Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hajuaistiongelmia

Vierailija
04.09.2015 |

Mitäs luulette tarviiko huolestua? Olen astmaatikko jolla pitkittynyt yskä ja nenän tukkoisuutta (7vk). Olin tosi sairaan tuntunen kesäkuun vika viikon (kuumetta 38) jolloin tämä "sairaus" alkoi. Heinäkuussa söin 3pv vahvan antibioottikuurin keuhkoputken ja poskiontelotulehdukseen ja tauti siitä pikkuhiljan parani sen jälkeen (meni ehkä viikko) mutta yskä ja tukkoisuus jäi. Päivisin sairautta ei niin kovasti huomaa (oon jo tottunut tukkoisuuteen) mutta illalla kun pitäs nukkua yskittää ja irtoo sitkeää limaa. Uutena "vaivana" on nyt tullut hetkittäiset oudot hajut. Siis nenässä tuntuu parin sekunnin ajan epämiellyttävä tuoksu hyvin vahvasti, sitten lakkaa. Sama taas tunnin päästä. Varsinaisia tuoksuja en nykyisellään edes haista tukkoisuudesta johtuen jos ne ei ole vahvoja kuten hajuvesi tai sukkahikijuusto. Esim ihon miedot hajut, kukkien ruohon tuoksu, kaikki tuo jää haistamatta. Itseasiassa hajuja en haista ollenkaan muuta kuin tuon mystisen vahvan mielikuvitushajun ja jos sen saakutin vahvan juustonvien ihan nenän alle. Mistä hajuttomuus ja äkilliset hajut voisi kertoa?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi