Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan työtäni

Paraneeko vaihtamalla
22.03.2022 |

Esimies vetää koko ajan alaisiltaan mattoa jalan alta. Mikään ei etene, kun johtajana on tuuliviiri.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihaan potilaitani. tekisi mieli raiskata.

Vierailija
22/27 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Olen tehnyt uraa jo pitkään ja monessa eri yrityksessä ja nyt alkaa tuntua siltä että riittää. Ajatus uuden työn aloittamisesta uudessa paikassa tuntuu sekin uuvuttavalta. Olen kokonut sen jo niin monta kertaa.  Mietin vakavissani oman yrityksen perustamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irtisanoudu. Elämä on liian lyhyt tuohon kärsimiseen.

Edessä on kuitenkin hintojen nousua ja korkojen nousua ja varmasti työttömyyttä.

Vierailija
24/27 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edessä on kuitenkin hintojen nousua ja korkojen nousua ja varmasti työttömyyttä.

Tähän mennessä työttömyysjaksot ovat olleet onneksi lyhyitä. Yhden asian ne kuitenkin ovat opettaneet: työttömänä on todella huonossa asemassa neuvotellakseen uuden työn palkkauksesta. Vapaaehtoisesti en mielelläni irtisanoudu, koska silloin on työnhaun kannalta huonossa asemassa.

Vierailija
25/27 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän mennessä työttömyysjaksot ovat olleet onneksi lyhyitä. Yhden asian ne kuitenkin ovat opettaneet: työttömänä on todella huonossa asemassa neuvotellakseen uuden työn palkkauksesta. Vapaaehtoisesti en mielelläni irtisanoudu, koska silloin on työnhaun kannalta huonossa asemassa.

Työtarjouksesta kieltäytyjää on kiva kiristää karenssilla 😞

Vierailija
26/27 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Olen tehnyt uraa jo pitkään ja monessa eri yrityksessä ja nyt alkaa tuntua siltä että riittää. Ajatus uuden työn aloittamisesta uudessa paikassa tuntuu sekin uuvuttavalta. Olen kokonut sen jo niin monta kertaa.  Mietin vakavissani oman yrityksen perustamista.

Millaisen yrityksen? Etkö pelkää yrittäjänä toimimisen olevan stressaavaa?

Vierailija
27/27 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisen yrityksen? Etkö pelkää yrittäjänä toimimisen olevan stressaavaa?

Tottakai. Mutta juuri nyt pelkään enemmän sitä että joutuisin pakottamaan itseni jatkamaan merkityksetöntä palkkatyötäni. Se vie varmaan tuhoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän