Ei ole muuta elämää kuin lapsi.t.ammattivalittaja
Ja huomaa kuinka vaikeaa tämä vanheneminen on kun ei enää voi lapsia saada. Se on ainoa asia mitä olen osannut elämässäni.
Kommentit (10)
Ja sunhan piti ruveta varamummoksikin tässä päivänä muutamana.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 10:00"]
Ja huomaa kuinka vaikeaa tämä vanheneminen on kun ei enää voi lapsia saada. Se on ainoa asia mitä olen osannut elämässäni.
[/quote]
No eikös ne lapset ole elämän tärkein ja arvokkain asia? Lapset kuuluukin laittaa etusijalle, harve sen tekee oikeasti.
Minä niin näen kuinka tämä tapaus ei päästä poikaa muuttamaan omilleen sitten tulevaisuudessa. Roikkuu kiinni ja myöhemmin haukkuu kaikki miniät kun veivät pojan mukanaan.
Voi sua rukkaa. *ottaa kainaloon ja silittää poskea*
Aina samat rutinat. Alota joku harrastus, lähde vaikka metsään kävelylle.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 10:33"]
Minä niin näen kuinka tämä tapaus ei päästä poikaa muuttamaan omilleen sitten tulevaisuudessa. Roikkuu kiinni ja myöhemmin haukkuu kaikki miniät kun veivät pojan mukanaan.
[/quote]Tietysti annan hänen aikanaan muuttaa omillensa ja saa ottaa sellaisen vaimon kuin itse haluaa.ap
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 10:33"]
[/quote]tää xD
Eiköhän se ole ihan hyvä ettet kolmatta lasta enää rupea tekemään. Vaikka jokin aika sitten sitä suunnittelitkin. Muistaakseni olit aikeissa neulalla painella reikiä kondomiin, vai miten se oli?