Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Millaisesta vartalosta pidätte naisella?

Vierailija
03.09.2015 |

Kertokaa!

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 07:00"]

Ihan kaikenlaiset näyttävät kelpaavan joillekin miehille, niin luurangot kuin +100 kiloisetkin ja kaikki siitä välistä, joten ole huoleti ap. Et ole kuitenkaan koskaan kaikille mieleinen, mutta tuskinpa edes haluat olla. Tällaiset epävarmuutta huutavat teinikyselyt ovat tylsiä...

[/quote]

Tein tämän keskustelun mielenkiinnosta, en epävarmuudesta vaikka vuoden vielä teini-ikäinen olenkin.

Vierailija
42/62 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 19:01"]

Miehen mieleen: http://is13.snstatic.fi/img/978/1288573010744.jpg

[/quote]

Kiva hymy, mutta tästä eteenpäin päätän itse.

T: Mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 18:47"]

Hei naiset nyt! Tää menee ehkä hitusen ohi aiheen, mutta pakko sanoa. Teidän kroppa on ihan erilainen kuin meidän miehien, kunnioittakaa niitä ja pitääkää ne sellaisina mistä ITSE pidätte. Miehiä on ainakin miljoonaa eri typpiä, toinen tykkää kurvikkaamasta ja toinen hoikemmasta. Mutta ei puolisoa valita kropan perusteella (toivon ainakin ettei kukaan alentuisi tällaiseen). Joten rakastakaa ja kunnioittakaa teitä itseänne sellaisina kuin olette, älkääkä hakeko kunnioitusta miehien mielipiteillä koska on olemassa AINA joku joka pitää niitä kohtia, joita sinä kutsut virheiksi, kauniina yksityiskohtina. Kaikki on kiinni naisen asenteesta ja omasta mielipiteestä itsestään. Onko ylpeä siitä, mitä kantaa, vai häpeääkö sitä. En nyt tiedä, mitä hait tällä aloituksella, mutten kestä näitä nuorten naisten (kyllä, minulla on teini-ikäinen tytär joka kertoo mitä hulluimpia tarinoita) ulkonäköpaineita ja halua olla hoikkia. Miksei voisi olla erilaisia, omanlaisia ihmisiä? Joo, sori kun avauduin.

[/quote]

Kaikilla on erilaiset mieltymykset, se on selvää. Olen kanssasi samaa mieltä siitä, että oman vartalon muuttaminen miesten mielipiteiden takia on jokseenkin surullista. Jokaisen tulisi miellyttää ennen kaikkea itseään. Ymmärrän, että sinun on vaikea käsittää halua olla hoikka, sillä olet mies. Oma ihanteeni on olla laiha ihan vain sen takia, että satun pitämään siitä. Laihuudessa on myös oma estetiikkansa, mitä tulee erilaisten vaatteiden päällä pitämiseen. 

Vierailija
44/62 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 19:51"]

Hei naiset nyt! Tää menee ehkä hitusen ohi aiheen, mutta pakko sanoa. Teidän kroppa on ihan erilainen kuin meidän miehien, kunnioittakaa niitä ja pitääkää ne sellaisina mistä ITSE pidätte. Miehiä on ainakin miljoonaa eri typpiä, toinen tykkää kurvikkaamasta ja toinen hoikemmasta. Mutta ei puolisoa valita kropan perusteella (toivon ainakin ettei kukaan alentuisi tällaiseen). Joten rakastakaa ja kunnioittakaa teitä itseänne sellaisina kuin olette, älkääkä hakeko kunnioitusta miehien mielipiteillä koska on olemassa AINA joku joka pitää niitä kohtia, joita sinä kutsut virheiksi, kauniina yksityiskohtina. Kaikki on kiinni naisen asenteesta ja omasta mielipiteestä itsestään. Onko ylpeä siitä, mitä kantaa, vai häpeääkö sitä. En nyt tiedä, mitä hait tällä aloituksella, mutten kestä näitä nuorten naisten (kyllä, minulla on teini-ikäinen tytär joka kertoo mitä hulluimpia tarinoita) ulkonäköpaineita ja halua olla hoikkia. Miksei voisi olla erilaisia, omanlaisia ihmisiä? Joo, sori kun avauduin.

[/quote]

Kaikilla on erilaiset mieltymykset, se on selvää. Olen kanssasi samaa mieltä siitä, että oman vartalon muuttaminen miesten mielipiteiden takia on jokseenkin surullista. Jokaisen tulisi miellyttää ennen kaikkea itseään. Ymmärrän, että sinun on vaikea käsittää halua olla hoikka, sillä olet mies. Oma ihanteeni on olla laiha ihan vain sen takia, että satun pitämään siitä. Laihuudessa on myös oma estetiikkansa, mitä tulee erilaisten vaatteiden päällä pitämiseen. 

[/quote]

-ap

Vierailija
45/62 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

120-130 cm

25-30 kiloa

ei hirveästi muotoja

M21

Vierailija
46/62 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 01:26"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 00:22"]

Pidän kaikista sellaisista naisvartaloista jotka eivät ole selvästi yli- tai alipainoisia. Myöskään hartiat ei saa olla leveät. Kaikki muu näyttää tosi hyvältä sopivasti ainakin sopivissa vaatteissa. 

Bikineissä harva yli 30 vuotias nainen näyttää hyvältä, mutta enpä minäkään mikään mikään uimahousumalli ole.

[/quote]

Harva yli 30-vuotias :'D Sun ikäsi täytyy olla max 19 vuotta...

[/quote]

Olen nelikymppinen ja katselen kyllä naisia sekä rannoilla että uimahalleissa, ja yli 30 v naiset on tosi harvoin enää oikeasti hyvännäköisiä bikineissä. Lähes aina on joko ylipainoa tai sitten lasten saanti on tehnyt tehtävänsä. Ja vaikka treenaisi niin ei ole enää sitä ihanaa pehmeyttä figuurissa mikä on vielä useimmilla 25-30 vuotiailla. Tuo oli siis minun tuo quotaamasi kommentti. Mutta sopivissa vaatteissa lähes nainen kuin nainen kyllä heilauttaa viisaria reilusti, kunhan ei ole tosiaan selvästi yli tai alipainoinen.

Vierailija
47/62 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 19:00"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 18:57"]

Ihan kaikenlaiset näyttävät kelpaavan joillekin miehille, niin luurangot kuin +100 kiloisetkin ja kaikki siitä välistä, joten ole huoleti ap. Et ole kuitenkaan koskaan kaikille mieleinen, mutta tuskinpa edes haluat olla. Tällaiset epävarmuutta huutavat teinikyselyt ovat tylsiä...

[/quote]

Naisista kuitenkin kuolee eri arvioiden mukaan 5-10 prosenttia neitsyinä, joten sama prosenttiosuus ei ole kelvannut kenellekään miehelle. 

[/quote]

Eiköhän näissä ole kyse enemmän siitä, että eivät ole kelpuuttaneet ketään kiinnostunutta miestä

[/quote]

Tuohon ryhmään kuuluvan voin kertoa, että ei ole. 

Vierailija
48/62 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 20:11"]

Pidän kaikista sellaisista naisvartaloista jotka eivät ole selvästi yli- tai alipainoisia. Myöskään hartiat ei saa olla leveät. Kaikki muu näyttää tosi hyvältä sopivasti ainakin sopivissa vaatteissa. 

Bikineissä harva yli 30 vuotias nainen näyttää hyvältä, mutta enpä minäkään mikään mikään uimahousumalli ole.

[/quote]

[/quote]

Olen nelikymppinen ja katselen kyllä naisia sekä rannoilla että uimahalleissa, ja yli 30 v naiset on tosi harvoin enää oikeasti hyvännäköisiä bikineissä. Lähes aina on joko ylipainoa tai sitten lasten saanti on tehnyt tehtävänsä. Ja vaikka treenaisi niin ei ole enää sitä ihanaa pehmeyttä figuurissa mikä on vielä useimmilla 25-30 vuotiailla. Tuo oli siis minun tuo quotaamasi kommentti. Mutta sopivissa vaatteissa lähes nainen kuin nainen kyllä heilauttaa viisaria reilusti, kunhan ei ole tosiaan selvästi yli tai alipainoinen.

[/quote]

No mutta ovat sentään pilanneet vartalonsa raskaudella, eikä kaljan juonnilla, kuten suomalaiset miehet. 

Ja lähes nainen kuin nainen? Älä nyt viitsi! Minä olen 33 ja olen elämäni aikana nähnyt seitsemän suomalaista miestä, joita kohtaan olen tuntenut spontaania seksuaalista kiinnostusta! Ei kai miehetkään nyt noin helppoja sentään ole! 

Vierailija
49/62 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole niin väliä , pääasia että on ahkera ja antelias makuuhuoneessa ja keittiössä + tekee hyvää ruokaa  . Toivomus olisi että olisi keskimittainen ja sopusuhtainen ( ei laiha , eikä liikalihava ) muutama extra kilo ei haittaa , tietysti urheilullisuus on plussaa mutta ei välttämätöntä ! Naisella on olla ns naisen pehmeyttä kohtuullisesti ! Ei tarvitse olla veistosmainen .

Vierailija
51/62 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 00:26"]

Hoikka, käteen sopivat tissit, näyttää siltä että urheilee mutta ei liian lihaksikas, erottuvat vatsalihakset, pyöreä timmi peppu. Ehdottomasti ei selluliittia tai löysää missään kohtaa.

[/quote]

Tuo on ihannemäärittely (ainakin minulle), tai osuu melkein omaan ihanteeseein. Käytännössä PALJON vähempi riittää mainiosti:

Hoikka/hoikahko, pienehköt rinnat, jotka sopivat laihalle/liikkuvalle naiselle. Harrastaa siis liikuntaa edes jonkin verran, ja jos ei syö hormooneja ja treenaa ihan tosissaan, niin tuskimpa saa niin paljon lihaksia, että minua haittaisi.

Tykkään hoikasta vartalosta ihan ilman mitään 6-päkkiä (kai sellainen olisi plussaa). Kohtuullisen kiinteitä/kauniita nuorten naisten pyllyjä näen liikaakin (kiitos urheilutrikoot/tiukat housut, joita käyttävät ainakin puolet nuorista naisista). Nuorten naisten pyllyistä ehkä puolet on mielestäni todella kauniita, siis todella kauniita, ei vain ok.

Eli minulle naisen ihannevartalo on sellainen hoikka/urheilullinen vartalo, jollainen on noin puolella n. 18v nuorista naisista. 41v m

Vierailija
53/62 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka, gasellimainen ruppi ja pienet tissit ovat miun maun mukkaan.

Mies.

Vierailija
54/62 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 20:11"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Minua kiinnostaisi tietää, mistä tiedät kaikkien katselemiesi naisten iät? Siitäkö,että jos nainen ei näytä sinusta hyvältä, hänen täytyy siis olla yli 30?

Vierailija
55/62 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 18:57"]

[/quote]

Naisista kuitenkin kuolee eri arvioiden mukaan 5-10 prosenttia neitsyinä, joten sama prosenttiosuus ei ole kelvannut kenellekään miehelle. 

[/quote]

Eiköhän näissä ole kyse enemmän siitä, että eivät ole kelpuuttaneet ketään kiinnostunutta miestä
[/quote][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 18:57"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]
Vailla mitään itsesäälimussutusta, minä kuulun siihen joukkoon josta kukaan mies ei ole koskaan ollut kiinnostunut. Enhän minä sille tietenkään mitään mahda, jos tulet väittämään vastaan ja et usko, mutta se että minulla on jalkovälissä reikä ei tee minusta mitään vastustamatonta. Se nyt on vain paska säkä että satun olemaan päivastoin ällöttävä, mutta näillä korteilla mennään mitä on saatu. Jokaisella ihmisellä on uniikki elämä ja kaikkea nyt ei vain voi saada. Ihan kuin minulle ei tarjota taloudellista menestystarinaa, niin seksi on sellainen josta jään ilman. Elämässä on onneksi muutakin, pitää keskittää voimavaransa siihen mihin on potentiaalia. :)

Vierailija
56/62 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanteeni on tällainen:

-Muodokas ja leveä pylly: Pikkuisen "selluliittia" kuuluu asiaan tai muuten on liian laiha.

-Sopivasti mahaa. Pienet makkaratkin ok, mutta ei liikaa läskiä.

-Painoindeksin pitäisi yleensä olla suunnilleen välillä 22 - 27 ja pituus n. 160 - 200 cm.

-Vyötärö kapeampi kuin lantio.

-Tissit saavat olla melkein millaiset vain, kunhan ovat melko symmetriset ja ei silikonia. Tykkään myös riippuvista.

-Tukka pitää ylettyä olkapäiden alapuolelle. Mitä pidemmät ja paksummat hiukset, sen parempi.

