Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi viet ekaluokkalaisesi kouluun ja haet koulusta, kun

Vierailija
03.09.2015 |

Koulumatka on vain 1km???

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hae enkä vie, kävelee itse 1,5 km ja on yksi suojatien ylitys.

Vierailija
2/13 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kysymystä. Sis siksi tietenkin, että ekaluokkalainen ei vielä täysin pärjää aamuruuhkassa ja koulumatkalla on tienylityksiä. Kivempi mun on tulla siellä perässä ja vähän katsoa miten lapsi toimii, ja opastaa ja neuvoa jos siihen on tarvetta. Meilläpäin koulu on myös keskellä tosi levotonta lähiötä, ja haluan että lapsi tulee suoraan kotiin.En todellakaan halua, että lapsi jää siihen ostarille pörräämään, siis että edes oppii sellaista tapaa.

Vierailija
4/13 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, meillä on 1,5km mutta saan varmaan vastata kuitenkin? Vien ja haen, koska voin. Mulla on auto ja työ, joka joustaa tämmöiset. Lisäksi tällä hetkellä koulutie on vaarallinen, viimeeksi tänään soittelin pysäköinninvalvontaan jalkakäytävälle ja suojatien eteen pysäköidyistä rekoista. Jos liikuntaa mietit, lapsella on 4-5x vkossa 2h liikuntaa (koulun ulkopuolella, koulussa tapahtuva on tuohon päälle), joten kyllä se näyttäisi riittävän ainakin silmämääräisesti, kun lapsi on 130cm pitkä ja painaa 22kg. Ja vikaksi, miten tää on sulta pois?

Vierailija
5/13 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska voin lapsen viedä ja hakea. Koska minusta se on kivaa. Koska lapsesta se on kivaa. Koska lapsen ei tarvitse miettiä sitä, miten tylsää on kulkea yksinään. Koska lapsen koulutiellä ei ole jalkakäytävää/pyörätietä jne vaan ainoastaan noin 10 cm leveä piennar. Koska näin lapsi on nopeammin kotona tekemässä läksyjä. Koska tämä on mielestäni kaikille win-win -tilanne.

Vierailija
6/13 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ehdi sitä koulun ja kodin väliä kulkea melko monta kertaa vielä yksinkin, joten onko tuo nyt niin kamalaa jos sen saattelee ja hakee? Kuitenkin tässä elämässä ollut vasta sen 6-7v, joten ihan hirveästi ei vielä ole maailmasta perillä. Suomeksi sanottuna: on vielä melko pieni, joten eiköhän se ole ihan luvallista vielä saatella.

Vierailija
7/13 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska voin.
Olen pahoillani, jos sinä et voi tai halua.

Vierailija
8/13 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta voin ehkäistä sen että lapsi ei mene kavereille koulun jälkeen

Vierailija
9/13 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska lapsi haluaa ja siihen on mahdollisuus.

Vierailija
10/13 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saattelen ensimmäisen puolivälin ja katselen sitten ekaluokkalaisen menoa ennen kuin palaan pienempien kanssa kotiin. Menen myös samaan risteykseen vastaan iltapäivällä. Kotoa puoleenväliin koulua on yksi tienylitys ja autoja liikkuu paljon. Toinen puolikas on rauhallista kävelytietä ja siellä on paljon muitakin koululaisia menossa samaan suuntaan.

Vierailija
11/13 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ekaluokkalainen on liian pieni liikenteeseen omin päin.

Vierailija
12/13 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 14:14"]Koska voin.
Olen pahoillani, jos sinä et voi tai halua.
[/quote]

Komppaan!

Vierailija
13/13 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en veisi? Kysymyksesi on typerä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme