Mulliturpa
Ilmoitin aviomiehelleni, että olen totaalikypsä hänen mulliturpaisuuteen, eli epämiehekkyyteen. Vetiköhän herneet nenään, hänen sanomisista ei saa vetää hernettä nenään, mutta jos hänelle edes pikkusormea heristää, saa hän itkupotkuraivarin, olen miettinyt, onko hän narsistinen psykopaatti tai Putin 2.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla ihmisillä on narsistisia piirteitä. Matka siitä diagnosoitavaan narsismiin on tooooodella pitkä.
Älykäs ihminen ei tarvitse joka asiaan lääkärin diagnoosia, tarvitaan vain tieto ja sen soveltaminen käytäntöön. Silmät ja korvat auttavat siinä myös!
Siinäpä idiootti savolainen haukkumanimi toiselle naapurin savolaishölmölle. Savo on suomen somalia.
Mulle kaikki mulliturvat on härkiä horoskoopiltaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla ihmisillä on narsistisia piirteitä. Matka siitä diagnosoitavaan narsismiin on tooooodella pitkä.
Kiitos. Tämä tunnutaan nykyään aina unohtavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Tämä tunnutaan nykyään aina unohtavan.
Mitähän sinäkin siitä tiedät. Tämän genren diagnoosi ei todellakaan ole mikään maratonjuoksu, siihen ei tarvita kuin epäilty potilas, läheinen ja lääkäri. Näin on moni diagnoosin saanut!
Vierailija kirjoitti:
Mulle kaikki mulliturvat on härkiä horoskoopiltaan.
Tsekkasin, niin yksi Mulliturpa löytyi Kaksosten listalta.
Muistelehan miten alttarilla katsoit häntä rakastuneena ja kiitit uojaa että joku huoli sinutkin.
Onko sillä myös r u l l a h u u l e t?
Vierailija kirjoitti:
Muistelehan miten alttarilla katsoit häntä rakastuneena ja kiitit uojaa että joku huoli sinutkin.
Kuka niin on sanonut ja muuten, kuka on Uoja?
Vierailija kirjoitti:
Alttarilla, sori, mutta millä alttarilla, uhrialttarillako, en oo naimisissa.