Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimiiko korsetit (tuleeko vyötärö esiin, paljonko täytyy käyttää)

Vierailija
03.09.2015 |

Ja tarviiko sen pukemisessa apua :D

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kuvallinen ohje korsetin pukemiseen ja nyörittämiseen: http://www.wikihow.com/Put-on-a-Corset

Tosin en suosittele kietomaan ylimääräistä nyöriä vyötärön ympärille, se voi vahingoittaa nyöriä ja korsettia ja tuntua erittäin epämukavalta, vaikka alla onkin korsetti. Minä laitan mieluummin koko korsetin itse, koska silloin sen saa juuri sopivalle kireydelle ja paneelit sun muut kohdilleen kerrasta, eikä tarvitse ohjeistaa toista.

Vierailija
22/26 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sen saan helposti kiristettyä itse. Tai oikeastaan käytän ovenkahvaa apuna :D solmiminenkin on vaikempaa mulle kuin kiristäminen. Ja korsetit teen itse, kaupasta ostetut ovat aina olleet pettymys ja hajoavat käsiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tuo ampiaisvyötärön jos jaksaa tarpeeksi käyttää. Joskus kun itse käytin päivittäin niin vyötärö oli paljon kapoisempi (pidin siis vuosia päivittäin). Ja nyt kun en ole korsettia käyttänyt niin vyötärö on edelleen pienempi kun ennenkun aloin käyttämään sitä. Vaikka aikeena ei ollut laihdutus niin painokin tippui  koska ei sen kanssa voi syödä jättimäisiä annoksia ilman että alkaa tuntumaan tosi ahdistavalta. Myös ryhdille teki hyvää.

Vierailija
24/26 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 15:18"]

Tässä kuvallinen ohje korsetin pukemiseen ja nyörittämiseen: http://www.wikihow.com/Put-on-a-Corset

[/quote]

Tuossa ylimmässä kuvassa näkyy selkeästi se "väärä" tapa nyörittää. Ei mikään kielletty tapa, mutta narujen ei pitäisi mennä korsetin reunojen väliin. Silloin ne eivät liiku sulavasti eikä tietenkään korsettiakaan saa ihan niin tiukalle.

15

Vierailija
26/26 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen katsellut tuota Esbelt Ipanema korsettia. Onko kenelläkään kokemusta? ja onkohan hyvä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä