Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderistä!

Vierailija
03.09.2015 |

Kuinka usein käytte siellä? Minulle löytyi aika kiva match ja pari viestiä takana. Mietin vain sitä, kun toinen käy paikalla parin vrk välein. Viestien perusteella on erittäin iloinen meidän viesteistä. Mutta onko muita jotka käy noin harvoin siellä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siellä pitäisi roikkua joka päivä? Mulla on tinder ladattuna, käyn siellä sillointällöin selailemassa (välillä 5 pv putkeen, välillä saattaa olla 5 pv välissä), toki useammin, jos juttelen jollekin. :) mutta mulle on ainakin normaalia vaikka käyntien väliin jäisi se parikin vuorokautta.

Vierailija
2/3 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuohan on ihan normaalia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 02:13"]Miksi siellä pitäisi roikkua joka päivä? Mulla on tinder ladattuna, käyn siellä sillointällöin selailemassa (välillä 5 pv putkeen, välillä saattaa olla 5 pv välissä), toki useammin, jos juttelen jollekin. :) mutta mulle on ainakin normaalia vaikka käyntien väliin jäisi se parikin vuorokautta.
[/quote]
Sama täällä. Joskus saatan käytä useammin päivässä, monen päivän ajan selailemassakin vain, joskus taas saattaa olla viikkokin käymättä. Mulla ei ole Tinderin ilmoitukset päällä, eli joskus melkein unohdan koko sovelluksen ennen kuin tylsä hetki (jota yritän ensin tappaa av:lla...... :D) taas yllättää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan