Miten voisin purkaa vihaa?
Muutamia viikkoja mulla on ollu aivan järjetön stressi ja muitakin ongelmia ja riitoja yms. Kaikki on patoutunut yhteen ja tällä hetkellä tunnen aivan suunnatonta vihaa, enkä ole ees varma mitä kohtaan. Kaikki on vaan tosi huonosti ja oon tosi ärtynyt koko ajan. Höyryjä pitäisi siis päästellä mutten oikein tiiä et miten. Liikuntaa harrastaisin tähän hätään oikein urakalla mutta olen juurikin tällä pahimmalla hetkellä liikuntakiellossa.
Ehdottakaa kiltit jotain mihin voisin purkaa vihaa ja pahaa oloa :(
Kommentit (11)
Kakkonen antoikin hyvän vinkin, mutta jos olo kaipaa fyysistä purkautumista - mene metsään ja huuda, potki mättäitä ja revi vähän sammalta. Itselläni auttaa, jos saan purettua vitutuksen jotenkin fyysisesti, sen jälkeen voin rauhoittua ja keskittyä ajatuksiini.
Joku kertoi leipovansa vihaista pullaa. Vaivasi taikinan käsin ja sai purettua vihansa pullataikinaan.
Mulla sama kuin aloittajalla. Haluaisin vahingoittaa jotakuta ihmistä. Ihan ketä tahansa. Ainakin sanoilla, jos ei muuten.
Mene salille! Voin kertoa että oot ihan eri ihminen sen jälkeen kun oot antanut raudalle kunnolla kyytiä!
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:53"]
Mene salille! Voin kertoa että oot ihan eri ihminen sen jälkeen kun oot antanut raudalle kunnolla kyytiä!
[/quote]
Aloitusviestistä: "Liikuntaa harrastaisin tähän hätään oikein urakalla mutta olen juurikin tällä pahimmalla hetkellä liikuntakiellossa."
Ap on liikuntakiellossa, älkää ehdottako liikuntaa
Kiitos teille, huomenna tapaan yhtä ystävää jolle voin ainakin osan asioistani kertoa.
Ensi apuun ajattelin kokeilla tänään tuota pullaa... kuulosti ihan hauskalta vinkiltä ja samalla saan sitten leivottua ystävälleni tarjoiltavaa kun hän huomenna tulee
Kyllä tämä tästä :)
ap
Jaa, tuossahan olisi entiselle seurustelukumppanilleni tilaisuus olla hyödyksi jollekin.
Paras tapa purkaa vihaansa on puhua jollekin niistä ongelmista ja riidoista, sekä niiden aiheuttamista tunteista. Monesti se auttaa, kun saa ensinnäkin sanottua asiansa, mutta myös palautetta siihen. Ne asiat eivät jää samalla tavalla pyörimään ympyrää, kun joku myötäelää sitä tilannetta. Jos asiat ovat sellaisia ettet kenenkään kaverin kanssa voi puhua, niin kirjoita vaikka tänne. Harvojen ongelmien kertominen vaatii niin yksityiskohtaista tietoa, että olisi tunnistettavissa (vaikka siltä se itsestä tuntuisikin). Täälläkin käy ympäri Suomen hirveästi porukkaa, ja voi olla että jollakin on ollut samanlaisia ongelmia. Saa sitten vertaistukeakin.