Haluatko kysyä jotain transnaiselta?
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 15:37"]Käytätkö pisuaaria?
[/quote]
Hups unohda! Tajusin jotenkin väärin.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 15:38"]En :)
[/quote]
Tämä ei ole ap
Oikea ap
Mitä mieltä olet pakkosterilisaatio-käytännöstä?
Olet pervo. Älä tule uimahallissa naisten puolelle siellä on pikkutyttöjä joita pelotat!!
Milloin tajusit olevasi trans? Miten perhe suhtautuu? Oletko käynyt/aiotko käydä korjaamassa sukupuolesi?
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 15:39"]Mitä mieltä olet pakkosterilisaatio-käytännöstä?
[/quote]
En pidä, vaikka itse en lapsia haluakaan
Ap
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 15:40"]Milloin tajusit olevasi trans? Miten perhe suhtautuu? Oletko käynyt/aiotko käydä korjaamassa sukupuolesi?
[/quote]
Olen ihan pienestä pitäen tuntenut itseni naiseksi. Perheeni suhtautui myönteisesti. Olen jo korjannut sukupuoleni :)
Ap
Seuraatko esimerkiksi Gigi Gorgeusin tai Julie Vu:n YouTube-videoita?
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 15:46"]Seuraatko esimerkiksi Gigi Gorgeusin tai Julie Vu:n YouTube-videoita?
[/quote]
En seuraa. Voisin kyllä katsoa :)
Ap
Miltä kasivastaajan tyyppiset viestit susta tuntuvat?
Milloin aloit esiintyä jolkisesti naisena
Oletko hyvännäköinen? Koen olevani täysin hetero mutta tykkään katsella videoita thai ladyboysta täydessä touhussa.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 15:55"]Miltä kasivastaajan tyyppiset viestit susta tuntuvat?
[/quote]
Se on inhottavaa
Ap
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 16:15"]Milloin aloit esiintyä jolkisesti naisena
[/quote]
Kuutisen vuotta sitten
Ap
Käytätkö pisuaaria?