Fyssäri (mies) hipelöi
Menin miesfysioterapeutille lonkkakivun vuoksi kun oli viikkoja ollut lonkkanivel kipeä. Ihan aluksi mun piti riisuutua alusvaatteille. Siis miksi paidat yms pois kun lonkka on kipeä?
Sitten se tutkin ja silmäili mua edestä ja takaa, kosketteli pakaraa yms. Olin niin lukossa että en edes lyönyt.
Sitten alkoi hoito. Se laittoi mun haaroväliin kätensä. Siis oikeasti ihan kiinni mun pyhimpään ja käänti, veti ja kiskoi jalasta. Hinkkas sisäreittä ja pakaraa 😳
Olin vain niin lukossa että kun se lopetti, maksoin kiitin ja lähdin pois.
Kommentit (6)
Paita otetaan pois, koska täytyy nähdä selän asento. Lonkan alueen kipuun voi vaikuttaa kropan mikä tahansa virheasento (pl. ehkä ranteet ja kyynärpäät), joten tärkeää nähdä kokonaisuus. Koskettelulla tarkistetaan tietyt pisteet, että ovatko samalla korkeudella = onko lantio vinossa sekä lihaskireyksiä.
Haaroväliin käden laittamisesta vaikea arvioida onko ollut jotenkin epäasiallista, mutta sisäreiden ja pakaran "hinkkaus" todennäköisesti on ollu ihan normaalia lihasten hoitoa, hierontaa tai palpointia, jotta lihaskireydet saa selville. Jalan "kiskominen" on myös ihan normaali hoitomuoto, traktioksi kutsutaan.
Hän halusi ryhtyä kanssasi seksuaaliin. Herahtiko kukkaasi mettä?
Mielenkiinnosta: mitä ap ajattelit fysioterpian olevan? Ihan normaalilta kuulostaa, tietenkään alapäähän ei ole tarkoitus koskea, mutta pakara, sisäreidet yms hyvin oleellisia jos lonkka on kipeä.
Olitkohan nyt itse ihan valmis tuohon toimenpiteeseen. Olisiko sama käsittely ollut sinusta epäasiallista, jos sen olisi tehnyt nainen?
Ei voi kyllä olla normaalia😳