Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko kertoneet kissoillenne opintotuen leikkauksista?

Vierailija
03.09.2015 |

Kissamellakat pelottaa :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kissa kertoi minulle, on niin tarkkaan maailmanmenoa seuraava, että tiesi ennen minua.

Vierailija
2/8 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kissani sanoi, että ei häntä liikuta, kun on jo valmis hiirestysmestari (työnäytteenä kiinni otettu nokkahiiri) eikä tarvitse enää opiskella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 19:38"]

Kissamellakat pelottaa :(

[/quote]

Kauhea naukuminen alkaa.

Vierailija
4/8 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta kilpikonnalleni olen.

Vierailija
5/8 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa kissani kertoi minulle, sillä hän on meillä se, joka täyttää Kelan paperit. Minä vihaan kaikkea byrokratiaa.

Vierailija
6/8 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole viitsinyt, tiedän miten rankka paikka se kissalleni olisi. Hän on jo pitkään haaveillut jatko-opinnoista, enkä tiedä onko kissallani nyt taloudellisia mahdollisuuksia siihen.

Vierailija
7/8 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelen palstaa ja lapset rauhoittumassa sänkyihinsä. Kolmevuotias nosti päänsä juuri tätä lukiessani ja kysyi: "miten kissat osaa muka puhua?" Apuva! :D

Vierailija
8/8 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 19:58"]

En ole viitsinyt, tiedän miten rankka paikka se kissalleni olisi. Hän on jo pitkään haaveillut jatko-opinnoista, enkä tiedä onko kissallani nyt taloudellisia mahdollisuuksia siihen.

[/quote]Voisikohan kissasi opiskella työttmyyspäivärahalla, onko kyse tutkinnon täydentämisestä? Esim hiirijahtauksen ulottamisesta päästäisjahtaukseen? Olen kuullut, että KELA suhtautuu tällaisiin aika myönteisesti, koska se lisää työllistymismahdollisuuksia  merkittävästi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi