Onko sinulla jo itsestään sammuva kahvinkeitin?
Mulla ei vielä. Vanha räppänä käytössä edelleen.
Kommentit (31)
Meille juuri hankittiin, sillä isälläni on muistisairaus.
Oli ennen, mutta heitettiin menemään, kun alkoi sammua omia aikojaan.
Mies hoitaa kahvinkeiton ja välillä viikonloppuisin sammuu ihan omia aikojansa.
Ollut jo ainakin kahdeksan vuotta. Ihan kätevä meillä koska ollaan miehen kanssa aika huonomuistisia.
Kumpi sammuu, keitin vai isäntä heh..
Mulla on ollut tuo keitin v.2001 ja sammuu 2h päästä ja sitten on tavallinen vanhanaikainen kahvipannu.
On. Philipsin sellanen valkoinen joka sammuu 2 tunnin päästä.
Ei ole. On 15 vuotta vanha moccamaster käytössä ja saa ollakin.
Termospannu, sammuu siis heti kun kahvi on tippunut ja pysyy kuumana pari tuntia. Loistokapistus.
Ei, ihan vaan vanhanaikainen vesipannu veden keittoon ja pressopannu itse kahvin tekoon.
Sorry 15 vahingossa alapeukutin. Muistelen, että on minulla jo vuosikymmeniä ollut sellainen.
Nyt sitten varoituksen sana kaikille joilla on! Jos malli on sellainen, että virtakytkin jää on-asentoon, sammuttaa vain virran, niin sähkökatkoksen sattuessa ja katkoksen jälkeen virta palaakin takaisin päälle.
Meillä kävi joskus niin, että kannuun oli jäänyt illalla pikku tilkka kahvia ja virta päälle. No, kahden tunnin päästä se oli sammunut, mutta kahvia oli niin vähän, että se oli melkein jo varmaan kahdessa tunnissa palanut pohjaan. No, aamuyöllä herättiin palaneen käryyn ja kahvinkeittimestä se haju tuli, oli ollut sähkökatko ja keitin mennyt uudelleen päälle, ehtinyt olla sitten tunnin verran uudelleen päällä, kannun pohja oli ihan mustana.
On ollut kauan. Nyt vaan uudessa aika vaihtui 2 tunnista 40 minuuttiin. Minä kanssa uskon tuohon 18 kertomaan sähköalaakin vähän opiskelleena, joten otan aina johdon pois kun lähden kotoa samoin kuin yöksi. Ei ole mikään ihme, että jos meneekin itsestään päälle syystä tai toisesta.
Miksi ihmeessä pitäisi olla?
Muistissani ei ole mitään vikaa,en tarvitse apulaitteita.
Meillä on ollut jo kauan itsestään sammuva kahvinkeitin. Kätevä, kun ei tarvitse muistella, että onko päällä vaiko ei.