Samsung Galaxy S5, onko hyvä?
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 17:13"]Ei
[/quote]
Miksi ei?
Hyvä on. Itsellä sellainen työluurina. Omalla rahalla jos ostaisin niin Honor 6 tai 7 , parempi, tyylikkäämpi ja halvempi
muuten kyllä, mutta etukameran laatu voisi olla parempi hintaan verrattuna. aika rakeinen vaikka olisi ihan ok valaistus. eikös tuohon hintaan saisi jo esim. Iphonen yms?
Tosi hyvä android puhelin mut jos haluu hinta-laatu suhteeltaan parempaa kannattaa miettii LG:ltä luuria. Apllen tuotteisiin en itte koskis pitkällä tikullakaan, mutta siihen nyt vaikuttaa omat mieltymykseni (ja se että kaikki muut on hinta-laatu suhteeltaan parempia).
Oisin muuten ottanu LGltä sen hetken uusimman puhelinmen mutta en jaksanu opetella käyttää taas uuden merkin puhelinta, nii vaihoin mieluummin samsung galaxy s3 -> s5
Kamera nyt ei tärkein ominaisuus ole kännyssä, iphone vaan ei kestä kolhuja eikä muutenkaan ole luotettava, käytettyjä lähes käyttämättömiä runsaasti myynnissä, miksi?
S5 ollut itsellä siitä asti kun malli myyntii tuli, ei mitään vikaa.
Sain tarpeekseni Samsungista ja siirryin Lumiaan, nyt olen vihdoin onnellinen kun itse voin säädellä, mitä ohjelmia puhelimessani luuraa. Ja vihdoin nettiselailukin toimii moitteettomasti, Samsungilla selailusta ei meinannut tulla yhtään mitään. Ei ikinä enää Samsungeja tai muita androideja, vain windowsphoneja.
Kyllä, pidän todella paljon. Ei ole kaatuillut vielä kertaakaan ja ollut joulukuusta asti käytössä. Tippunut monta kertaa maahan eikä mitään. Kamerat on kyllä surkeita, laatuero on huomattava jos vertaa vaikkapa uusimpien omenaluurien kameroihin
On tosi hyvä. Tosin s6 on vielä paranneltumpi versio.
Normikamera hyvä, etukamera törkeen huono. Muuten ei minkäänlaista valittamista. Ainoana myös että parin kuukauden käytön jälkeen irtosi latausliitännän kansi joka siis tarkoitettu suojaamaan vesivahingoilta. Ei kuulunut takuun piikkiin eli otti päähän ja roimasti, mutta asia on jotakuinkin unohtunut jo. Entisenä Applen käyttäjänä oon kuitenkin ollut todella tyytyväinen vaikka ei i-luureissakaan vikaa ollut. Tehoa piisaa vielä vuoden käytönkin jälkeen mainiosti, akku kestää tosi hyvin koko päivän vaikka käytän puhelinta erittäin aktiivisesti koko ajan.
Ei