjoittaja antoi horomaisen vaikutelman.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 23:40"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 22:44"]
[/quote]
[/quote]
No on se kumma kun ne sitten valittaa kun se oma naisystävä ei anna, pakko käydä vieraissa. :D Kyllä te jotkut ootte niin tyhmiä!
Etkö sitten neitsytmiestä?