Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaisitko käytetyn rintapumpun?

Vierailija
03.09.2015 |

Otsikko sen kertoo. Yläpeukku = joo. Alapeukku = no ei varmana. Kommentit omista kokemuksista ovat tervetulleita. Vaihoehtoisesti voi kertoa, minkä merkin rintapumppu on hyvä!

Nimim. "Pääsispä jo pumppaamaan muuallakin kuin makkarissa"

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin kyllä Philipsin sähköpumpun ja käsipumpun ilmaiseksi eteenpäin. Itse lopulta vuokrasin oikean lypsykoneen rintapumppu.fi kautta, se oli samanlainen kuin sairaalassa ja paljon parempi kuin avent. Siis jo tosissaan lypsää kuten minä valitettavasti jouduin.

Vierailija
2/14 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän desinfioidaan keittämällä. Kai siinä lähtee pöpöt? Ajatus tosin hieman ällöttää. Siellä on ollut toisen nänni. Toisaalta kirpparilta jos ostat housut niin onhan sielläkin ollut toisen haiseva pimppi ja ehkä vähän pissaa ja valkovuotoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli neuvolasta lainassa sähkökäyttöinen pumppu ja oli ihan ok. En viitsinyt vauva-ajan takia ostamaan niin kallista laitetta, mutta manuaalisen ostin varalle kyllä kun oli halvempi

Vierailija
4/14 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tää on hyvä ketju! Täällä meillä on mietitty ihan samaa (LA marraskuussa). Nyt vinkkejä tulemaan <3

Vierailija
5/14 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti käytetty. Miksi ostaisin uutena kun voin pestä sen tiskikoneessa ja sen jälkeen desinfioida keittämällä.

Vierailija
6/14 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Avent ole rintapumppujen kuningas. Ei varmaan kannata sähköiseen sijoittaa heti alussa, mutta on hyvä olla varalta käsikäyttönen jos tulee tiehyttukos tai sillointällöin menoa johonkin ilman vauvaa!

Vierailija
7/14 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo? :D aionkin. Miks ostaa uutena kun maksaa pirusti enemmän

Vierailija
8/14 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin tutulta. Keittäminen ei tuhoa kaikkia bakteereja.

Vierailija
9/14 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:39"]

[/quote]

Mainitse yksikin bakteerilaaji, joka ei tuhoudu 100% oltuaan 5 minuuttia kiehuvassa vedessä? Yksi laji riittää.

Vierailija
10/14 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:59"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:39"]

[/quote]

Mainitse yksikin bakteerilaaji, joka ei tuhoudu 100% oltuaan 5 minuuttia kiehuvassa vedessä? Yksi laji riittää.
[/quote]

Ja vielä sellainen jolla olisi jotain väliä. Onhan niissä bakteereja ja kemikaaleja uutenakin. T. toinen

Vierailija
11/14 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin muutama viikko sitten käytetyn 15€, uutena se maksaa 129€ spectra merkki

Vierailija
12/14 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi pumppaat vain makkarissa? Häh? En ymmärrä miten se liittyy varsinaiseen kysymykseen.

Mä sain käytetyn tutulta. Pari kertaa kokeilin, mutta en mä saanut sillä mitään tulemaan. Oli joko huono pumppu (oli tosi vanha) tai en vain osannut.

Eli joo, kyllä voisin ostaa käytetyn.

Vierailija
13/14 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:20"]

Siis miksi pumppaat vain makkarissa? Häh? En ymmärrä miten se liittyy varsinaiseen kysymykseen.

Mä sain käytetyn tutulta. Pari kertaa kokeilin, mutta en mä saanut sillä mitään tulemaan. Oli joko huono pumppu (oli tosi vanha) tai en vain osannut.

[/quote]

En tiedä, menikö tämä nyt levelöinniksi, mutta tarkoitin pumppaamisella panemista :-) Kiitos viestistäsi!

- AP- 

Vierailija
14/14 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:23"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:20"]

[/quote]

En tiedä, menikö tämä nyt levelöinniksi, mutta tarkoitin pumppaamisella panemista :-) Kiitos viestistäsi!

- AP- 

[/quote]

Ahaa, okei. Ajattelin, että onko sulla makkarissa joku kiinteä pumppulaite mitä ei saa siirrettyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan