Millaisia DI-miehet ovat?
Nyt saa yleistää tai kertoa yksittäistapauksista. Tai DI-mies saat myös itse kuvailla itseäsi.
Kommentit (38)
Ruma ja lihava sekä pienimunainen. Naisia alistava ja vaimoaan pettävä sadisti.
Kokemusta laidasta laitaan. Ainoa yhdistävä tekijä ehkä insinöörin aivoitukset. Logiikka joko pelaa tai sitten ei. Hyviä ja vähemmän hyviä tyyppejä kuten ketkä tahansa muut. Naisena otan aina mieluummin DI:n kuin kukkahattusedän.
Vierailija kirjoitti:
Kutakuinkin. Tosin se pettäminen ei koskaan päädy yhdyntään, sattuneista syistä, mutta ajatustasolla hän kuitenkin pettää ja vikittelee naisia minkä ehtii.
Kaikki tuntemani DI:t ovat olleet keskimääräistä paremman näköisiä, tosin keski-iässä usein jo perinteisen kaljuuntuneita ja mahakkaita.
Sekä exäni, että nykyiseni ovat DI koulutukseltaan. Samoin suurin osa työkavereistani. Itse en ole DI, mutta FM hyvin läheiseltä alalta. Jokainen ihminen on tietysti oma yksilönsä, mutta DI-koulutuksen saaneita yhdistää älykkyys, analyyttisyys, loogisuus ja hyvä päättelykyky. Osa on hyviä myös tunneälyssä, osa ei. Kaikki tuntemani DI:t, myös esim. paras naispuolinen kaverini, ovat enemmän asiapitoisia ihmisiä. Eivät anna tunteiden viedä ja päätöksiä ei tehdä mutulla vaan pitää löytyä perusteluita. Yhtään draamakuningasta tai -kuningatarta ei tuntemieni kymmenien DI:den joukosta löydy.
-kelvoton luonne
-valehtelu
-selkärangattomuus
Yhteenveto: hame päälle.
Vierailija kirjoitti:
-kelvoton luonne
-valehtelu
-selkärangattomuus
Et kai katso peiliin?
Minä + muut DI-kaverini emme ole moisia, vaan parasta A-luokkaa.
Aika nössöjä, mutta kivat tulot. Semmoisia etupulpetin poikia. Sopivat hyvin yhteen värittömien ja hajuttomien etupulpetin tyttöjen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa mikä osui kohdalle oli vaimon pettäminen. Luuletko, että sitä naisseuraa löytyy jos alistaa naisia? Tai on ruma tai lihava?
DI-miehet on helppoja. Ne ymmärtää järkipuhetta, saavat asiat tehtyä ja niiden kanssa ei tarvitse filosofoida ja puhua tunteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-kelvoton luonne
-valehtelu
-selkärangattomuus
Et kai katso peiliin?
Minä + muut DI-kaverini emme ole moisia, vaan parasta A-luokkaa.
Katson peiliin ja totean, ettei tapoihini kuulu valehtelu enkä ole selkärangaton.
Mutta vastauksesi oli juuri kuin voi di:tä odottaa. Ylimielinen ja valheellinen.
Saitoja, tunteettomia narsisteja.
No, on kyllä aika laidasta laitaan. Millaisia mielestäsi esim. lääkärimiehet ovat?
Jos nyt stereotypioita lähtee hakemaan, niin osalla saattaa olla esim. pukeutuminen ja tyylitaju hakusessa, jos ei ole ollut asiakkaiden kanssa tekemisissä.
Mikä tahansa toiminta on puristettavissa prosessikaavion muotoon. Sen jälkeen kun prosessimalli on loogiseksi ja toimivaksi havaittu, on prosessin ulkopuolisten tekijöiden - ei prosessimallin - vika, mikäli todellisuus ei noudatakaan luotua mallia.
Vierailija kirjoitti:
No, on kyllä aika laidasta laitaan. Millaisia mielestäsi esim. lääkärimiehet ovat?
Jos nyt stereotypioita lähtee hakemaan, niin osalla saattaa olla esim. pukeutuminen ja tyylitaju hakusessa, jos ei ole ollut asiakkaiden kanssa tekemisissä.
Turvakengät, farkut ja kulahtanut kauluspaita useimmilla. Ehkä jopa kypärä ja turvaliivi suojalaseineen. Tuo on helppoa pukeutumista.
Minä otan ainakin kaikissa tapauksissa inssin tai DI:n jonkun kitaraa soittavan humanistin ohi. Noiden jauhantaa ja asioista vääntämistä ei kestä kukaan.
Aika usein äksyjä pikkumiehiä, joilla pyöränsatula painaa pikkukikulia ja peräpukamia.
Itsehän olen komea, hauska ja älykäs. 🥸
Lisäksi isomunainen ja pahuksen hyvä nussimaan!