Mihin lapset, kun koulut menee kiinni?
Mitä olette suunnittelleet opettajien lakon varalle? 3 luokkalainen pystyy olla kotonakin, mutta mites 1 luokkalainen?
Kommentit (29)
Eiköhän nuo 14 ja 16 veet ihan keskenään kotona pärjää. Pärjäsivät etäkouluaikaankin.
Ei ole tapana suunnitella asioita, joita ei ole vahvistettu tapahtuvaksi. Tarvittaessa koulu on velvollinen järjestämään asian, jos muuta hoitopaikkaa ei löydy. Itse olin 90-luvulla yksin kotona klo 19 saakka eli käytännössä koko päivän, kun koulu loppui jo 13 maissa. Pärjäsin.
OAJ on niin lapanen, että lakko jää uhkauksen tasolle.
Jokainen huolehtii itse kakaroistaan.
Emma K. kirjoitti:
Myydään sirkukseen.
Laki kieltää villieläimien käytön sirkuksissa.
Töihin, veroa maksavana kansalaisena en suostu kustantamaan loisijoiden elämää.
Lähetän open ovelle tai koulun pihalle. En todella pysty hoitamaan.
Pystyy olemaan tai voi olla, mutta e:i "pystyy olla" eikä" voi olemaan"
Jätän keskenään kotiin ja menen töihin. Palaan sitten klo 18 jälkeen. Varhaiskasvatuksen vaatimukset ymmärrän, opettajien kerta kaikkiaan en. En ole valmis laittamaan pennin hyrrää enempää heille.
Läheskään kaikki opettajat eivät kuulu liittoon tai halua ryhtyä lakkoon. Eiköhän koulun toiminnot pystytä järjestämään pienemmällä kokoonpanolla.
Numerot 0-9 kirjoitetaan kirjaimina, vasta 10 eteenpäin numeroina.
Vierailija kirjoitti:
Numerot 0-9 kirjoitetaan kirjaimina, vasta 10 eteenpäin numeroina.
Ikä ei välttämättä ole vain numero, ikä voi olla myös kirjain tai kirjaimia, kuten MCXV, VII tai C
Vierailija kirjoitti:
Lähetän open ovelle tai koulun pihalle. En todella pysty hoitamaan.
Saa ne sun penskat tuossa ulkona kadulla istua, minä lähden heti mökille kun lakko alkaa.
😂
sitä olisi kannattanut miettiä ennen kuin teki lapsia
Ei voi vaatia vanhemmilta, että lapset olisivat koulupäivän aikana kotona. Kyllä meillä työttömilläkin on oikeus omaan lapsivapaaseen aikaan arkisin.
Kyllä ne keskenään pärjää ainakin kotona.