Vihaan työtäni
Esimies vetää koko ajan alaisiltaan mattoa jalan alta. Mikään ei etene, kun johtajana on tuuliviiri.
Kommentit (27)
Sama. Olen tehnyt uraa jo pitkään ja monessa eri yrityksessä ja nyt alkaa tuntua siltä että riittää. Ajatus uuden työn aloittamisesta uudessa paikassa tuntuu sekin uuvuttavalta. Olen kokonut sen jo niin monta kertaa. Mietin vakavissani oman yrityksen perustamista.
Vierailija kirjoitti:
Irtisanoudu. Elämä on liian lyhyt tuohon kärsimiseen.
Edessä on kuitenkin hintojen nousua ja korkojen nousua ja varmasti työttömyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edessä on kuitenkin hintojen nousua ja korkojen nousua ja varmasti työttömyyttä.
Tähän mennessä työttömyysjaksot ovat olleet onneksi lyhyitä. Yhden asian ne kuitenkin ovat opettaneet: työttömänä on todella huonossa asemassa neuvotellakseen uuden työn palkkauksesta. Vapaaehtoisesti en mielelläni irtisanoudu, koska silloin on työnhaun kannalta huonossa asemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän mennessä työttömyysjaksot ovat olleet onneksi lyhyitä. Yhden asian ne kuitenkin ovat opettaneet: työttömänä on todella huonossa asemassa neuvotellakseen uuden työn palkkauksesta. Vapaaehtoisesti en mielelläni irtisanoudu, koska silloin on työnhaun kannalta huonossa asemassa.
Työtarjouksesta kieltäytyjää on kiva kiristää karenssilla 😞
Vierailija kirjoitti:
Sama. Olen tehnyt uraa jo pitkään ja monessa eri yrityksessä ja nyt alkaa tuntua siltä että riittää. Ajatus uuden työn aloittamisesta uudessa paikassa tuntuu sekin uuvuttavalta. Olen kokonut sen jo niin monta kertaa. Mietin vakavissani oman yrityksen perustamista.
Millaisen yrityksen? Etkö pelkää yrittäjänä toimimisen olevan stressaavaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisen yrityksen? Etkö pelkää yrittäjänä toimimisen olevan stressaavaa?
Tottakai. Mutta juuri nyt pelkään enemmän sitä että joutuisin pakottamaan itseni jatkamaan merkityksetöntä palkkatyötäni. Se vie varmaan tuhoon.
vihaan potilaitani. tekisi mieli raiskata.