Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikkujouluflirtti ottaa eron entisestä - minä epäröin suhdetta!

Vierailija
22.03.2022 |

Meillä oli pikkujouluissa pientä säätöä, oli niin hauskaa! Nyt ollaan flirttailtu mitä etätöiltä on ehditty, ihan ok! Mutta nyt tämä työkaveri kertoi laittaneensa eron vireille puolisostaan ja haluaa alkaa vakavaan suhteeseen minun kanssa! En ole varma haluanko, mitä voin tehdä, ihanko pokkana otan etäisyyttä vai pitääkö suhdetta nyt sitten kuitenkin kokeilla kun mukana olen tässä flirtissä vahvasti ollut? Vinkkejä?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iten voi ottaa eron entisestä? Jos se on entinen niin se ero on jo otettu..🤨

Vierailija
42/49 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule AP, kerropa nyt sille sun pikkujoulusäädölle nuo sun ajatukset. Että ajattelit kyseessä olevan kevyttä hauskaa. Hän loukkaantuu ja järkyttyy kyllä mutta rehellisyys on ainoa tie asiassa. Teidän juttu on herättänyt hänet pohtimaan omaa suhdettaan, jonka nyt haluaa lopettaa. Se että sä oot rehellinen, antaa hänelle tilaa pohtia oman liittonsa tilaa ja sitä että miksi hän on eroajatuksiin päätynyt. Antaa myös hänelle mahdollisuuden ehkä korjata mitä korjattavissa on.

Itselle kävi niin että netissä tapaamani miehen kanssa keskustelut herätti ajattelemaan sitä millaisessa liitossa elän ja sitä että meidän suhde ei ollut millään tasolla enää normaali vuosikausiin. Sitä nettimiestä en ole ikinä tavannutkaan mutta erosin aviomiehestäni pari vuotta sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli oliko se sun puolelta vain hauskanpitoa ja työkaverisi otti asian vakavasti? Ja nyt sua kaduttaa?

Kyllä, juuri näin! Tuli ihan puskista se ero! En olisi siihen yllyttänyt enkä oikeasti olisi mitään vakavaa halunnut vielä. Työpäivän piristystä, sellaista kivaa ekstraa mitä odottaa, virkistävää vaihtelua vain! -ap

Niin että mukavaa ekstraa sinkku naiselle varatusta miehestä. Keskity töihin ja jätä mies rauhaan.

Ja tiedoksi, et ole eron syy. Olisi aika laskeutua maan pinnalle. Suuret on luulot itsestäsi.

Vierailija
44/49 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa aika raskaalta tyypiltä. Itse jättäisin väliin. Etkä säkään kyllä vaikuta mitenkään ylirakastuneelta.

Jos totta puhutaan niin en olekaan rakastunut, korkeintaan vähän mieltynyt tähän henkilöön ja nauttinut huomiosta ja hauskanpidosta, luulin että hänkin ajattelee samoin! Että suhteeseen, onkohan jotenkin läheisriippuvainen tms.? -ap

Läheisriippuvainen ei tarkoita tuota.

Vierailija
45/49 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että seksisuhteeseen lähdet, ei vakavampaa.

Vierailija
46/49 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua, miksi ihmiset ei puhu...

Vierailija
47/49 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä sinä olet se nainen, jonka kanssa omen miehelläni jo jonkin aikaa epäillyt olleen "jotain" ja nyt kun minä sanoin, että haluan erota. Mies on ilmoittanut heti sinulle, että ottaa eron. Ja haluaa suhteeseen kanssasi.

Viestittelittekö pientä tuhmaa eilen illalla? Onko työpäivät venähtäneen puolella tunnilla flirttaillessa?

Ja jos et ole. Niin tilannehan voi olla vastaava.

Että ero on tullut muista syistä. Ja nyt mies haluaa sinut kokonaan.

Vierailija
48/49 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä sinä olet se nainen, jonka kanssa omen miehelläni jo jonkin aikaa epäillyt olleen "jotain" ja nyt kun minä sanoin, että haluan erota. Mies on ilmoittanut heti sinulle, että ottaa eron. Ja haluaa suhteeseen kanssasi.

Viestittelittekö pientä tuhmaa eilen illalla? Onko työpäivät venähtäneen puolella tunnilla flirttaillessa?

Ja jos et ole. Niin tilannehan voi olla vastaava.

Että ero on tullut muista syistä. Ja nyt mies haluaa sinut kokonaan.

Tässä ap oli mies ja eronnut oli nainen, kävi ilmi tuolla aikaisemmin.

Vierailija
49/49 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista ap, että mies flirttailee ja pussailee ym. muiden naisten kanssa kun on parisuhteessa. Eli sama tulee tapahtumaan jossain vaiheessa myös sinulle, jos alatte suhteeseen, mies pelehtii jonkin työkaverin kanssa ja jättää sinut ihan yllättäen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi