Joko olet ostanut bootcut-farkut?
Muistelen tässä just kun 2000-luvun alkupuolella niitä oli viimeksi käytössä, mutta jotenkin kyllä vierastan nyt ajatusta vetäistä sellaisia jalkaan? Siakoni on niitä käyttänyt kyllä oikeastaan koko ajan sieltä 2000-luvulta saakka silloin kun farkkuja käyttää ja hänelle ne sopii, mutta itselläni en niitä osaa enää kuvitella. Eikä niitä kyllä paljon ainakaan vielä katukuvassa ole näkynyt. Mites muut mammat, joko bootcutit löytyy vai aiotko ostaa ollenkaan? :D Mun tekisi kyllä mieli pysytellä ihan vaan näissä pillifarkuissa, mutta voisihan sitä ihan mielenkiinnosta ens kerralla shoppailureissulla kokeilla, että miltä ne nyt aikuisena näyttää jalassa.
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 13:02"]En tiedä pystynkö laittamaan jalkaani. Voihan ne jossain tietyssä asussa olla kivat, mutta että perushousuiksi...uahhh.
[/quote]
:D Jep samaa mietin, jotenkin on niin tottunut noihin pillifarkkuihin etten yhtään osaa kuvitella taas vetäväni trumpettilahkeita jalkaan. Ap
Ostaisin, jos vain olisi rahaa! Mulle myös erittäin hyvä malli, vaikka onhan nää pillitkin olleet ihan jees.
Maltillinen bootcut on yleensä juuri se imartelevin malli monelle kropalle.
Koko 2000-luvun olen käyttänyt bootcut farkkuja :)
Lindexiltä ostanut. Nyt ne hittolaiset tosin muokkasivat vähän mallia. Uusi malli ei istu niin hyvin kuin vanha.
Olen lyhyt persjalkainen ja paksupohkeinen joten pillifarkut näyttävät päälläni hölmöiltä.
Mulla on aina ollut useamman mallisia farkkuja. Nytkin on. Viimeiset bootcutit ostin viime maaliskuulla. lisäksi on pillejä ja porkkanoita ja poikaystäväfarkkuja. Etsin sellaisia korkeavyötäröisiä porkkanoita vielä...
Trumpettilahje on muuten eri asia kuin bootcut.
mä tykkään eniten bootcuteista. sopivat parhaiten mun kropalle. en tosin oo mikään muotitietoinen :)
Mulla on myös aina bootcutit, en osaa muita käyttää...
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 13:07"]Koko 2000-luvun olen käyttänyt bootcut farkkuja :)
Lindexiltä ostanut. Nyt ne hittolaiset tosin muokkasivat vähän mallia. Uusi malli ei istu niin hyvin kuin vanha.
Olen lyhyt persjalkainen ja paksupohkeinen joten pillifarkut näyttävät päälläni hölmöiltä.
[/quote]
Siskoni on sun kanssa aivan saman mallinen ja siksipä ne bootcutit hänellä varmaan sopivatki. Itse taas olen pitkä ja hoikka, joten eivät ehkä ole kovin imartelevat, mutta ihan mielenkiinnosta kyllä ensi kerralla kaupungille mennessä testaan. Ap :)
Pitkille ihmisille hyvät mutta pieni ja pyöreä näyttää niissä koomiselta.
Vanhat Onlyn bootcutit on kaapissa ja sopivat päälle. Tosin vyötärö ehkä hiukan liian matala tähän pömppöön.
Nimenomaan lyhyelle ja pulskalle nuo bootcutit sopiikin. Olen käyttänyt niitä koko ajan. Trumpetit on eriasia, niitä en ostais. Jokainen aikuinen nainen tietää miten haluaa pukeutua eikä mieti mitä muut käyttää, se on teinien ongelma.
En, jalat näyttää ihan kavioilta bootcut-farkuissa.
En, enkä aio ostaa. Ihan kamalat mun mielestä :D
En tykkää. Niihin lahkeisiin kompastuu ;). Ne leveät lahkeet ovat ihan turhat.
Ostin juuri 9 vuoden pillikauden jälkeen :)
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 13:58"]Ostin juuri 9 vuoden pillikauden jälkeen :)
[/quote]
Tuntuuko/näyttääkö oudolle pitkästä aikaa? :)
Mulla on bootcut -farkkuja ollut vuodesta -95 käytössä Hyvä malli on.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 13:40"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 13:07"]Koko 2000-luvun olen käyttänyt bootcut farkkuja :) Lindexiltä ostanut. Nyt ne hittolaiset tosin muokkasivat vähän mallia. Uusi malli ei istu niin hyvin kuin vanha. Olen lyhyt persjalkainen ja paksupohkeinen joten pillifarkut näyttävät päälläni hölmöiltä. [/quote] Siskoni on sun kanssa aivan saman mallinen ja siksipä ne bootcutit hänellä varmaan sopivatki. Itse taas olen pitkä ja hoikka, joten eivät ehkä ole kovin imartelevat, mutta ihan mielenkiinnosta kyllä ensi kerralla kaupungille mennessä testaan. Ap :)
[/quote]
Miksi ihmeessä bootcutit eivät imartelisi pitkää ja hoikkaa vartaloa?
http://www.mih-jeans.com/media/celebrities/jjones011811_21_X17.JPG
En tiedä pystynkö laittamaan jalkaani. Voihan ne jossain tietyssä asussa olla kivat, mutta että perushousuiksi...uahhh.