Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia DI-miehet ovat?

Vierailija
22.03.2022 |

Nyt saa yleistää tai kertoa yksittäistapauksista. Tai DI-mies saat myös itse kuvailla itseäsi.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin DI:t silittää itse kauluspaitansa, varsinkin jos ovat myynnissä ja tottuneet matkustelemaan.

Vierailija
22/38 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas voidaan todete, ettei tällä palstalla ole miesvihaa nähtykään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

DI osaa teoriassa jotain, kun taas teknikko on käytännössä jotain, ja insinööri ei osaa sitten yhtään mitään.

Ja tekniikan tohtorit, kuten minä ja kenties joku muu, osaavat sitten kaiken mahdollisen.

Miksi tyytyä dippainssiin, kun on olemassa tekniikan tohtoreita? Ei siinä ole mitään järkeä. 

Albert Einsteinikin oli koulutukseltaan tekniikan tohtori.

Vierailija
24/38 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauheita.

Vierailija
25/38 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

DI osaa teoriassa jotain, kun taas teknikko on käytännössä jotain, ja insinööri ei osaa sitten yhtään mitään.

Ja tekniikan tohtorit, kuten minä ja kenties joku muu, osaavat sitten kaiken mahdollisen.

Miksi tyytyä dippainssiin, kun on olemassa tekniikan tohtoreita? Ei siinä ole mitään järkeä. 

Albert Einsteinikin oli koulutukseltaan tekniikan tohtori.

En mä varmaankaan tohtoria jaksaisi. DI on jotenkin käytännöllisempi ja tekee jotain tuottavaa, jolla on tarkoitus.

Vierailija
26/38 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsisin loogisen DI-naisen tuhat kertaa mieluummin, kuin jonkun epäloogisen viherhörhö idealistin.

Vierailija
27/38 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy puuceessä Pasi..k.alla kun on posliinilla niin kallista

Vierailija
28/38 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-kelvoton luonne

-valehtelu

-selkärangattomuus

Yhteenveto: hame päälle.

Eli hameella viittaat siihen, että luettelemasi ominaisuudet ovat naisille yleisiä.

Vierailija
29/38 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitsisin loogisen DI-naisen tuhat kertaa mieluummin, kuin jonkun epäloogisen viherhörhö idealistin.

Täällä yksi. Harmi vaan, että olen parhaillaan varattu ja kasvatan uutta insinöörisukupolvea.

Vierailija
30/38 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

DI:n aivojen prosessointitapa tuppaa olemaan taipuvainen eksaktiin ja ratkaisukeskeiseen loogisuuteen. Vapaamuotoisempi assosiointi (esim. taiteet, mystiikka jne.) saattaa siksi olla DI:lle haasteellista tai vielä todennäköisemmin yksinkertaisesti epäkiinnostavaa, koska aivot ovat luonnostaan virittyneet "eri taajuudelle".

Vierailija
31/38 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

DI:n aivojen prosessointitapa tuppaa olemaan taipuvainen eksaktiin ja ratkaisukeskeiseen loogisuuteen. Vapaamuotoisempi assosiointi (esim. taiteet, mystiikka jne.) saattaa siksi olla DI:lle haasteellista tai vielä todennäköisemmin yksinkertaisesti epäkiinnostavaa, koska aivot ovat luonnostaan virittyneet "eri taajuudelle".

Ei tarvi edes mennä mystiselle tasolle, ennen kuin insinöörin aivot tekevät stopin.

Vierailija
32/38 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leuhkoja olen tavannut monta. Joka lauseeseen on ujutettava detalji, että on di. Muuten ihan ok tyyppejä.

Vierailija
33/38 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi. Harmi vaan, että olen parhaillaan varattu ja kasvatan uutta insinöörisukupolvea.

Monessa perheessä se on äiti, jolta kysytään apua pitkän matematiikan ja fysiikan tehtäviin. Äiti auttaa aina.

Vierailija
34/38 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemukseni mukaan tämä ei pidä paikkaansa. Kiinnostus voi olla laajaa ja suuntautua mihin tahansa. Kaikesta kaivetaan kaikki tieto esiin. Moni kerää taidetta ja taitaa noista jokunen kuulua salaseuroihin, joissa mystiikka ei ole vierasta.

Vierailija
35/38 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi edes mennä mystiselle tasolle, ennen kuin insinöörin aivot tekevät stopin.

Töissä minulla on ollut vaikeuksia selittää insinöörille, että "prosessissa" esiintyy poikkeuksia ja epäloogisuuksia sen vuoksi, että ihmiset eivät aina toimi loogisesti tai rationaalisesti. Minulle se psykologinen ulottuvuus tuntuu itsestään selvältä, siis että sen loppukäyttäjän mielenliikkeet on tunnettava ja tunnistettava. Ei se ole käyttäjän vika, jos hän toimii insinöörinäkökulmasta "väärin" - ihmiset toimivat kuin toimivat, milloin mistäkin syystä.

Vierailija
36/38 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töissä minulla on ollut vaikeuksia selittää insinöörille, että "prosessissa" esiintyy poikkeuksia ja epäloogisuuksia sen vuoksi, että ihmiset eivät aina toimi loogisesti tai rationaalisesti. Minulle se psykologinen ulottuvuus tuntuu itsestään selvältä, siis että sen loppukäyttäjän mielenliikkeet on tunnettava ja tunnistettava. Ei se ole käyttäjän vika, jos hän toimii insinöörinäkökulmasta "väärin" - ihmiset toimivat kuin toimivat, milloin mistäkin syystä.

Älä aliarvioi insinöörejä. Joku joukossa voi tietysti olla urpo, mutta osa on lukenut psykologiaa, kurssitautunut ja lukenut psykologian perusteet armeijan johtamisopista. Jo pelkästään tuon perusteella pitäisi ymmärtää ihmisten irrationaalinen toiminta.

Vierailija
37/38 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monessa perheessä se on äiti, jolta kysytään apua pitkän matematiikan ja fysiikan tehtäviin. Äiti auttaa aina.

Olet osittain oikeassa. Minä kysyin kiusallani äidiltä apua yläkoulun matikan tehtäviin ja äiti aina hermostui kun ei osannut :D parasta viihdettä.

ohis

Vierailija
38/38 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet osittain oikeassa. Minä kysyin kiusallani äidiltä apua yläkoulun matikan tehtäviin ja äiti aina hermostui kun ei osannut :D parasta viihdettä.

ohis

Voihan paska 🤣. Et kai ole poika. Pojat perii äidin älyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme