"kiltit" miehet
Kun hoette tuota fraasia "mikä teitä naisia vaivaa kun eivät kiltit miehet kelpaa", niin haluaisin kysyä teiltä, että mikä teitä vaivaa kun syyllistätte toista ihmistä asiasta jolle ei mahda mitään - eli kemian puutteesta. Onko se mielestänne kovin kilttiä vierittää asia toisen niskaan ja tehdä tästä syyllinen? Jatkuuko tämä "kiltteys" parisuhteessakin, heti pienenkin ongelman ilmaantuessa vika löytyy naisesta. Se on naisen vika kun tämä juttu ei toimi, minä itsehän olen kiltti ja ihana?
Minusta tuo on vain kusipäisyyttä ja katkeruutta.
Kommentit (7)
Nössö ei naiselle kelpaa. Breitvik saa kuulemma paljon rakkauskirjeitä ja ottajia olisi jos pääsisi pois. Joku nainen varmaan menee naimisiin hänen kanssaan vaikka hän olisi vankilassakin, jos laki vain sallisi.
Jos suhteen kunnioitus ja luottmus toimii, kiltti tai ei. Liian kiltti taipuu liikaa ja suhde saattaa olla hyvin epätasapainoinen.... Ei kiltissä muuten mitään vikaa ole! , ottaisin
kannattaisi tosiaan kilttiyskatkerien määritellä ensin mitä kiltteydellä tarkoittavat. Onko itsevarmuus kiltteyden vastakohta? Onko kyky puhua kiltteyden vastakohta? Onko toisen huomioontottaminen sanoin ja teoin kiltteyden vastakohta?
Sukupuolesta viis, rääväsuut ja kovaääniset mölöttäjät saavat paljon huomiota (kaikkea huomiota), jos sitten ovat tietyn tyypin makuun niin vientiä riittää. Vaikka hiljaisella olisi ottajansa eivät he tietenkään saa itseään näkyville yhtä helposti. Media tietysti ruokkii sankari-macho -mallia, mutta voivatko kilttiyskatkerat väittää, että naiset eviät kokisi samoja (tai paljon pahempia) stereotypioiden asettamia odotuksia yms.
Mutta: kaikki naiset ja miehet eivät ole samasta muotista. Makuja on ihan oikeasti laidasta laitaan. Totta kai suulas mies geroge clooneyn ulkonäöllä saa enemmän huomiota kuin heikki silvennoisen näköinen hiljainen hiiri. Onko se jotenkin epäreilua?
En ole hyvännäköinen enkä pahapoika ja hienon naisen olen itselleni löytänyt.
m38
Ei kiinnosta edes pariutua, kun on sen verran syvältä ihmiset, ettei tule asiaa ajateltua.
haluaisin tehdä facesittingia kiltille miehille siinä saa hallita miestä ja olenkin sellainen.
t N32
Tiedätkö mitä? Olet väärässä.