Robinilla K-18 keikkoja??
Ihan oikeasti! Miksi mä en osaa kuvitella täysi-ikäisiä fanittamassa alaikäistä Robinia? Ja eikä vain se Robinin ikä vaan onhan se musiikki niin lapsille suunnattu.
Mie vaan hämmästelen.
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 20:45"]
Jo melkeen 600 muuten ilmoittautunut tolle Robinin ekalle K-18 keikalle pelkästään facebookissa :D
[/quote]
Circukseen ei niin loputtomasi mahdo pipoa, että alkaa innokkailla varmaan olla kiire kohta lippujen suhteen :D
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 13:13"]
En kehtaisi käydä katselemassa/kuuntelemassa jotain 16v tyttö-artistia k18 keikalla, varsinkin jos olettaisin enemmistön yleisöstä olevan miehiä.
En silti oikein osaa tuomita alaikäisten "fanittamista", vaikka en sitä oikein hyväksykkään.
Jotenkin minulle (-kin) on helpompaa hyväksyä että naiset kuolaavat poikia...
16v poika tuskin "vaurioituisi" edes siitä, että harrastaisi seksiä vapaaehtoisesti itseään vanhemman naisen kanssa. Kai me miehet vain olemme "kestävämpiä".
41v m
[/quote]
Robin on 17v
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 20:45"]
Jo melkeen 600 muuten ilmoittautunut tolle Robinin ekalle K-18 keikalle pelkästään facebookissa :D
[/quote]
Iltapäivälehdessä luki että menee loppuunmyydyksi K18 keikka. Pitänee kerätä likkalauma ja mennä ottamaan alkuvauhdit Robbarin keikalta jos vielä lippuja riittää.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 19:48"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 13:30"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 13:27"]
Miksi naiset fanittaa tuota pikkupoikaa? Ei osaa edes laulaa. Ymmärtäisin jos joku pikkutyttö tuota kuuntelisi mutta ettäkö aikuiset naiset jo vähän noloa.
[/quote]
No mikä on aikuinen? 18? Robin on itekin 18 alle vuoden päästä. Itse olet nolo, kun arvostelet muiden musiikkimakua.
[/quote]
Robin on yksi selkeesti yksi suomen valovoimaisimmista tähdistä ja kaveri vetää livenä aivan älyttömän kovan ja laadukkaan keikan. Ihan huikee kaveri laulamaan.
[/quote]
Miksi niin valovoimaisen tähden sitten tarvitsee esiintyä baareissa? Eikö saisi paremmin täyteen kaikille sallittuja paikkoja?
Sold out sitten eka K18 keikka Roppelta joten olisi pitänyt olla nopeampi lippujen tilaamisessa. höh vähän ketuttaa nyt...
Vierailija kirjoitti:
Sold out sitten eka K18 keikka Roppelta joten olisi pitänyt olla nopeampi lippujen tilaamisessa. höh vähän ketuttaa nyt...
Tää ois kyllä ollut jännä kokea että mikä meno siellä on. No ehkä joku päivä vielä uskaltaudun :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
07.09.2015 klo 19:48
Vierailija
04.09.2015 klo 13:30
Vierailija
04.09.2015 klo 13:27
Miksi naiset fanittaa tuota pikkupoikaa? Ei osaa edes laulaa. Ymmärtäisin jos joku pikkutyttö tuota kuuntelisi mutta ettäkö aikuiset naiset jo vähän noloa.
No mikä on aikuinen? 18? Robin on itekin 18 alle vuoden päästä. Itse olet nolo, kun arvostelet muiden musiikkimakua.
Robin on yksi selkeesti yksi suomen valovoimaisimmista tähdistä ja kaveri vetää livenä aivan älyttömän kovan ja laadukkaan keikan. Ihan huikee kaveri laulamaan.
Miksi niin valovoimaisen tähden sitten tarvitsee esiintyä baareissa? Eikö saisi paremmin täyteen kaikille sallittuja paikkoja?
