Kävin ultrassa: taas tyttö :(
Mies on ollut puhumatta koko päivän ja itselläkin aika masentunut fiilis. Anteeksi, mutta en vaan voi tälle mitään vaikka tiedän että ajattelen typerästi.
Kommentit (207)
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 19:29"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 19:15"]Me yritimme melkein viisi vuotta. Nyt olen raskaana emmekä ultrassa halunneet tietää sukupuolta. Pääasia että kauan toivottu lapsi on terve. Tätä taustaa vasten aloittaja on todella kuvottava. Olette ilmeisesti saaneet perheemme liian helpolla kun on varaa valittaa sukupuolesta. [/quote] Nämä ovat tämänhetkiset tunteeni. Aika rankkaa kuulla olevansa kuvottava yms. kun muutenkin tiedän etten saisi kokea näin ja tunnen syyllisyyttä pettymyksestäni. Ap
[/quote]
Totta kai saat olla pettynyt. Teillä on jo tyttöjä tarpeeksi ja on ihan ymmärrettävää, että haluaisitte pojan myös. Ei ole kyse mistään paremmuusjärjestyksestä, vaan tytöt ja pojat vaan ovat syntyjään erilaisia. Sitä ei tällä palstalla ainakaan haluta myöntää. Onnea uudesta lapsesta, oma persoonansa hänkin tulee olemaan.
No kannattaako niitä lapsia tehdä, jos mahdollisuus on 50/50 (joskus tulee jopa jotain siltä väliltä), eikä "vääränlaiset" genitaalit kelpaa? Siitähän tästä on kyse.
No näitä ihmisiähän riittää joille tyttö tai (useimmiten) poika. On se ainoa oikea sukupuoli. Muistan kun sain ensimmäisen lapseni,tyttären ja huonetoverini synnärillä OIKEESTI sääli mua tyttölapsesta. Hoivasi omaa poikaansa ja sanoi että ei ilkiäis kotiin mennä tytön kanssa. Muistan vieläkin sen fiiliksen mikä mulla oli hänestä, ajattelin että hän on mielenterveyspotilas. Tyttöjä on nykyään 3, syntyi siinä toisena myös poika. Kaikki rakkaita,mut kyllä ne tytöt ovat kietoneet isänsä pikkusormiensa ympärille. Ja tyttärillä sai vielä 3 miestä perheeseen. Kaikki ovat siis aikuisia. Apn kannalta ikävää on se että miehensä kulttuuri ei arvosta tyttöjä niin korkealle kuin poikia. Raastavaa varmaan nähdä pettymys miehensä silmistä.
Kun tulin raskaaksi, tiesin lapsen olevan tyttö. Ultrassa näkyikin selvästi tytön sukupuolielimet, ja suoraan sanottuna olisin ollut pettynyt, jos lapsi olisikin ollut poika. Olen aina tiennyt ensimmäisen lapseni olevan tyttö ja suoraan sanottuna en laittaisi pahakseni, jos seuraavakin olisi. Minulla ei ole suurta hinkua saada poikaa. Minua on aina ärsyttänyt nämä ihmiset, joille pojan saaminen on ollut elämän ja kuoleman kysymys. Nykyaikana tyttö voi saavuttaa kaiken saman, kuin pojatkin.
Mutta loppujen lopuksi sitä rakastaa lastaan, oli se sukupuoli kumpi tahansa.
Mun anoppi oli huutanut "Luojankiitosta" kun poikansa ilmoitti kolmannen lapsemme olevan poika =d Hullu akka. Sitten se pettymyksen määrä kun poika menikin amiskaan, hirmu selittely sukulaisille,miks ei tulekaan lentäjää. He he. Nyt ei sit ookaan mitään mummon silmissä Di nä. On se vaikeeta joillekin tää elämä....
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 08:00"]Kun tulin raskaaksi, tiesin lapsen olevan tyttö. Ultrassa näkyikin selvästi tytön sukupuolielimet, ja suoraan sanottuna olisin ollut pettynyt, jos lapsi olisikin ollut poika. Olen aina tiennyt ensimmäisen lapseni olevan tyttö ja suoraan sanottuna en laittaisi pahakseni, jos seuraavakin olisi. Minulla ei ole suurta hinkua saada poikaa. Minua on aina ärsyttänyt nämä ihmiset, joille pojan saaminen on ollut elämän ja kuoleman kysymys. Nykyaikana tyttö voi saavuttaa kaiken saman, kuin pojatkin.
[/quote]
= Paheksun ihmisiä, jotka toivovat poikaa ja pettyä tyttöön. Itsellä toisinpäin, ja se on tietenkin ihan ok!
Pakko ap:lle,että vaikka miehesi on muslimi,ja uskonnollinen kasvatus jne,ei se tarkoita sitä etteikö lapsesta voisi tulla homoa.Jos lapsenne olisi poika,ja hän olisi homo,hänen olisi pakko salata todelliset tunteensa teiltä ja elää"kulissielämää" teidän vuoksenne.Tuntisitko olosi mukavaksi,jos ainut poikanne eläisi koko elämänsä onnettomana vain isäänsä miellyttääksenne.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 08:11"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 08:00"]Kun tulin raskaaksi, tiesin lapsen olevan tyttö. Ultrassa näkyikin selvästi tytön sukupuolielimet, ja suoraan sanottuna olisin ollut pettynyt, jos lapsi olisikin ollut poika. Olen aina tiennyt ensimmäisen lapseni olevan tyttö ja suoraan sanottuna en laittaisi pahakseni, jos seuraavakin olisi. Minulla ei ole suurta hinkua saada poikaa. Minua on aina ärsyttänyt nämä ihmiset, joille pojan saaminen on ollut elämän ja kuoleman kysymys. Nykyaikana tyttö voi saavuttaa kaiken saman, kuin pojatkin.