Ei tämä kuitenkaan kohdallani kiveen hakattua ole, vaan voin viehättyä aivan muunkinlaisista vartaloista. Se on niin tapauskohtaista ja persoona vaikuttaa asiaan myös. Vartalo ei myöskään vaikuta lainkaan siihen, pidänkö jostakin ihmisestä vai en. Ihastun helposti myös pelkästään persoonaan :)

t. m28

Vierailija
57/62 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Komppi tälle! Ikään kuin vahvistuksena sille, että kyllä näiden AV-irvailijoiden lisäksi on myös Miehiä, jotka ajattelevat näin.

t. m28

Vierailija
58/62 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 12:59"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 18:57"] [quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 07:00"] Ihan kaikenlaiset näyttävät kelpaavan joillekin miehille, niin luurangot kuin +100 kiloisetkin ja kaikki siitä välistä, joten ole huoleti ap. Et ole kuitenkaan koskaan kaikille mieleinen, mutta tuskinpa edes haluat olla. Tällaiset epävarmuutta huutavat teinikyselyt ovat tylsiä... [/quote] Naisista kuitenkin kuolee eri arvioiden mukaan 5-10 prosenttia neitsyinä, joten sama prosenttiosuus ei ole kelvannut kenellekään miehelle.    [/quote] Eiköhän näissä ole kyse enemmän siitä, että eivät ole kelpuuttaneet ketään kiinnostunutta miestä [/quote][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 18:57"] [quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 07:00"] Ihan kaikenlaiset näyttävät kelpaavan joillekin miehille, niin luurangot kuin +100 kiloisetkin ja kaikki siitä välistä, joten ole huoleti ap. Et ole kuitenkaan koskaan kaikille mieleinen, mutta tuskinpa edes haluat olla. Tällaiset epävarmuutta huutavat teinikyselyt ovat tylsiä... [/quote] Naisista kuitenkin kuolee eri arvioiden mukaan 5-10 prosenttia neitsyinä, joten sama prosenttiosuus ei ole kelvannut kenellekään miehelle.    [/quote] Eiköhän näissä ole kyse enemmän siitä, että eivät ole kelpuuttaneet ketään kiinnostunutta miestä [/quote] Vailla mitään itsesäälimussutusta, minä kuulun siihen joukkoon josta kukaan mies ei ole koskaan ollut kiinnostunut. Enhän minä sille tietenkään mitään mahda, jos tulet väittämään vastaan ja et usko, mutta se että minulla on jalkovälissä reikä ei tee minusta mitään vastustamatonta. Se nyt on vain paska säkä että satun olemaan päivastoin ällöttävä, mutta näillä korteilla mennään mitä on saatu. Jokaisella ihmisellä on uniikki elämä ja kaikkea nyt ei vain voi saada. Ihan kuin minulle ei tarjota taloudellista menestystarinaa, niin seksi on sellainen josta jään ilman. Elämässä on onneksi muutakin, pitää keskittää voimavaransa siihen mihin on potentiaalia. :)

[/quote]

Juu se on kumma juttu, että ihmiset eivät usko, että nainenkin voi elää koko elämänsä ilman minkäänlaista kiinnostusta miesten suunnalta. Itse en enää jaksa edes näihin väittelyihin lähteä, kun joku ventovieras inttää, että ei, ei ole mahdollista että olen elänyt 32 vuotta ilman yhtäkään lähentely-yritystä/treffikutsua/poikaystävää. Kiva, että tiedätte paremmin kuin minä, joka sitä elämää on elänyt...

Vartaloni on ihan hyvä ja tykkään siitä itse. Miehiä se vain ei jostain syystä kiinnosta. Se siitä sitten - olen keskittynyt elämässäni muihin kivoihin juttuihin ja elän oikein mielekästä ja haastavaa elämää.

Vierailija
59/62 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paha kun alkaa liikaa miettimään... kaiken näköisten ja kokoisten kanssa on jotain ollut. Mulla on aina ollu se, että kannattaa vaikka ees 10 min yrittää jutella ja tustua vaikka se ulkonäkö ei niin miellyttäs heti... eli kliseisesti kai se korvienväli ratkasee vaikkei sitä kukaan uskokkaan :D M 27

Vierailija
60/62 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 13:17"]

Ihanteeni on tällainen:

-Muodokas ja leveä pylly: Pikkuisen "selluliittia" kuuluu asiaan tai muuten on liian laiha.

-Sopivasti mahaa. Pienet makkaratkin ok, mutta ei liikaa läskiä.

-Painoindeksin pitäisi yleensä olla suunnilleen välillä 22 - 27 ja pituus n. 160 - 200 cm.

-Vyötärö kapeampi kuin lantio.

-Tissit saavat olla melkein millaiset vain, kunhan ovat melko symmetriset ja ei silikonia. Tykkään myös riippuvista.

-Tukka pitää ylettyä olkapäiden alapuolelle. Mitä pidemmät ja paksummat hiukset, sen parempi.

[/quote]

Heh, kuvailit minut osuvasti. Mennäänkö treffeille? :P

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän