Ahaa-elämyksiä suht tuoreessa äitiydessä
Olen ollut äiti vasta 1,5 vuotta, joten olen aika untuvikko vielä. Johonkin piti tulla jakamaan, kun koen ahaa-elämyksiä ja innostuksia kuin noh, pikkulapsi konsanaan erinäisistä asioista :D
Taaperoni ei vielä puhu, mutta eilen hakiessani päiväkodista olin ihan yllättynyt, kun kymmenestä kenkäparista (ei aina samassa järjestyksessä) lapsi valitsi suoraan omansa. Sen tiesin, että osaa pukea kengät, mutta myönnän tuijottaneeni hetken hoomoilasena noinkin pientä, mutta itselleni suurta asiaa. Jestas :D
Kertokaa teidän hyvänmielenjuttuja samankaltaisista ahaa-elämyksistä!
Kommentit (3)
Meidän kaksivuotias osaa valita myös isän ja äidin kengät kun ollaan lähdössä jonnekin. Jos valitsee väärin, niin ymmärtää, kun sanoo, että äiti ottaa tänään lenkkarit ja vaihtaa niihin.
Tehtiin eilen lettuja meidän 3-vuotiaan kanssa. Kun taikina oli mun mielestä valmis niin muksu kipusi tuolille osoittamaan suolapakettia maustehyllyssä. "Äiti, joku unohtui!" Ensin olin ihan hämmästynyt ja lopulta nauroin ihan katketakseni. Oli tuo pieni niin topakkana :D
Olen ollut äiti 15 vuotta ja olin oikein iloinen, kun teini lähti omatoimisesti naapuriin muuttoavuksi ja kertoi muutenkin jeesanneensa kaveria. Ihan mahtavaa.