Miehet ei tykkää kurvikkaista!
Ei pidäkään paikkaansa, että miehet muka tykkäisivät enemmän muodokkaista naisista. Siinäpä meni viimeinenkin tekosyy ylipainon puolustukseen.
Kommentit (89)
Ensi viikolla voimme lukea tutkimuksesta joka tulee täysin päinvastaiseen lopputulokseen.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 10:49"]
Joku oli kirjoittanut Iltalehden kommenttiosioon, että jos mies tykkää laihoista pojan näköisistä naisista(lauta ja luuperse), on hän homo tai pedo. Huh huh.Aika hurjaa tekstiä. Minusta Kate on kyllä silti liian laiha. Hoikka pitää olla, mutta silti kunnon tissit ja perse
[/quote]
Minusta tällainen nimittely on todella ikävää. Jos tykkää kurvikkaista naisista, niin miksi pitää haukkua luonnostaan hoikkia laudaksi ja luuperseeksi? Ei sille hoikalle ala kasvaa tissit ja upea perse vaikka kuinka haukuttaisiin. Ja jotkut tykkäävät sitä hoikasta kuitenkin. Jos ei omaan silmään miellytä, niin katso muualle äläkä valita. On ihan ok sanoa, että tykkää muodokkaista naisista, mutta miksi se pitää sanoa haukkumalla niitä hoikkia? Minusta tuollainen haukkuminen on rumaa. Voisi miettiä, miltä tuntuu niistä, joilla oikeasti ei ole niitä rintoja eikä yhtään muotoa perseessä. Ei se ole kivaa kuunneltavaa. Se vartalo kun on sellainen, minkä geenit ovat suoneet.
1300 vs koko maailma.
Enpä nyt noihin testeihin hirveästi uskoisi
Miksi kukaan mies pitäisi pikkupoikamaisesta vartalosta josssa ei ole muotoja, muut kuin homoseksuaalit?
M30
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 08:54"]
Ei pidäkään paikkaansa, että miehet muka tykkäisivät enemmän muodokkaista naisista. Siinäpä meni viimeinenkin tekosyy ylipainon puolustukseen.
http://www.iltalehti.fi/pinnalla/2015090320289264_iq.shtml
[/quote]
Moi, laiheliini.
Sanottiinko tuossa muka että miehet eivät tykkää kurvikkaista?
Ei, vaan että tykkäävät molemmista.
Ja siinäkin oli vaan muutamien miesten mielipide.
Lol koko topikille.
Miten miehillä on pokkaa asettaa naisille joitakin ulkonäkökriteereitä, kun itse näyttävät rotan pers**ltä?
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:10"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 08:54"]
http://www.iltalehti.fi/pinnalla/2015090320289264_iq.shtml
[/quote]
Moi, laiheliini.
Sanottiinko tuossa muka että miehet eivät tykkää kurvikkaista?
Ei, vaan että tykkäävät molemmista.
Ja siinäkin oli vaan muutamien miesten mielipide.
Lol koko topikille.
[/quote]
Tämä.
Näin on. Itse en panisi yli 55-kiloista naista edes maksusta.
M25
Jos nainen ei itsenään kelpaa miehelle, ei naisen pidä itseään muuttaa/hävetä vaan äijän pitää ottaa hatkat!
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:11"]Näin on. Itse en panisi yli 55-kiloista naista edes maksusta.
M25
[/quote]
Niin sitä herra asettaa naisille ulkonäkökriteereitä vaikka itse näyttää rotan pers**ltä.
Ja ikää jo 25.
Hohhoh.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:10"]
Miten miehillä on pokkaa asettaa naisille joitakin ulkonäkökriteereitä, kun itse näyttävät rotan pers**ltä?
[/quote]:D
M30
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:13"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:11"]Näin on. Itse en panisi yli 55-kiloista naista edes maksusta.
M25
[/quote]
Niin sitä herra asettaa naisille ulkonäkökriteereitä vaikka itse näyttää rotan pers**ltä.
Ja ikää jo 25.
Hohhoh.
[/quote]
Täällähän on kunnon feministi :D
Mutta joo, oon kyllä oikeastaan samaa mieltä...
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:13"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:10"]
[/quote]:D
M30
[/quote]
:D on oikein kattava vastaus.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:11"]Näin on. Itse en panisi yli 55-kiloista naista edes maksusta.
M25
[/quote]
En usko että kukaan nainen panisi sinua edes maksusta.
Kim Kardashian on löysän löllön näköinen. Tuskin tuuppaisin.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:16"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:11"]Näin on. Itse en panisi yli 55-kiloista naista edes maksusta.
M25
[/quote]
[/quote]
Näimpä.
Ja jos sulla on niin vaikeat kriteerit niin mikset vain osta tekovaginaa seksiliikkeestä?
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:16"]Kim Kardashian on löysän löllön näköinen. Tuskin tuuppaisin.
[/quote]
Siellä toinen rotanperse.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:16"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:11"]Näin on. Itse en panisi yli 55-kiloista naista edes maksusta.
M25
[/quote]
[/quote]
Tämä tyyppi taitaa olla pedari kun 50kg vain kelpaa?
Sick.
M25
[/quote]
[/quote]
Yep!
Miksei ihmiset voi vaan ymmärtää, että niitä makuja on monia. Toki yksi saattaa olla kaikista suosituin, mutta silti löytyy innokkaita faneja esimerkiksi ylipainoisille naisille, poikavartaloisilla hoikille rinnattomille naisille jne. Muoti nyt vaihtuu ja toki se hivenen vaikuttaa ihmisten mielipiteisiin lempivartaloista. Esimerkiksi nykyisin on ihan jees tykätä isoista pepuista. Aiemmin moni ei ehkä olisi edes ajatellut, että iso perse voisi olla viehättävä, mutta nähtyään, kuinka näiden kimien ja muiden persettä ihannoidaan, niin ovat huomanneet itsekin pitävänsä myös isoista perseistä.
Eiköhän jokaiselle löydy jotakin. On niitä huippuhoikkia naisilla luonnollisilla isoilla rinnoilla ja löytyy joka paikasta muodokkaita tiimalaseja ja mitä lie. Jokainen valitkoon omansa. Eiköhän suurimmalle osalle ihmisistä riitä, että maailmasta löytyy se pari ihmistä, joita hänen vartalo kiihottaa. Miksi ihmeessä muokataan vartaloaan muistuttamaan juuri sitä muodissa olevaa vartalotyyppiä, kun se ei kuitenkaan ole kaikkien mieleen.