The circus nyt varsinaisesti mikään baari ole. Vetänyt siellä ikärajattomia keikkojakin. Oulussa ja Turussa vetää ensin K-18 keikat ja seuraavana päivänä samassa paikassa ikärajattomat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
04.09.2015 klo 13:57
Vierailija
04.09.2015 klo 13:49
Mikä tässä nyt on niin kummaa? Robin täyttää ensi vuonna itekin jo 18, joten 18 vuotta ylittäneitä faneja löytyy taatusti reippaasti. Robin ei ole 13 enää. Robin kyllä saa kärsiä tosta lapsitähden leimasta vielä hyvän tovin, kun porukka muistaa hänet vain Fronstide Ollie tai Boom Kah poikana.Käy samalla tavalla kun pikku g:lle aikanaan
Ei käy Robin tekee itse musiikkiaan ja on aivan huikee laulaja. Pikku G:lle kaikki musa tehtiin valmiina, eli hän ei kirjoittanut räppejään joka kuuluu räp genreen vahvasti omat tekstit. Lisäksi kuka tahansa kun vähän treenaa saa puhuttua mikkiin. Räpin idea kun on tekstin sisältö ja se että se tulee artistilta itseltään. Pop musassa se ei ole niin tabu, jos vertaa maailman menestyneimpiä pop artisteja kukaan niistä ei kirjoita itse musaansa ei edes Madonna.
No, onpahan Gee kuitenkin menestynyt myöhemmin tuottajana ja oma firmakin löytyy. Sääli että YOR123 kuulemma kusetti aika paljon jätkän tuloista, muillakin projekteillaan saanut räppikansan vihat päälleen.
Vierailija kirjoitti:
Huomasin, että sinne on tullu vielä lippuja myyntiin, mutta kalliimmalla hinnalla. Tiedä sitten onko kuinka paljon, joten pidä kiirettä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
04.09.2015 klo 13:57
Vierailija
04.09.2015 klo 13:49
Mikä tässä nyt on niin kummaa? Robin täyttää ensi vuonna itekin jo 18, joten 18 vuotta ylittäneitä faneja löytyy taatusti reippaasti. Robin ei ole 13 enää. Robin kyllä saa kärsiä tosta lapsitähden leimasta vielä hyvän tovin, kun porukka muistaa hänet vain Fronstide Ollie tai Boom Kah poikana.Käy samalla tavalla kun pikku g:lle aikanaan
Ei käy Robin tekee itse musiikkiaan ja on aivan huikee laulaja. Pikku G:lle kaikki musa tehtiin valmiina, eli hän ei kirjoittanut räppejään joka kuuluu räp genreen vahvasti omat tekstit.
Eikös Robininillekin tehdä biisit ainakin osittain valmiina? Kuulemma Jimi Constantine puuttuu aika rankalla kädellä kaikkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
04.09.2015 klo 13:06
Ihan mahtavaa, oon jo odotellutkin tätä. :D
25v.
Teitä siis on :) Mietin, että joutuuko tyhjälle paikalle esiintyyn. Mulla ei ole mitään vastaan tuota eikä aikuisia fanittajia, en siis sillä yhtään ihmetellyt. Jotenkin vaan... hämmentävää. Heh
ap.
Hain lippuja ja keikka loppuunmyyty... nyyh 25v. Näitä lisää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija04.09.2015 klo 13:57
Vierailija04.09.2015 klo 13:49Mikä tässä nyt on niin kummaa? Robin täyttää ensi vuonna itekin jo 18, joten 18 vuotta ylittäneitä faneja löytyy taatusti reippaasti. Robin ei ole 13 enää. Robin kyllä saa kärsiä tosta lapsitähden leimasta vielä hyvän tovin, kun porukka muistaa hänet vain Fronstide Ollie tai Boom Kah poikana.
Käy samalla tavalla kun pikku g:lle aikanaan
Ei käy Robin tekee itse musiikkiaan ja on aivan huikee laulaja. Pikku G:lle kaikki musa tehtiin valmiina, eli hän ei kirjoittanut räppejään joka kuuluu räp genreen vahvasti omat tekstit.
Eikös Robininillekin tehdä biisit ainakin osittain valmiina? Kuulemma Jimi Constantine puuttuu aika rankalla kädellä kaikkeen.
Tutustu hänen tuotantoonsa niin huomaat että monessa biisissä Robin itse ollut värkkäämässä.
Kannattaa vähän katsella ja kuunnella nykytuotantoa. Pitää muistaa että jostain Frontside olliesta on jo neljä vuotta. Itse biisihän oli äänitetty ja tehty jo lähes viisi vuotta sitten, joten ei ihan ihme että tulee fiilis lastenmusasta. Nyky meininki on kaukana lasten mehukesteistä.
Jimi Constantine ei ole enää aikoihin näkynyt Robinin taustajoukoissa.