Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko jo monesti saanut palautetta brestfeediestä?

Vierailija
03.09.2015 |

Siis oletko saanut paheksuvaa palautetta somessa, kun olet julkaissut imetyskuviasi? Vaikka kyse on täysin luonnollisesta toiminnosta, niin jotkut närkästyvät. Jotkut kireänutturaiset.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki jotka levittelee kuvia lapsensa intiimistä ruokahetkestä, on jo luokiteltu itsekkäiksi WT-mammoiksi, joten en suosittele.

Nimittäin Jenkeissä tällaisia esineellistäviä paljastuskuvia julkaisten mammojen lapsia on otettu huostaan, en nyt muista missä osavaltiossa.

Vierailija
2/6 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laita kuvia itsestäni kun olen syömässä, enkä lapsistani kun syövät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tarkalleen ottaen sellaisia kuvia pitää edes laittaa esille?

Vierailija
4/6 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko saanut often feedbackia breastfeedingistä? Mä oon niin done tän stupidyn ahdasmindisyyden kans.

Vierailija
5/6 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota sellaisia kuvia enkä julkaisisi koska en halua että lapseni vihaa minua joskus kun löytyy sellaisia nolon näköisiä tissittely kuvia netissä ja kaverit kiusaa koulussa. Kaikki minkä nettiin laitat, myös netin arkistoihin jää. Kannattaa miettiä.

Vierailija
6/6 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää formulaperijätär-seurapiirimammahan tykkää paljastella ja nykyään myös lapsensa kanssa eri tilanteissa, ja on saanut kitkerää palautetta, enkä ihmettele yhtään

http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-3141946/Tamara-Ecclestone-shares-bathtime-picture-daughter.html

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän