Ikäsi ja seksikumppaneiden määrä
Kommentit (184)
Alapeukuttaako täällä nämä muijat jotka ei saa munaa ollenkaan?
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 17:11"]4 ja olen 23-vuotias. Yhden kanssa ei ollut yhdyntää, toinen oli ensimmäinen poikaystäväni, kolmas laastari ja nykyään harrastan seksiä vain tyttöystäväni kanssa.
[/quote]
lesbooooooooo
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 17:09"]53 ja 3
[/quote]
Ei se järvikään soutamalla kulu
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 16:23"]
40v ja 3 kpl. Olen todella ylpeä itsestäni :)
[/quote]
Miksi olet ylpeä itsestäsi?
42v, en ole pysynyt laskuissa, mutta joka tapauksessa alle 20.
Tämä on vissiin totta, että Suomen naiset on kaikista anteliaimpia.
Onneks oon löytänyt hyvän naisen, joka ei pane jokaista miestä tai ole yhtä kulunut kun te.
Taitaa olla täällä monta Frigidi naista
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 17:29"]Tämä on vissiin totta, että Suomen naiset on kaikista anteliaimpia.
Onneks oon löytänyt hyvän naisen, joka ei pane jokaista miestä tai ole yhtä kulunut kun te.
[/quote]
Kuule sun mielipiteet ei kiinnosta
No hyi! Ällöttää ajatuskin kun panet monia miehiä boostataksesi säpäleinä olevaa itsetuntoasi. Tiesitkö, että miehet joiden annat sinun käyttäväsi seksileluna ei kunnioita sinua lainkaan!
29v, yksi ja ainoa, ainutkertainen <3 on nykyään aviomieheni, 10 vuoden suhde
No hyi! Ällöttää ajatuskin kun panet monia miehiä boostataksesi säpäleinä olevaa itsetuntoasi. Tiesitkö, että miehet joiden annat sinun käyttäväsi seksileluna ei kunnioita sinua lainkaan!
Tähän siis piti vastata sori tuplat
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 17:33"]No hyi! Ällöttää ajatuskin kun panet monia miehiä boostataksesi säpäleinä olevaa itsetuntoasi. Tiesitkö, että miehet joiden annat sinun käyttäväsi seksileluna ei kunnioita sinua lainkaan!
[/quote]
Pidä sä vaan kintut kiinni niin reikä kasvaa umpeen
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 17:29"]
Tämä on vissiin totta, että Suomen naiset on kaikista anteliaimpia. Onneks oon löytänyt hyvän naisen, joka ei pane jokaista miestä tai ole yhtä kulunut kun te.
[/quote]
Ehkä Suomen naiset on kaikista vapaimpia tuollaisesta vanhanaikaisesta kaksinaismoralismista. Naisen seksuaalisuus kuuluu hänelle itselleen, ellei hän itse päätä jakaa sitä jonkun kanssa.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 17:37"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 17:29"]
Tämä on vissiin totta, että Suomen naiset on kaikista anteliaimpia. Onneks oon löytänyt hyvän naisen, joka ei pane jokaista miestä tai ole yhtä kulunut kun te.
[/quote]
Ehkä Suomen naiset on kaikista vapaimpia tuollaisesta vanhanaikaisesta kaksinaismoralismista. Naisen seksuaalisuus kuuluu hänelle itselleen, ellei hän itse päätä jakaa sitä jonkun kanssa.
[/quote]
Noo juu mut vähän ällöttävää, jos peuhannut monen miehen kanssa. Noh te tytöt tykkäättekin, et teitä pannaan ja pääsette ajaa monet kullit no jaa on teillä tavat saada huomiota.
Vaimomateriaalia ei ainakaan ole tälläine rällästäjä horo, jolla on ollut monia panoja.
Onneks on hyviäkin naisia, eikä tälläsiä bitchejä. Ootte niin pinnallisia ja eläimellisiä
Ikää 33 seksikumppaneita 9. Kaikkien kanssa olen vieläkin yhteyksissä.
2 ja ikää 29. Exä ja nykyinen aviomies.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 17:17"]N58v, alle 20.
[/quote]
Mitä pihtareita te oikeesti olette.