Kuntopyörä kotona - Kokemuksia?
Kommentit (19)
En polje. Minulla on crosstrainer ja soutulaite. Välillä treenaan enemmän ja välillä vähemmän. Pyrkimys on 3-4 x viikko, mutta nyt olen ollut pitkään sairaana ja puolikuntoisena koronan jälkeen. Olen käynyt sauvakävelyllä 4-6 km 3-4 kertaa viikossa.
Soutulaitetta tulee eniten käytettyä, kun sen edessä kuntosalin seinällä on telkkari, seuraan sarjoja soutaessani.
Siitä tuli vaan heti hengari. Olen laiska.
On kunto pyörä, mutta liian laiska käyttään sitä ☺
Oli, toimitti lähinnä vaaterekin virkaa ja oli aina tiellä.
Meillä on ollut vuosia, mun ostama vuosia vuosia sitten sinkkuna, nykyään minä en polje kun kävelytän koiraa 5-8 km päivässä ja käyn uimassa. Mies polkee, katsoo telkkaa samalla. Meillä on siis kuntoiluhuone, jossa telkka. (Mä lähinnä joogaan huoneessa). Nuorempana poljin pyörääkin, mutta silloin oli koiraton kausi.
Pitää olla kotona ylimääräistä tilaa kuntopyörää varten.
Vierailija kirjoitti:
Olen kertonut tämän jo aiemmin. Olin kierrätyksessä ja sinne tuotiin käytettyjä kuntopyöriä. Lähes aina sama tarina. Turhan kallis ja huono pyykkitelineeksi. Ei ole pakko uskoa mutta oikea polkupyörä on parempi kuntoilun kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Oli, toimitti lähinnä vaaterekin virkaa ja oli aina tiellä.
Samoin. Onneksi sain myytyä seuraavalle hyväuskoisille 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kertonut tämän jo aiemmin. Olin kierrätyksessä ja sinne tuotiin käytettyjä kuntopyöriä. Lähes aina sama tarina. Turhan kallis ja huono pyykkitelineeksi. Ei ole pakko uskoa mutta oikea polkupyörä on parempi kuntoilun kannalta.
Mikä kuntopyörässä ahdistaa?
Aina saatavilla? Hikoilu?
Mä ajelen lyhkäsiä lenkkejä uutisia lukiessa
Itsekurista se on kiinni. Ystäväni on viimeiset parikymmentä vuotta polkenut kuntopyörää joka ikinen päivä tunnin verran eikä ole edes telkkaria sen edessä. Saattaa olla, että vauvan synnytettyään jäi ehkä muutama päivä väliin.
Kuntopyöräily on yksinkertaisesti tylsää. Siksi se jää useimmilta tekemättä.
Meillä on kuntopyörä ja mies sillä jaksaa kausittain polkea, mutta itse en jaksa.
Äitini 79 vee joutui polven vaihtoon syksyllä. Ostin 40 eurolla hänelle kuntopyörän tori.fi:stä. On ollut joka euron arvoinen ja paljon enemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
Äitini 79 vee joutui polven vaihtoon syksyllä. Ostin 40 eurolla hänelle kuntopyörän tori.fi:stä. On ollut joka euron arvoinen ja paljon enemmänkin.
Tähän käyttöön on ihan paras!
Mies polkee useammin kuin minä. Meissä on se ero, että miehellä on kulumia polvessa ja käveleminen hankalaa. Tykkään itse ennemmin kävellä tai fillaroida ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Kuntopyöräily on yksinkertaisesti tylsää. Siksi se jää useimmilta tekemättä.
Meillä on kuntopyörä ja mies sillä jaksaa kausittain polkea, mutta itse en jaksa.
Ei minusta eroa tylsyydessä yhtään sille, että istuu sohvalla telkkarin tai tabletin edessä. Samoja ohjelmia siinä polkiessa voi katsella.
N. 4 kertaa viikossa tulee tunnin verran poljettua, sama tyyli ollut jo ~10 vuotta.
Tärkeintä minusta on: ostaa kallis JA laadukas MAGNEETTIJARRULLINEN pyörä. Jollain mummovainaan hihnajarrulisella Tunturilla kyllä taatusti motivaatio sakkaa saman tien.
Up