Kauniita ihmisiä on nykyään vähemmän mitä ennen
Sekä miehissä että naisissa, en tarkoita ylipainoa. Mistä voisi johtua?
Kommentit (30)
Rumia ei ole hyväksyttävää enää eliminoida lapsena, ehkä jossakin takapajuisessa maailmankolkassa on siten suhteellisesti enemmän kauniita kuin mitä moderneissa, mutta toisaalta kehittyneempi sairaanhoito tasapainottaa.
Sekin saattaa vaikuttaa, kun nykyisin ei purentaa oikaista lapsena, jos haitta on vaan esteettinen. Näkee miehiä joilla on selvä alapurenta aikuisena, hampaat saattaa olla hyvin sikinsokin. Nuorena se saattaa näyttää persoonalliselle, mutta vanhana ei.
Olen miettinyt samaa. Itse veikkaan huonoa ruokavaliota ja niissä olevia lisäaineita. Ennen syötiin puhdasta itse valmistettua ruokaa ja juotiin vettä.
Mitä ihmettä, mun mielestä nuoret on nykyään niin paljon nätimpiä. Monilla pitkät paksut hiukset ja tyylikin naisellisempi kuin se kasarin kamala pilottitakki ja purjehduskenkämuoti.
Ysärillä omassa nuoruudessa monet nuoret pukeutui oikeasti kuin toimistohuuhkajat jäykkiin jakkuihin ja paitapuseroihin sekä pitkiin beigeihin takkeihin.Ja ihan luonnonlapsia suoraan tallilta oli paljon, hiukset sojotti minne sattuu.
Piirteiltään tosi nättejä oli varmaan ennen ja nytkin vain pari luokalla jos sitäkään. Omaan silmään kaikki nuoret on kyllä nättejä kun itse olen rupsahtanut.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä, mun mielestä nuoret on nykyään niin paljon nätimpiä. Monilla pitkät paksut hiukset ja tyylikin naisellisempi kuin se kasarin kamala pilottitakki ja purjehduskenkämuoti.
Ysärillä omassa nuoruudessa monet nuoret pukeutui oikeasti kuin toimistohuuhkajat jäykkiin jakkuihin ja paitapuseroihin sekä pitkiin beigeihin takkeihin.Ja ihan luonnonlapsia suoraan tallilta oli paljon, hiukset sojotti minne sattuu.
Piirteiltään tosi nättejä oli varmaan ennen ja nytkin vain pari luokalla jos sitäkään. Omaan silmään kaikki nuoret on kyllä nättejä kun itse olen rupsahtanut.
Ulkoiset tekijät ei ollut aihe tässä kuten tyyli, muoti ja trendit ym.
Mielestäni ihmiset ovat nykyään piirteiltään nätimpiä, mutta paljon lihavampia. Mutta lähipiirissäni kaikki kynnellekykenevät ovat muuttaneet Suomesta pysyvästi pois ulkomaille länsimaihin. Ne jäljellejääneet alle 60-vuotiaiden parissa eivät ole niitä näteimpiä/kiinnostavimpia/lahjakkaimpia. Itse olen niin l00seri, että jäin Suomeen.
T. Nainen Helsingistä
Ootko elänyt jo ennenkin, jotta voit verrata? Eli olet vanha ja katselet ikäisiäsi?
Täyteaineet,huulitäytteet tosi monella. Energiajuomat,ulkoilun vähyys….esim.
Kautta aikojen on kauneus ollut katsojan silmissä.
Geenipuolta tarkoitan se mikä näkyy kasvoissa, joukkueurheilu on hyvä esimerkki tässä. Samat vermeet ja ollaan suht laittautumatta.