Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet ei tykkää kurvikkaista!

Vierailija
04.09.2015 |

Ei pidäkään paikkaansa, että miehet muka tykkäisivät enemmän muodokkaista naisista. Siinäpä meni viimeinenkin tekosyy ylipainon puolustukseen.

http://www.iltalehti.fi/pinnalla/2015090320289264_iq.shtml

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset tykkää, toiset ei. Monet pitävät useammanlaisista. P.S. Kurvikkuus ei edelleenkään ole synonyymi lihavuudelle.

Vierailija
2/89 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten luit, niin tutkimustieto on ristiriitaista....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneuskäsite on muuttunut taas kerran. Kautta historian se on vaihdellut. Vai voitko väittää että marilyn monroen aikoihin hoikat olisivat olleet in. Lisäksi maa kohtaista. Testihän oli tehty amerikassa. Sen minkä suomalaisilta mieskavereilta olen udellut niin scralett johanssonin vartalo on yleisin suosikki.

Vierailija
4/89 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten siitä mistä miehet tykkää. Itse ainakin olen sellainen mikä luonnostani olen, ja ihan sama tykkääkö miehet vai ei. Olen luonnostani kurvikas, hoikkanakin, eli on isot tissit ja leveä perse. Jos olen äärilaiha kuten teininä olin, näytän isoluiselta ja kolholta, en sirolta.

Vierailija
5/89 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, entä sitten?
Aiheuttaa mitä?

Vierailija
6/89 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/89 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkein oli se viimeinen lause "Onneksi jokainen kelpaa".

Vierailija
8/89 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1300 miestä ei ehkä vielä  ole kovinkaan laaja otos miesten mieltymyksiin. Kurvikas ja läski ei edelleenkään ole sama asia vaan kurvikkuus kertoo enemmänkin mittasuhteista. Kurvikas voi olla ihan yhtä lailla hoikka kun ylipainon puolellakin. Se on se tiimalasi. Eikä oikeasti tuhtien, laihojen tai normaalien tarvitse itkeä keskimääräisistä mieltymyksistä kun tosiasia on, että ei kaikkien miesten tarvitse tykätä juuri sinun vartalosta. Ei kaikki naisetkaan tykkää samanlaisista miehistä vaikka tutkimukset sanoisi mitä.

Vierailija
9/89 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästäkin tutkimuksesta oli jo ketju. Tutkimus tehtiin esittämällä geneerisiä, epärealistisia hahmoja, ei oikeita naisvartaloita. Mielestäni aineistosta voi päätellä, että alhainen paino sopii harmaanmustille alieneille.

Vierailija
10/89 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 08:54"]Ei pidäkään paikkaansa, että miehet muka tykkäisivät enemmän muodokkaista naisista. Siinäpä meni viimeinenkin tekosyy ylipainon puolustukseen.

http://www.iltalehti.fi/pinnalla/2015090320289264_iq.shtml
[/quote]
Olisit nyt edes itse vaivautunut lukemaan linkittämäsi jutun. Ensinnäkään jutulla ei ollut mitään tekemistä ylipainon kanssa, vaan kurvikkuudesta oli kyse. Toisekseen jutussa mainittiin myös toinen tutkimus, joka oli päätynyt täysin päinvastaiseen lopputulokseen. Näin ollen tuon tuon jutun perusteella ei voi vetää mitään johtopäätöksiä miesten naismaun suhteen.
Mitä jutun kuviin tulee niin näin miehenä voin sanoa, että se vasemmanpuoleinen luuviulu perseettömällä pikkupoikavartalolla oli kammottava, kun taas Kardashianin vartalo olisi hyvinkin mieleen jos se olisi luomu, mutta fyllillä täytetyistä lantioista ja räystäsperseistä en perusta, silikonirinnoista ja botoxeista puhumattakaan.

Vierailija
11/89 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ei tykkää? Ei minulla ainakaan ole koskaan ollut vaikeuksia löytää miesseuraa. Aika moni on tykännyt kovastikin. Ihan aviovaimoksikin olen kelvannut ja vieläkin mies tuntuu tykkäävän vaikka ollaan jo 18 v yhdessä oltu.

Luulisin että miehillä on erilaisia makuja naisten suhteen, ihan samalla tavalla kuin naisilla on erilaisia makuja miesten suhteen.

Vierailija
12/89 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, hyvin on mun tiimalasimallinen vartalo kerännyt huomiota miesten keskuudessa, vaikea kuvitella, etteivät tykkäisi.

Läski en ole.

Vierailija
13/89 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahaha! Paska tutkimus. Kaikki tuntemani miehet pitävät muodoista. Oli vaikka silikonia, mutta pitää olla kurveja ei läskiä. Mäkin kuulemma olisin täydellinen hoikan uumani ja pyöreän peppuni kanssa jos olisi suuremmat rinnat(70b). 

Tässä yksi joka on mm. poikaystäväni mieleen ulkonäöltä

https://2cakesonaplate.files.wordpress.com/2013/12/curvykate-starlet-tigerlilly-moulded-bra-ck2501-highwaist-brief-ck2505-pf1.jpg

Vierailija
14/89 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 08:57"]

Toiset tykkää, toiset ei. Monet pitävät useammanlaisista. P.S. Kurvikkuus ei edelleenkään ole synonyymi lihavuudelle.

[/quote]

Ja tuon AP:n linkkaaman artikkelin lopussa kirjoitetaan:

"Mitä tästä kaikesta pitäisi ajatella? Viehättävyys on ehdottomasti katsojan silmässä. Yksi viehättyy muodokkuudesta, toinen hoikkuudesta. Vartalotyypilleen kukaan ei voi mitään. Onneksi jokainen kelpaa."

Nämä AP:n tapaiset yleistykset ovat täysin idiottimaisia ja lööppilehtien tyylistä otsikointia. Tuo otos on suhteellisen iso, mutta toisaalta miksi tällaisia tutkimuksia edes tehdään? Täysin turhaa rahan haaskausta, koska jokaisella ihmisellä on erilainen maku.

Vierailija
15/89 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoinen ei ole kurvikas, vaan lihava. Joku luuviulu itsetunto-ongelmainen yrittää niputtaa kaikki miehet pitämään itsestään :Dd

Vierailija
16/89 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 09:07"]

Kurvikas ei ole yhtä kuin lihava. Koettakaa tajuta! http://www4.pictures.zimbio.com/fp/Candice+Swanepoel+Hits+Beach+Victoria+Secret+pDcLCDS_k34x.jpg

[/quote]

Mielestäni liian laiha. Tykkään enempi tästä

https://scstylecaster.files.wordpress.com/2014/12/x6872.jpg

Vierailija
17/89 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tarvi 1300 miestä, mulla on yks ja se riittää että se tykkää.

Vierailija
18/89 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 09:44"]Ylipainoinen ei ole kurvikas, vaan lihava. Joku luuviulu itsetunto-ongelmainen yrittää niputtaa kaikki miehet pitämään itsestään :Dd
[/quote]
Sinäkin osut hieman harhaan. Niin hoikka kuin lihavakin voi olla kurvikas. Yksikertaistettuna kurvikkuus riippuu vyötärön ja lantion mittojen eroista. Mitä enemmän niillä on eroa, sitä kurvikkaampi vartalo on.

Vierailija
19/89 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 09:56"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 09:44"]Ylipainoinen ei ole kurvikas, vaan lihava. Joku luuviulu itsetunto-ongelmainen yrittää niputtaa kaikki miehet pitämään itsestään :Dd
[/quote]
Sinäkin osut hieman harhaan. Niin hoikka kuin lihavakin voi olla kurvikas. Yksikertaistettuna kurvikkuus riippuu vyötärön ja lantion mittojen eroista. Mitä enemmän niillä on eroa, sitä kurvikkaampi vartalo on.
[/quote]

Mutta lihavilla on yleensä lättänä roikkupylly ja tissit kuin perunasäkit.

Vierailija
20/89 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 09:52"]

Mä en tarvi 1300 miestä, mulla on yks ja se riittää että se tykkää.

[/quote] Ja pitää ymmärtää ja hyväksyä, että ihmisestä voi tykätä vaikka ei olisikaan se oma ihanne.