Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kateellinen siskoilleni..

Vierailija
03.09.2015 |

nuorin pääsi opiskelemaan samaan kouluun minne itse hain, elämä on kunnossa. Vanhimmalla on hyvä vakityö, kaikkea sisältöä elämässä. Yhdellä on hyvä suhde ja lapsi , mahtavia ystäviä jne.
Itse olen syrjäytynyt, yksinäinen, ja masentunut:( tuntuu epäreilulta, kun vaikka kuinka yritän, en onnistu missään.. Siskoni ovat minulle maailman tärkeimmät, mutta en pysty enää puhumaan heille ongelmistani tai olemaan oikeasti onnellinen heidän hyvästä elämästään.. Tuntuu epäreilulta:/

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimmäisen dilemma, kun joutuu aina joustamaan ja  miellyttämään? Voithan hakea juuri menossa olevassa yhteishaussa uudelleen, tai oppisopimukseen? Tai johonki muuhun kouluun, jonka avulla pääsisit siihen kouluu, minne haluat?

Missä haluat onnistua? Miten siihen pisteeseen pääsee? Oletko tehnyt kaiken mahdollisen? 

Vierailija
2/3 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet arvokas omana itsenäsi. Älä suotta vertaa itseäsi muihin. Et kuitenkaan voi tietää mitä mahdollisia kipuiluja toisillakin on. Olethan hakenut apua masennukseesi?

Asiat järjestyvät kyllä hyvin sinullekin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tahtoisit? Mitä taipumuksia sulla on? Mene sitä kohti, mutta kiipeä puuhun juuresta, elä latvasta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi