Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko hevosille tarkoitettua linimenttiä käyttää itse?

Vierailija
22.03.2022 |

Tai siis voi, koska käytän itse. Auttaa todella hyvin lihaskipuihin. Mutta onkohan siitä jotain haittaa? Käyttämäni aine toimii paljon paremmin, kuin joku Mobilat. En laita sen nimeä tähän, ettei syytetä mainostamisesta, mutta tuotekuvaus on tässä
" *** on kylmäävä yrttipitoinen linimentti joka on tehokas apu palautumiseen harjoittelun jälkeen. Auttaa ehkäisemään rasitusvammojen syntymistä ja helpottaa lihas- tai nivelperäistä kipua. Nopeuttaa palautumista rasituksen jälkeen."

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisessä Neuvostoliitossa myytiin valuuttakaupassaTiikeribalsamia. Ei aavistustakaan mitä sisälsi, mutta toimi lihassärkyihin. Liekö sitten samoja MSM aineita-

Vastasin jo ylempänä. Kiinassa myytävässä tiikeribalsamissa (pieni 6-kulmainen lasipurkki) on 25% kamferia ja se on väriltään vaaleampaa kuin EU:ssa myytävä jossa kamferia saa olla vain 10%.

Muut ainesosat ovat perinteisiä mentholi, neilikka, minttu ja vähän harvinaisempia cajaput (valkoinen teepuu) sekä cassia (kaneli)-öljyjä. Purkin mukana tuli ihan yksityiskohtainen tuoteseloste että siitä vaan itse sekoittamaan.

Kuten monet ovat todenneet eri hevoslinimenttien teho vaihtelee valtavasti koska niissä on eri määrä kamferia eikä noissa tokmannin pulloissa kerrota lainkaan pitoisuuksia.

Vierailija
42/47 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muut ainesosat ovat perinteisiä mentholi, neilikka, minttu ja vähän harvinaisempia cajaput (valkoinen teepuu) sekä cassia (kaneli)-öljyjä. Purkin mukana tuli ihan yksityiskohtainen tuoteseloste että siitä vaan itse sekoittamaan.

Kaikki näistä eteerisistä öljyistä ovat sellaisia joille voi joko olla jo valmiiksi allerginen tai joiden hierominen iholle voi nopeasti laukaista vaikean yliherkkyyden. Kaikkia näitä eteerisiä öljyjä saa luontaistuotekaupoista ja osa niistä on sellaisia joiden hierominen raakana iholle riittää parhaimmillaan tuottamaan vesikellon. Muistaakseni ainakin neilikka ja joku toinen öljy oli sellainen jota saa laittaa vain kolme tippaa per litra jos haluaa valmistaa itse kosmetiikkaa.

Parempi kokeilla vaan sitä tokmannin litkua jossa ei ole mitään muuta kuin kamferia ja pirtua. MSM:ää saa muuamalla eurolla sadan kappaleen purkin pillereinä. Eipä sekään juuri mitään vaikuta mutta tutkimusten mukaan sen pitäisi olla edes suht turvallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa todella kireisiin lihaksiin ja jalkakipuihin. Olen vuosia käyttänyt.

Vierailija
44/47 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt itse vuosia BBRRHH! 

Vierailija
45/47 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen laittanut hartialihaksille. Opin eräältä kokilta. Keittiöhlökunta käytti kaikki hevoslinimenttiä.

Vierailija
46/47 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä urheilijat käyttää jos on...HIRVEETÄ MYRKKYY...

Vierailija
47/47 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paremmin varmaan tutkittu kuin ihmisten tuotteet. Kilpaurheilevat horset.

Ei ole, eläinlääkintä on paljon pienempi bisnes kuin ihmislääkintä. Koronarokotteen kehittämisen takia oli monet eläinlääkkeet vähissä, eli tässä näkee, mitä priorisoidaan.

Lisäksi ainakin rehujen kohdalla markkinointi on vapaampaa, eli saa väittää enemmän kuin ihmistuotteiden kohdalla.

Voiko joku kertoa, miksi kissa saa eläinlääkäriltä hyvin vahvat opioidit mutta ihminen saa lääkäriltä samaan vaivaan vain käskyn syödä buranaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi