Ei hit*o kun ärsyttää toi teinien kokoaikainen läheisyyden kaupuu
Siis joka ikinen kerta kun pojan tyttöystävä tulee meille alkaa tämä kokoaikainen haliminen, pusuttelu yms yms. Siis meillä on rajoitettu näkemisiä kahteen kertaan viikossa, mutta sekin tuntuu liian isolta määrältä
Kommentit (57)
Laita telkkari tai radio päälle, niin ne äänetkään ei kuulu. Äläkä ainakaan kuuntele tarkoituksella. Silloin saattaa kuulla omiaan.
Antaisitko heidän vaihtoehtoisesti jäädä kahdestaan? Tai tavata tyttöystävän luona?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos oot rajottanu heidän näkemisiä, niin varmaan kahta lujemmin ovat toisissaan kiinni.
Esimerkiksi miten?
Ap
Itsehän ap sanoit rajoittaneesi tapaamiset kahteen viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos oot rajottanu heidän näkemisiä, niin varmaan kahta lujemmin ovat toisissaan kiinni.
Esimerkiksi miten?
Ap
Niin, nyt olen rajoittanut niin sen sijaan että näkisivät päivittäin, ovat yhteydessä vain 2 päivää. Eli homma meni juuri päin vastoin
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi miten?
Ap
Niin, nyt olen rajoittanut niin sen sijaan että näkisivät päivittäin, ovat yhteydessä vain 2 päivää. Eli homma meni juuri päin vastoin
Ap
Varmaan kiehnäävät toisiissaan niiden näkemättömien päivienkin edestä.
Vierailija kirjoitti:
Antaisitko heidän vaihtoehtoisesti jäädä kahdestaan? Tai tavata tyttöystävän luona?
Tämä, jos ei kerta kykene sietään saman katon alla oloa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi miten?
Ap
Ap
Esim: missä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä, jos ei kerta kykene sietään saman katon alla oloa
En paljoa tiedä, mutta ymmärtääkseni tämä tyttö ei ole kauhean läheinen perheensä kanssa. Hänen vanhenpansa ovat myös ymmärtääkseni todella sitä että alaikäiset seurustelisivat vastaan. Siis minä olen se liberaali meistä ja sitten täällä minua vain haukutaan. Mutta siis ymmärtääkseni poikani on ollut heilansa kotona ehkä kerran tai kaksi. Tämän olen saanut tietää kun vähän olen poikani ja hänen heilansa keskusteluita. Meillä on aika ohuet seinät ja kaikki lähes kaikki kuuluu kyllä läpi. Tätä poika ei ole juurikaan tajunnut selkeästi.
Mutta sitten sinun kysymykseesi takaisin. Eli siis ongelma ei ratkea sillä että menen vaikka ulos. Se että tiedostan heidän tekevän jotain on jo tarpeaksi ahdistavaa. Oikeastaan on parempi että pystyn olemaan näköetäisyydellä/kuuntelemassa niin tiedän mitä ovat edes tekemässä
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se sun elämään vaikuttaa jos ne ovat kiinni toisissaan? Kateellinen? Jos et kestä syystä tai toisesta niin käske heidän menemään toiseen huoneeseen etkä mene sinne kyylää ja tuomitsemaan heidän touhujaan. Huolehdi että heille on ehkäisyä saatavilla jos hommat menevät kovin intiimiksi niin ei tule vahinkoja.
Kunhan ne ovat toisissaan kiinni eivätkä sinussa asia ei oikein kuullu sinulle.
Mistä olisin kateellinen? Ja mitä tuohon omaan huoneeseen menoon tulee niin, ongelma on se että kaikki tuo kuuluu huoneesta. Ja se että vain tiedostan sen tapahtumisen vaikka toisessa huoneessa häiritsee minua
Ap
Puutteessa? Älä kuuntele. Mene vaikka muualle tai laita kuulokkeet korviin. Muistan kuin itse jouduin nuorempana kuuntelemaan öisin sillöin tällöin vanhempieni sänky touhuja kun tykkäsin valvoa myöhään. Harmillista kyllä mutta kunhan ei ajattele juuri sitä mitä toisessa huoneessa tapahtuu ja keskittää ajatuksensa muuhun kuten tv:n katseluun ym niin kyllä sä siitä selviät.