[/quote]
= Paheksun ihmisiä, jotka toivovat poikaa ja pettyä tyttöön. Itsellä toisinpäin, ja se on tietenkin ihan ok!
[/quote]
En minä tätä tarkoittanut, mutta asian huonosti muotoilin. En paheksu, vaan ymmärrän toiveita kumpaankin suuntaan. Kuitenkin lapsen sukupuoli on sattuman summaa, ja sitä lasta rakastaa sukupuolesta huolimatta. Peace!
Jossain oli juttua että jos naisella on ollut raskas teini-ikä tms vaikeuksia, hän usein alitajuisesti toivoo poikaa jotta lapsi välttyisi samoilta vaikeuksilta. Ymmärrän sukupuolen toivomisen hyvin. Ihme kommentteja täällä. Ei se tarkoita ettei toista sukupuolta haluaisi...
Arvostan AP:n kykyä puhua tunteistaan ja ajatuksistaan rehellisesti. Monet vaikenevat niistä.
Lapsi on AP:lle varmasti rakastettu ja toivottu - hän vaan puhui tämän hetken olotilasta.
Ymmärän hyvin tuon ensi reaaktion ultran jälkeen. Minä niin toivoin tyttöä. Meinasin itkeä, kun kuulin ultrassa, että poika on tulossa. Mutta tuo poika on nyt niin rakas ja ihana 11-vuotias enkä todellakaan olisi ikinä häntä halunnut vaihtaa pois. Ja myöhemmin se tyttökin sitten tuli.
Minä haluaisin semmoisen, jolla on molemmat vempeleet. Niitäkin nimittäin on! Olen nähnyt Thaimaassa.
Mikä helvetin pakkomielle vieläkin on saada molempaa sukupuolta oleva lapsi? Kannattaisi jokaisen sikiämään ryhtyvän hyväksyä se fakta että ei pysty tähän asiaan vaikuttamaan! Lopettakaa se pupumainen sikiäminen ja olkaa tyytyväisiä, mitä saatte. Monien ei kannattaisi tehdä ollenkaan edes sitä yhtä lasta! Ehkäisyä on saatavilla runsaasti. T. Yhden toivotun tytön äiti
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 10:01"]
Mikä helvetin pakkomielle vieläkin on saada molempaa sukupuolta oleva lapsi? Kannattaisi jokaisen sikiämään ryhtyvän hyväksyä se fakta että ei pysty tähän asiaan vaikuttamaan! Lopettakaa se pupumainen sikiäminen ja olkaa tyytyväisiä, mitä saatte. Monien ei kannattaisi tehdä ollenkaan edes sitä yhtä lasta! Ehkäisyä on saatavilla runsaasti. T. Yhden toivotun tytön äiti
[/quote]
Kyllä yksi molempia sukupuolia on minulle se ihanne. Nyt meillä on tyttö ja poikaa kovasti yritetään. Mitä pahaa siinä on, että ei tyydy yhteen lapseen? Joku on joskus sanonut, että jos haluaa oppia jotakin lapsista ja että voi edes puhua lapsen kasvatuksesta, pitää olla vähintään kaksi lasta.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 10:04"]
[/quote]
Kyllä yksi molempia sukupuolia on minulle se ihanne. Nyt meillä on tyttö ja poikaa kovasti yritetään. Mitä pahaa siinä on, että ei tyydy yhteen lapseen? Joku on joskus sanonut, että jos haluaa oppia jotakin lapsista ja että voi edes puhua lapsen kasvatuksesta, pitää olla vähintään kaksi lasta.
[/quote]aivan pötypuhetta ja on typerä pakkomielle saada molempaa sukupuolt. Se on jäänne menneisyydestä kun piti saada maatilalle jatkaja ja myöhemmin luotiin porvarillinen malliperhe sen mukaan mainoksiin ja muualle. Käyttäkää järkeä. Lapse ei ole syyllinen vanhempiensa pakkomielteestä ja jokaisen lapsen pitäisi olla yhtä toivottu ja rakastettu!
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 18:42"]Adoptio tai abortti. Ällöttävää, kun tyttö ei kelpaa.
[/quote]
Ällöttävää kun ehdotellaan aborttia. Ei ei-toivottu sukupuoli mitenkään vähennä lapsen arvoa.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 10:08"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 10:04"]
[/quote]
[/quote]aivan pötypuhetta ja on typerä pakkomielle saada molempaa sukupuolt. Se on jäänne menneisyydestä kun piti saada maatilalle jatkaja ja myöhemmin luotiin porvarillinen malliperhe sen mukaan mainoksiin ja muualle. Käyttäkää järkeä. Lapse ei ole syyllinen vanhempiensa pakkomielteestä ja jokaisen lapsen pitäisi olla yhtä toivottu ja rakastettu!
[/quote]
Oletko kenties traumatisoitunut jostakin, vai miksi arvostelet täällä muiden ihanteita ja haluamisia?
Ja seuraavaksiko yritätte viidettä?? Kannattaisi varmaan adoptoida se poika
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 19:01"]Aborttia vaan kehiin jos et lapsestas tykkää!Aina voi uudestaan raskautua ja sitten taas tarkistaa kumpi tuli,sitten uutta aborttia!
[/quote]
Silleen Kiina-tyyliin. Sori mutta Suomen laki ei salli sukupuolen perusteella abortoimista.
Minulla on kolme poikaa ja on ihanaa kuinka heillä on seuraa toisistaan. Mielestäni on tosi kivaa lapsille jos on katras samaa sukupuolta, oli sitten kumpaa tahansa.