Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimolle ilmoitin: lähden seksilomalle

Vierailija
04.09.2015 |

jokaisen lapsen jälkeen. Ensimmäistä ollaan tekemässä, mutta olen kuullut muilta, että keskittyminen herpaantuu lapsen suuntaan tällöin. 

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vedät herneen nenään kun vaimo huolehtii lapsesta joka muuten olisi sunkin tehtävä, eikä jaksa sua passata 24/7?

Olet kypsymätön ja tyhmä.

Toivottavasti vaimosi ja lapsesi pääsevät sinusta pian eroon.

Vierailija
42/44 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 13:22"]Siis vedät herneen nenään kun vaimo huolehtii lapsesta joka muuten olisi sunkin tehtävä, eikä jaksa sua passata 24/7?

Olet kypsymätön ja tyhmä.

Toivottavasti vaimosi ja lapsesi pääsevät sinusta pian eroon.

[/quote]

Näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 13:22"]

Siis vedät herneen nenään kun vaimo huolehtii lapsesta joka muuten olisi sunkin tehtävä, eikä jaksa sua passata 24/7? Olet kypsymätön ja tyhmä. Toivottavasti vaimosi ja lapsesi pääsevät sinusta pian eroon.

[/quote]

En ole sanonut tarvitsevani mitään passaamista. Huomio olisi paikallaan. Sanoit muuten aika rumasti.

 

Vierailija
44/44 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 13:18"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:41"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:38"] Tuskin sitä vaimoa edes kiinnostaa mitä sinä teet kun keskittyy lapseen. Varmaan huomasit itsekin. Kun vaimo ei kiinnittänyt sun seksilomahöpinään huomiota, tulit tänne mouhoamaan [/quote] Ei sitä kiinnostakaan ja mä oon loukkaantunut sen takia. Mut eipä tuo sanonut mitään, kun sanoin että lähden reissuun lapsen jälkeen.  [/quote] Itsekäs ja kaiken lisäksi tyhmä. Miksi luulet että fiksua, perhettä haluavaa naista kiinnostaa sun hourimiset? Mikset auta lapsen kanssa? Tota menoa lennät ulos ja muuten ihan oikein.

[/quote]

Ei sitä lasta vielä ole edes, jos luit kunnolla. Autan tietenkin, mutta olen huolissani vieraantumisesta.