Kovan yskän aikana lirahtaa pissaa housuun
Onko syytä huolestua vai normaalia? Treenaan kyllä lantionpohjanlihaksia, mutta nyt on todella paha yskä ja parin kovimman yskänpuuskan aikana on lirahtanut vähän. Olen 34-vuotias lapseton nainen.
Kommentit (16)
Jos ei muuten lirahda niin älä turhaan ole huolissasi, jatka treenaamista.
Onko varmasti virtsaa? Ettei olisi skenen rauhasista ejakulaationestettä?
Itsellä ainakin lirahtaa aivastaessa, ja yskiessä hajutonta kirkasta/ joskus hieman sameaa nestettä. Etenkin jos en ole harrastanut seksiä vähään aikaan. Neste ei siis haise virtsalle lainkaan.
Tytöt tytöt, nyt pitää alkaa teidän oikeasti harjoituttamaan niitä lantionpohjalihaksia eikä mitään kevyttä pyllistelyä ja huokailua.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä ainakin lirahtaa aivastaessa, ja yskiessä hajutonta kirkasta/ joskus hieman sameaa nestettä. Etenkin jos en ole harrastanut seksiä vähään aikaan. Neste ei siis haise virtsalle lainkaan.
Hah hah :D pissiä se on! Ejakulaationesteet on keksitty nimitykseksi vaan miesten mieliksi, että he saisivat tuntea saavansa jotain suurta aikaan naisen kehossa, vaikka todellisuudessa parhaimmillaankin kykenevät lirauttamaan vaan ne pikku pisut.
Ihan normaalia, mutta jos kovan pissimisen aikana alkaa yskittää, pitää olla huolissaan.
Kyllä saa huolestua , käy lääkärissä.
Kaupoissa on myytävänä tenoja .
Olenkohan väsynyt kun luin että :" Kovan yskän aikaan lirahtaa litra pissaa housuun." Siltä se joskus ainakin tuntuu. Synnyttänyt 37v.
Ihan normaalia ja itse käytän yö vuokkosia.
Mulla oli tällainen yskä alkuvuodesta 2020. Ensimmäisen puuska oli niin raju, että oksensin myös.
Ei karkailuoireita ennen eikä jälkeen. Epäilen koronaksi.
Tähän vielä tuuhea karvoitus niin se haju, oikea miesten karkoittaja.
Vierailija kirjoitti:
Tähän vielä tuuhea karvoitus niin se haju, oikea miesten karkoittaja.
Silloin tietenkin käydään pesee alapää, kun lirahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä ainakin lirahtaa aivastaessa, ja yskiessä hajutonta kirkasta/ joskus hieman sameaa nestettä. Etenkin jos en ole harrastanut seksiä vähään aikaan. Neste ei siis haise virtsalle lainkaan.Hah hah :D pissiä se on! Ejakulaationesteet on keksitty nimitykseksi vaan miesten mieliksi, että he saisivat tuntea saavansa jotain suurta aikaan naisen kehossa, vaikka todellisuudessa parhaimmillaankin kykenevät lirauttamaan vaan ne pikku pisut.
ja maapallo on kuin onkin litteä? Millä vuosisadalla elelet? Eikö tämän päivän naiset ole jo tietoisia vaginans anatomiasta ja tutustuneet siihen kunnolla esim. seksin kautta? Ilmeisesti eivät kaikki ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä ainakin lirahtaa aivastaessa, ja yskiessä hajutonta kirkasta/ joskus hieman sameaa nestettä. Etenkin jos en ole harrastanut seksiä vähään aikaan. Neste ei siis haise virtsalle lainkaan.Hah hah :D pissiä se on! Ejakulaationesteet on keksitty nimitykseksi vaan miesten mieliksi, että he saisivat tuntea saavansa jotain suurta aikaan naisen kehossa, vaikka todellisuudessa parhaimmillaankin kykenevät lirauttamaan vaan ne pikku pisut.
ja maapallo on kuin onkin litteä? Millä vuosisadalla elelet? Eikö tämän päivän naiset ole jo tietoisia vaginans anatomiasta ja tutustuneet siihen kunnolla esim. seksin kautta? Ilmeisesti eivät kaikki ole.
Tais olla mies tuo naureskelija. Katsonut liikkaa feikkipor noa, jossa naiset feikkaa orkkunsa ja ejakulointinsa. Ei se oikeasti sellaista ympäriinsä roiskimista ole. Kuinka matalaotsaista, kapeakatseista sakkia tääl pyörii.
Mua panetti niin kovasti että tuli 1 touhutippa boksereihin
Ylipaino tuo monenlaisia vaivoja,tämänkin.
Mulla kans
N32