kauanko banni kestää?
jos saa bannin ip osoite on blokattu, milloin se pooistuu?
ps. sain bannin kun puolustin naisten ja tyttöjen oikeuksia ihmisarvoiseen elämään ja vastustin miesten ja median naisiin kohdistuvaa hyväksikäyttöä ja häirintää psyykkisesti terveeseen elämään. ilmeisesti herkkä aihe ylläpidolle. Peruutin Vauva-lehden tilauksen tämän takia, että olkaa hyvä vaan,Vauva-lehden omistajat! Kannattiko?
Kommentit (10)
MV:llä ei saa banneja. Eikä siellä sensuroida väärää "aatetta". Nyt sinne on ilmestynyt paljon vihersuvakkeja kommentoimaan, ihan kuin jostain mahtikäskystä, mutta hauskaa että MV ei poista heitäkään. Kaikki kukat saavat kukkia.
Noin 6-8 sekuntia. Tyhjennä selaimen muisti ja vaihda IP-osoitetta.
Kännykkä kiinni. Sitten pääsee taas jatkamaan.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:37"]
[/quote]Miten vaihdetaan IP-osoite? Oikeasti en tiedä. T. ei ap
Minäkin sain bannin ja ehkä aiheesta. Saattoi olla tuo 12 tuntia.
Ehkä sain sen takia kun liian avoimesti aloin neuvomaan kanssakirjoittajaa, että pysyisi ketjun aiheessa, eikä ainakaan alkaisi minulle naputtamaan kun esitin oman mielipiteeni. Lisäksi tämä hupsu vaati minulta perusteluja omalle mielipiteelleni , eikä hän itse sitten jatkaessaan tekstiään perustelu omaa mielipidettään mitenkään.
Ap minulla on sinullekkin neuvo. Kysyt bannista.Olet ollut bannissa, et sitten mitenkään voinut esittää kantaasi, että kuinka kauan tuo banni kesti ?
Homman pitäisi mennä niin, että jos kuka tahansa ap kysyy esim. että runkkaatteko suihkussa, niin hänen pitäisi kertoa oma toimintatapans,a kuten että en, vaan viheltelen. On epäkohteliasta, ja huonoja tapoja udella ilman että rohkaiseen omalla esimerkilään toisia avautumaan. Lisäksi paljastuu sosiaaliset taidot huonoiksi, jos ilman vastavuorisuutta suoraan vaan kysyy.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:39"]
[/quote]
Jos on kiinteä IP-osoite, niin tor-verkko ja proxyt auttavat. Google neuvoo eteenpäin.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 13:18"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:39"]
[/quote]
Jos on kiinteä IP-osoite, niin tor-verkko ja proxyt auttavat. Google neuvoo eteenpäin.
[/quote]Kiitos. En tiedä mitä ovat tor-verkko ja proxy:D Googlen tiedän.. Parasta olla siis hankkimatta bannia.
Teit ihan oikein kun peruutit tilauksen! en osaa vastata kysymykseesi koska minulla on prepaid ja aina kun banni tulee niin sammutan puhelimen ja laitan sen uudestaan päälle niin ip-osoite vaihtuu.