Pikkujouluflirtti ottaa eron entisestä - minä epäröin suhdetta!
Meillä oli pikkujouluissa pientä säätöä, oli niin hauskaa! Nyt ollaan flirttailtu mitä etätöiltä on ehditty, ihan ok! Mutta nyt tämä työkaveri kertoi laittaneensa eron vireille puolisostaan ja haluaa alkaa vakavaan suhteeseen minun kanssa! En ole varma haluanko, mitä voin tehdä, ihanko pokkana otan etäisyyttä vai pitääkö suhdetta nyt sitten kuitenkin kokeilla kun mukana olen tässä flirtissä vahvasti ollut? Vinkkejä?
Kommentit (49)
3/5. (Pisteet hillitysti avausviestistä. Korkeampiinkin pisteisiinkin olisi ainesta, mutta provo ei näytä ottavan ilmaa alleen. Pisteitän rokotraa myös jatkoviestien määrällinen yliyrittäminen ja laadullinen laimeus.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli oliko se sun puolelta vain hauskanpitoa ja työkaverisi otti asian vakavasti? Ja nyt sua kaduttaa?
Kyllä, juuri näin! Tuli ihan puskista se ero! En olisi siihen yllyttänyt enkä oikeasti olisi mitään vakavaa halunnut vielä. Työpäivän piristystä, sellaista kivaa ekstraa mitä odottaa, virkistävää vaihtelua vain! -ap
Inhottavaa käyttää toisen tunteita hyväksi .Sellaista kivaa ekstraa...
En ajatellut sitä hyväksikäyttönä vaan luulin molemmille olevan selvää että se on hauskanpitoa! Siksi nyt kaduttaa! Aika paha olo tästä! -ap
Vierailija kirjoitti:
3/5. (Pisteet hillitysti avausviestistä. Korkeampiinkin pisteisiinkin olisi ainesta, mutta provo ei näytä ottavan ilmaa alleen. Pisteitän rokotraa myös jatkoviestien määrällinen yliyrittäminen ja laadullinen laimeus.)
Aina täällä epäillään provoksi kun on oikea paniikki! Lopetan yliyrittämisen ja kiitos kun avasitte laumaälyllä asiaa, tästäkin on jo ollut apua! -ap
Siis ihanko noin vain sinun kanssa keskustelematta tämä flirttikumppani ilmoitti ottavansa eron ja ilmeisesti olettaa että sinä alat nyt sitten vakavaan suhteeseen hänen kanssaan? Olisi aika iso red flag minulle jos minulta kysymättä jonkun pikkuflirtin takia oletetaan, että alkaisin suhteeseen. Tietenkin ok erota jos mies on kokenut ettei oma parisuhde toimi ja haluaa siitä suhteesta pois mutta ei nyt voi oletuksena pitää että joku flirttikumppani on valmis suhteeseen. Jotenkin käsitän tuosta ap:n tekstistä ettei mitään flirttiä kummempaa ole kuitenkaan ollut.
Itsellä oli kerran myös samaan aikaan viisi hoitoa, joista kahdessa oli hieman samanlaista säätöä.
Pikkujouluista on jo aikaa. Jos tyypillä on ollut haku päällä, voi olla joku muukin kuin ap, johon rakastunut.
Ei tämä kuulosta minun korviini flirtiltä. Flirttailla voi vaikka oman puolison seurassa, flirtin ja normaalin kanssakäymisen välillä on vain hiuksenhieno ero.
Pikkujoulusekoilu on yksi juttu, mutta sen jälkeen jatketut tapaamiset ja syvällinen keskustelut ovat ymmärrettävästi saaneet työkaverin ajattelemaan, että välillänne on rakentumassa jotain vakavampaa.
Sellainen korjaus, että olen mies, ja työkaveri on nainen, toisinkuin useammassa vastauksessa oletetaan. -ap
Arvasin heti, että ap on mies. Koska parisuhteessa oleva mies ei todellakaan eroa,vaikka olisi harrastanut seksiä työkaverin kanssa, saati sitten flirtin vuoksi. Mutta hohhoijaa, että pakko nyt sitten varmaan ruveta parisuhteeseen :D Mitäpä jos vaikka kasvattaisit selkärangan ja kertoisit naiselle, että hänen entinen parisuhteensa tai eronsa ei ole sinun asiasi ja ettet ole kiinnostunut suhteesta.
Erosin aikanaan samoin niin että työpaikkaflirtti oli viimeinen naula arkkuun, mutta jotain rotia nyt, ei ap ole vastuullinen toisten suhteissa! Eikä myöskään jatkamaan juttua. Ei meistäkään mitään tullut ja se oli hyvä, olisi ollut jotenkin tahrattu tunne sellaisessa suhteessa vaikka mitään ei varsinaisesti olisi tapahtunut. Parantelin kaikki haavat ja aloitin toisen kanssa puhtaalta pöydältä. Ja olen edelleen tyytyväinen siihen, että ihastumisen voimalla sain muutettua ahdistavaksi muuttuneen elämäni kulun.
Ajattelen niin että suhteissa ei ulkopuolisia ole. Ihastua voi, mutta eroon saakka on vastuussa kumppanilleen eikä myöskään voi kuvitella hyppäävänsä seuraavan matkaan.
Mulla on paskaa perseessä myös :D
30
Viisainta on kertoa, ettet halua olla vastaeronneen laastari ja haluat, että jatkatte kavereina kuten ennenkin ja katsotte, jos ehkä myöhemmin sekä ajoitus että kipinä ovat kohdillaan.
Siis ei täystyrmäystå, vaan järkisyitä ja hiven toivoa naiselle, jos joudutte jatkossa työskentelemään yhdessä.
Voihan se olla, että eroon on muitakin syitä. Ainakin pitää kehottaa eroajaa olemaan jonkin aikaa itsekseen ja ns. työskentelemään ero selväksi, ennenkuin alkaa edes miettimään muita suhteita.
Kannattaa pikimmiten kertoa, oletko tosissasi hänen suhteensa vai et.
No jos oot ite sinkku nii kai sä voit siihen tyyppiin vähän paremmin tutustua. Ei sen tarttee olla heti mitään vakavaa. Vaikka vaan jutustella puhelimessa tms. Jos kerta kuitenkin viehättävänä pidät ku kerta jaksoit flirttailla sen kanssa.
Sen näkee ajan kanssa tuleeko jutusta mitään...
Vierailija kirjoitti:
3/5. (Pisteet hillityst i avausviestistä. Korkeampiinkin pisteisiinkin olisi ainesta, mutta provo ei näytä ottavan ilmaa alleen. Pisteitän rokotraa myös jatkoviestien määrällinen yliyrittäminen ja laadullinen laimeus.)
Juu, ja ihan liikaa huutomerkkejä ja kysymyksiä. Apua! Mitä teen? Kauheeta!!!
Kannattaa tutustua eikä vaan ikuisesti haaveilla toisesta. Tutustumisella selviää, onko mitään yhteistä ja kannattaako tehdä mitään oikeita suunnitelmia kyseisen suhteen ja ihmisen varaan. Rohkeasti vaan tutustumaan!!!!!
Paska provoesitys perheenrikkojahorosta.
Luultavasti sen naisen suhteessa on ollut muutakin hankaluutta jo pidemmän aikaa ja sinun antamasi huomio on laittanut hänet ajattelemaan aktiivisemmin tilannettaan. Eli olet ollut kimmoke erolle, se viimeinen niitti joka päätökseen tarvittiin. On ajatellut ettei joudu ihan tyhjän päälle kun hänellä on sinut.
Inhottavaa käyttää toisen tunteita hyväksi .Sellaista kivaa ekstraa...