Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onneksi mies on lääkäri - omat rahat ei riittäisi ylläpitämään elämäntyyliä

Vierailija
03.09.2015 |

Mun kutsumusammatissa (eläintenhoitaja) on niin paska palkka, kun kuvitella saattaa. Miten mulla olis rahaa kaikkien lemmikkien eläinlääkärikuluihin, laadukkaaseen ruokaan yms?? Lukuun ottamatta edes hoitokustannuksia, kun ei olla kotona. Tulisin hulluksi ilman eläimiä. Tunnen oloni niin kovin huonoksi, kun mun korsi kekoon on niin paljon pienempi. Juteltiin näistä asioista jo sillon, kun mies ei ollut edes valmistunut, se sanoo että ei haittaa. Kyllä olin (kiusoittelevan) naurun aiheena kavereiden keskuudessa, kun tämmönen amis nai lääkärin.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla siis joku krooninen sairaus? Sehän on hyvä, että miehesi voi hoitaa sua ilmatteeks, säästyy sun rahat  eläimille. Toi onkin kätevää. Samoin, jos mies on suutari ja käyttää paljon nahkakenkiä ja astuu linttaan ja korkolaput kuluu nopeesti. Siinä säästää tosi paljon, kun mies voi ne korjata ilmatteeks.

Vierailija
2/30 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 21:03"]

Onko sulla siis joku krooninen sairaus? Sehän on hyvä, että miehesi voi hoitaa sua ilmatteeks, säästyy sun rahat  eläimille. Toi onkin kätevää. Samoin, jos mies on suutari ja käyttää paljon nahkakenkiä ja astuu linttaan ja korkolaput kuluu nopeesti. Siinä säästää tosi paljon, kun mies voi ne korjata ilmatteeks.

[/quote]

Ei ole mitään sairautta? En ihan ymmärrä tota kenkäjuttua. Ap

Vierailija
4/30 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Piilov.......a ;)

Vierailija
5/30 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mieheni on perijä. Itse olen sh. Käyn keikkatöissä, jos jaksan. Pääasiassa matkustelemme.

Vierailija
6/30 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä olet onnekas.

Meille olisi ehkä riittänyt tiedoksi, että miehes on antelias hyvätuloinen.

Vierailija
7/30 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 21:04"]

Loinen.

[/quote]

siitähän koko aloituksessani oli kyse. Ap

Vierailija
8/30 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on putkimies, ja se tienaa hyvin ja rremppa kotona. En vaihtais pois. Tuntemani lääkärit on kaikki ärsyttäviä ja ylimielisiä. Mieluummin kunnon duunari. Niillä on yleensä myös parempi kroppa.

Eksä oli raksamies ja ah kun se vetäs kesäkuumalla paidan pois... siinä jää valkotakit toiseksi.

Muutenkaan en leveilis miehen ammatilla. Se voi olla vaikka ylilääkäri ja silti vittupää.

Vierailija
9/30 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 21:06"]

[/quote]

[/quote]

Amispohjaiset ei aina ymmärrä. Onneks sulla on lukenut mies, voit kysyä häneltä.

Vierailija
10/30 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kollega on hevoshullu ja on kyllä kätevää, kun hän voi pitää niitä hevosiaan, kun käy töissä. Tv lääkäri

Vierailija
11/30 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 21:06"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 21:03"]

[/quote]

[/quote]

Niin ap, ehkä voit pyytää miestäsi selittämään, kun hän on kerran koulutettu.

Vierailija
12/30 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 21:08"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 21:06"]

[/quote]

[/quote]

Amispohjaiset ei aina ymmärrä. Onneks sulla on lukenut mies, voit kysyä häneltä.

[/quote]

Okei, kiitos avusta :) ap

Vierailija
13/30 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on työtön, mutta onneksi itse tienaan tarpeeksi. Se on muuten ihana, pitää kodin kunnossa ja on taivaallinen rakastaja. En kaipaa mitään statuksia.

Vierailija
14/30 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 21:08"]

Mun mies on putkimies, ja se tienaa hyvin ja rremppa kotona. En vaihtais pois. Tuntemani lääkärit on kaikki ärsyttäviä ja ylimielisiä. Mieluummin kunnon duunari. Niillä on yleensä myös parempi kroppa. Eksä oli raksamies ja ah kun se vetäs kesäkuumalla paidan pois... siinä jää valkotakit toiseksi. Muutenkaan en leveilis miehen ammatilla. Se voi olla vaikka ylilääkäri ja silti vittupää.

[/quote]

Oon pahoillani jos mun alotus jotenkin loukkas sun miestä tai sua. Ap

Vierailija
15/30 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo lääkärin työ niin hohdokasta ole mutta kiva jos saat harrastaa!

Vierailija
16/30 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hyi! Olet joutunut tyytymään johonkin sekavaan ylijäämälääkäriin, joka epätoivoissaan huolii kenet tahansa. Näitä on niin nähty. Ei se pelkkä lääkärin tutkinto tee ihmisestä mitenkään älykästä tai superlihakasta bodya. Yök, nimiä en voi mainita.

Vierailija
17/30 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 21:11"]Mun mies on työtön, mutta onneksi itse tienaan tarpeeksi. Se on muuten ihana, pitää kodin kunnossa ja on taivaallinen rakastaja. En kaipaa mitään statuksia.
[/quote]

Minun mies taas on koti-isä <3

Ap raukka luulee, että kaikki haluaa jonkun lääkärin :D

Vierailija
18/30 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 21:11"]

Mun mies on työtön, mutta onneksi itse tienaan tarpeeksi. Se on muuten ihana, pitää kodin kunnossa ja on taivaallinen rakastaja. En kaipaa mitään statuksia.

[/quote]

Luuletko että minä amis ilman korkeakoulutusta kaipaan statuksia? :D ap

Vierailija
19/30 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 21:12"]

Eipä tuo lääkärin työ niin hohdokasta ole mutta kiva jos saat harrastaa!

[/quote]

ei se varmasti olekaan, pitkät päivät ja väsyneenä kotiin. Kovin kiitollinen olen. Ap

Vierailija
20/30 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 21:11"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 21:08"]

Mun mies on putkimies, ja se tienaa hyvin ja rremppa kotona. En vaihtais pois. Tuntemani lääkärit on kaikki ärsyttäviä ja ylimielisiä. Mieluummin kunnon duunari. Niillä on yleensä myös parempi kroppa. Eksä oli raksamies ja ah kun se vetäs kesäkuumalla paidan pois... siinä jää valkotakit toiseksi. Muutenkaan en leveilis miehen ammatilla. Se voi olla vaikka ylilääkäri ja silti vittupää.

[/quote]

Oon pahoillani jos mun alotus jotenkin loukkas sun miestä tai sua. Ap
[/quote]

Ei loukannut. Tuntemani lääkärit on rasittavia ja huonoryhtisiä nörttejä. Ehkä joku niistä on sun mies?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä