Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisin purkaa vihaa?

Vierailija
04.09.2015 |

Muutamia viikkoja mulla on ollu aivan järjetön stressi ja muitakin ongelmia ja riitoja yms. Kaikki on patoutunut yhteen ja tällä hetkellä tunnen aivan suunnatonta vihaa, enkä ole ees varma mitä kohtaan. Kaikki on vaan tosi huonosti ja oon tosi ärtynyt koko ajan. Höyryjä pitäisi siis päästellä mutten oikein tiiä et miten. Liikuntaa harrastaisin tähän hätään oikein urakalla mutta olen juurikin tällä pahimmalla hetkellä liikuntakiellossa.

Ehdottakaa kiltit jotain mihin voisin purkaa vihaa ja pahaa oloa :(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tapa purkaa vihaansa on puhua jollekin niistä ongelmista ja riidoista, sekä niiden aiheuttamista tunteista. Monesti se auttaa, kun saa ensinnäkin sanottua asiansa, mutta myös palautetta siihen. Ne asiat eivät jää samalla tavalla pyörimään ympyrää, kun joku myötäelää sitä tilannetta. Jos asiat ovat sellaisia ettet kenenkään kaverin kanssa voi puhua, niin kirjoita vaikka tänne. Harvojen ongelmien kertominen vaatii niin yksityiskohtaista tietoa, että olisi tunnistettavissa (vaikka siltä se itsestä tuntuisikin). Täälläkin käy ympäri Suomen hirveästi porukkaa, ja voi olla että jollakin on ollut samanlaisia ongelmia. Saa sitten vertaistukeakin.

Vierailija
2/11 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen antoikin hyvän vinkin, mutta jos olo kaipaa fyysistä purkautumista - mene metsään ja huuda, potki mättäitä ja revi vähän sammalta. Itselläni auttaa, jos saan purettua vitutuksen jotenkin fyysisesti, sen jälkeen voin rauhoittua ja keskittyä ajatuksiini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kertoi leipovansa vihaista pullaa. Vaivasi taikinan käsin ja sai purettua vihansa pullataikinaan.

Vierailija
4/11 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama kuin aloittajalla. Haluaisin vahingoittaa jotakuta ihmistä. Ihan ketä tahansa. Ainakin sanoilla, jos ei muuten. 

Vierailija
5/11 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

let the dark side flow here.

Vierailija
6/11 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene salille! Voin kertoa että oot ihan eri ihminen sen jälkeen kun oot antanut raudalle kunnolla kyytiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta todellakin.

Vierailija
8/11 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:53"]

Mene salille! Voin kertoa että oot ihan eri ihminen sen jälkeen kun oot antanut raudalle kunnolla kyytiä!

[/quote]

Aloitusviestistä: "Liikuntaa harrastaisin tähän hätään oikein urakalla mutta olen juurikin tällä pahimmalla hetkellä liikuntakiellossa."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on liikuntakiellossa, älkää ehdottako liikuntaa

Vierailija
10/11 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille, huomenna tapaan yhtä ystävää jolle voin ainakin osan asioistani kertoa.

Ensi apuun ajattelin kokeilla tänään tuota pullaa... kuulosti ihan hauskalta vinkiltä ja samalla saan sitten leivottua ystävälleni tarjoiltavaa kun hän huomenna tulee

Kyllä tämä tästä :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, tuossahan olisi entiselle seurustelukumppanilleni tilaisuus olla hyödyksi jollekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme