Kaikenlaiseen tekemiseen saa intoa, jos on ihan vähän ihastunut
Kumma juttu. :D Ja se että on ihan ihan vähäsen vaan, niin vähäsen että se on vain kevyttä ja täysin vailla odotuksia, niin ei tule sitä että tekee mieli juosta pakokauhuissaan pois samasta tilasta tai että tulee tosi syviä, ihan liian syviä ja tummia tunteita ja alkaa kytätä omaa käytöstään ja eleitään ja kaikki menee liian vakavaksi, ei, ei sitä vaan sitä että saa tuntea puhdasta voimaa antavaa iloa jos näkee kyseisen suloisen ihmisen, ja jos ei välillä näe, sekään ei haittaa mitään. Vielä virtaa suonissa notkea veri! :)
Kommentit (4)
Ja jos, tai siis KUN tuollainen SYYSAURINKO juttelee ja hymyilee sulle, hymyilee silmiään ja kehoaan myöten, mikä kyllä saattelee omat sanat melkein änkytellen sekaisin, niin siinähän meinaa alkaa koiranpennuksi, joka voisi pyöriä kieppiä jaloissa ja sekoilla antaumuksella menemään.
Hetken päästä jatkan kuitenkin onnellisena matkaani häntä pystyssä heilahdellen ja elämää nuuhkien. Elämä on suklaarasia; joskus saattaa olla näkyvillä todellinen ihanuus. ap
Tiedän tunteen. Se on niin ihana, energiaa pursuva eufoorinen olotila!! :) Virtaa riittää ihan mihin vaan.
Minä erosin kesän alussa ja olin ihan palasina vielä hetki sitten kunnes, tapasin aivan mahtavan ihmisen, on puhuttu ja puhuttu <3 ei ole kummallakaan mitään odotuksia, pientä ihastusta, täydellinen kemia myös fyysisesti. Ai että minä nautin tästä kuplivan kevyestä tunteesta :)
Sama fiilis täälläkin tänään :)
T nainen naimisissa