Ei tuollaiset asiat vain lähde mielestä vaikka miten keskittyisi muuhun. Ainoa tapa minun saada sisäinen rauha tässä on vain se että tiedostan etteivät ole kahdestaan.
ap
Tää nyt on pakko olla joku trolli taas liikenteessä kuka tahansa tervejärkinen kyllä pystyy keskittämään ajatuksensa muualle tuollaisessa normaalissa tilanteessa.
Sen lupaan etten mikään trolli ole
ap
Harmi.
Säälittää sun teini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi miten?
Ap
Ap
Esim: missä?
Ap
Onko sulla lukihäiriö, vai eikö suomi ole äidinkielesi?
Ap, miksi sinulle on niin tärkeää saada tietää, mitä nuoret puuhailevat? Saatko siitä kuuntelemisesta jotain kicksejä? Ilmeisesti. Olet p*rv*.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se sun elämään vaikuttaa jos ne ovat kiinni toisissaan? Kateellinen? Jos et kestä syystä tai toisesta niin käske heidän menemään toiseen huoneeseen etkä mene sinne kyylää ja tuomitsemaan heidän touhujaan. Huolehdi että heille on ehkäisyä saatavilla jos hommat menevät kovin intiimiksi niin ei tule vahinkoja.
Kunhan ne ovat toisissaan kiinni eivätkä sinussa asia ei oikein kuullu sinulle.
Mistä olisin kateellinen? Ja mitä tuohon omaan huoneeseen menoon tulee niin, ongelma on se että kaikki tuo kuuluu huoneesta. Ja se että vain tiedostan sen tapahtumisen vaikka toisessa huoneessa häiritsee minua
Ap
Puutteessa? Älä kuuntele. Mene vaikka muualle tai laita kuulokkeet korviin. Muistan kuin itse jouduin nuorempana kuuntelemaan öisin sillöin tällöin vanhempieni sänky touhuja kun tykkäsin valvoa myöhään. Harmillista kyllä mutta kunhan ei ajattele juuri sitä mitä toisessa huoneessa tapahtuu ja keskittää ajatuksensa muuhun kuten tv:n katseluun ym niin kyllä sä siitä selviät.
Ei tuollaiset asiat vain lähde mielestä vaikka miten keskittyisi muuhun. Ainoa tapa minun saada sisäinen rauha tässä on vain se että tiedostan etteivät ole kahdestaan.
ap
Tää nyt on pakko olla joku trolli taas liikenteessä kuka tahansa tervejärkinen kyllä pystyy keskittämään ajatuksensa muualle tuollaisessa normaalissa tilanteessa.
Sen lupaan etten mikään trolli ole
ap
Harmi.
Säälittää sun teini.
Miksi muka? Tekee pojallekkin ihan hyvää vähän oppia olla erossa heilastaan
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap, miksi sinulle on niin tärkeää saada tietää, mitä nuoret puuhailevat? Saatko siitä kuuntelemisesta jotain kicksejä? Ilmeisesti. Olet p*rv*.
En ole ja en saa. Minua vain ahdistaa hirveästi jos en tiedä mitä tekevät
ap
Vierailija kirjoitti:
Röllipeikko
?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ahdistaa kun et tiedä, ahdistaa kun tiedät (tai kuvittelet tietäväsi).
Sääliksi käy jälkeläistä. Ei vaikuta terveelliseltä kasvuympäristöltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ahdistaa kun et tiedä, ahdistaa kun tiedät (tai kuvittelet tietäväsi).
Sääliksi käy jälkeläistä. Ei vaikuta terveelliseltä kasvuympäristöltä.
No mitä muka asialle voin mitään. Ymmärtääkseni minun paikkani on aika hyvä, verrattuna siihen mitä tytön luona on.
ap
Millainen kiero pervo kelailee jatkuvasti lapsensa intiimielämää viereisessä huoneessa?
Hyi ällötys.