Orgasmisynnyttäjä
Aika kaukaa on haettu toisenlaisissa äideissä... ei synnyttämisestä VOI saada orgasmia
Kommentit (69)
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:47"]No jo on draamaa, ku pullomaitoa joutuu antaan... Voi v...
[/quote]
Kyllä se mullekin oli vaikken ole mikään hippi enkä kiintymysvanhempi tai imetysfanaatikko.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:52"]
Näinköhän tuo ukko jaksaa edes vauvaa nostaa? Painaa varmaan 47 kiloa.
[/quote]
Eihän tuo edes pahemmin saanut nostella, oli valtaosan äidillä..
En tiedä kyllä ärsyttävämpää ilmaisua kuin VOIMAANNUTTAVA synnytys. Argh, kuulunee tuohon aktiivisen synnytyksen kanonisoituun liturgiaan. Tuossa pariskunnassa kyllä taisi konkretisoitua se vanha klisee vastakohtien täydentämisestä: oikein viimeisen päälle new age hörhö ja insinöörityyppinen copywriter. Oli jotenkin sympaattista kun se mies siinä mutisi ettei hän tiennyt että hänellä on mitään tunteita ennen Suvituulia :D
Kaunis nainen kasvoiltaan minusta
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 22:07"]Kaunis nainen kasvoiltaan minusta
[/quote]
Ja hyvin valitut silmälasit. Sopii hyvin
Nyt Piritta fb:ssä kommentoimassa
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:08"]Kuulostaa oudolta ja "väärältä" omiin korviini. En ikinä voisi liittää elämäni suurinta orgasmia omaan lapseeni!
[/quote]
Niiin, väärältä se minustaki kuulostaa, MUTTA jokainen tekee lapsensa harrastamalla seksiä. Yleensä silloinkin saadaan orgasmi, joten eikai se sitten olekaan niin ihmeellinen asia :D
Tämä oli ihan kiva jakso kuitenkin. Vähän nauratti, mut onhan perhe ihan sympaattinen :D Mä rakastan sua mun keho!
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 22:10"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:08"]Kuulostaa oudolta ja "väärältä" omiin korviini. En ikinä voisi liittää elämäni suurinta orgasmia omaan lapseeni!
[/quote]
Niiin, väärältä se minustaki kuulostaa, MUTTA jokainen tekee lapsensa harrastamalla seksiä. Yleensä silloinkin saadaan orgasmi, joten eikai se sitten olekaan niin ihmeellinen asia :D
[/quote]
Synnytys ja seksihän on samanlaisia asioita ja kumpaakin tehdään mielihyvän takia
Mistä näkee lukea "mitä heille kuuluu nyt" ?
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 22:12"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 22:10"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:08"]Kuulostaa oudolta ja "väärältä" omiin korviini. En ikinä voisi liittää elämäni suurinta orgasmia omaan lapseeni!
[/quote]
[/quote]
Synnytys ja seksihän on samanlaisia asioita ja kumpaakin tehdään mielihyvän takia
[/quote]
No ehkä synnytyksen ei tarvi olla niin kamala ja kivulias asia? Mitä väärää oon siinä jos joku haluaakin ottaa asian vähän rennommin ja koittaa nauttia
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 22:12"]Tämä ketju on ilkeä ja julma.
[/quote]
Maailma on ilkeä ja julma. Live with it.
Ihana pikku vauva, tässähän tulee vauvakuume! Ja nyt mä tiedän mitä hoen kun seuraavan kerran synnytän :) ja noi ekat viikot synnytyksen jälkeen voi olla draamaa, kun hormonit heittelehtii äidin kehossa.
No, miten kävi? Saiko nainen sen kaikkien aikojen orgasminsa synnyttäessään?
Voi että me naurettiin, kukin tyylillää. Ei siitä raskaudesta nyt ihan uskotoa tarvitse tehdä. Tommonen on vaan liian hermostuttavaa..
Mä haluaisin tohon ohjelmaan normaaleja äitejä, en tommosia hihhuleita huutamassa Mä rakastan mun kehoo... En taida katsoa uudestaan, alko vaan ärsyttää mitä hulluja täällä elää.
Näinköhän tuo ukko jaksaa edes vauvaa nostaa? Painaa varmaan 47 kiloa.