Millaisia leikkauksia kasvoille voi Suomessa miehelle tehdä, jos on niin ruma ettei Tinderistä saa matcheja?
Kroppa on treenattu huippukuntoon, uudet vaatteet ostettu, hiukset ja parta siistit, hampaat hoidettu...Mutta siltikin matcheja ei vain tule.
Kai se on sitten naamasta kiinni.
Millaisia kokemuksia teillä on miesten kasvojen leikkauksista Suomessa?
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Minulle on ainakin käynyt selväksi se, miksi ap ei saa mätsejä tai löydä seuraa. Syy ei ole ulkpnäkö.
Mikäs sitten?
Et kuulosta kovin miellyttävältä, empaattiselta tai itsereflektioon kykenevältä mieheltä. Itse en lähettäisi näiden viestien perusteella sinulle tykkäystä vaikka näyttäisit brad pittiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuvailepa ilmettäsi kuvassa. Et ole siihen kommentoinut mitään.
Hymy osassa kuvista, osassa perusilme.
Yhdessä kuvista on vaikea sanoa ilmeestä kun se on tilannekuva kauempaa (harrastuksesta)
ap
Jotkut tilannekuvat harrastuksistakin voivat olla lähinnä ärsyttäviä tai outoja. Ehkä jättäisin ne pois.
Totta, ja riippuu myös harrastuksesta. Tinderkuva harrastuksesta voi tehdä vaikutelman että tyyppi on himoharrastaja ja ne vie hirveän paljon aikaa, ja se voi olla kyllä turn off. Esim metsästys, kalastus ja moottoriurheilu/autot on kyllä semmoisia että ei kannata hirveästi mainostaa, koska ne kyllä karkottaa. Olen vierestä nähnyt kuinka kaveri hylkää jokaisen jonka kuvassa on auto, joku motocross-mopo tai kala/riistasaalis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rumallekin naamalle löytyy nainen. On rumia miehiä ja rumia naisia. Luulen että ap yrittää iskeä aina itseään kauniimpia naisia. Ei ihme jos ei matcheja tule.
Kun ei tule edes tykkäyksiä.
Viimeksi sain yhden tykkäyksen noin 150-kiloiselta tuetussa asumisessa olevalta, täysin itsestään huolehtimattomalta (hampaitakin puuttui jne), lievästi kehitysvammaiselta naiselta
ap
No jos sä olet 40 v ja yrität saada parikymppisiä niin...
Olen 33-36 (En halua kertoa tarkkaa ikää) ja ikähaarukkani on 24-40
ap
Harva 24-vuotias hyvännäköinen ja fiksu nainen haluaa itseään 10 vuotta vanhempaa tuikitavallisen näköistä (tai jopa rumaa) tavallista miestä, ellei muuten synkkaa jotenkin. Sellainen nainen on itse jotenkin epätoivoinen. Ainoastaan jotkut komeat supliikkimestarit tai selvästi varakkaat tai julkkikset kelpaavat. Jos et ole sellainen, niin et mitään aktiivista instamisua saa.
Miksi otit kantaa ainoastaan ikähaarukan alimpaan ikään?
Otin senkin vuoksi, että tuo ikähaarukka (jos on näkyvissä jossain) saattaa karkoittaa myös ne 30-vuotiaat. Eli epärealistista havitella niitä nuoria.
Ei se Tinderin asetuksissa oleva ikähaarukka näy muille kuin itselle. Siinä on vain asetettu että minkä ikäisiä naisia Tinder minulle näyttää.
Kyllä 24-vuotiaissa on jo ihan aikuisia sekä fiksua naisia, ja siksi olen sen laittanut alarajaksi.
Tuntemissani pariskunnissa on useampikin 10v ikäero, ja valtavasti 5-7v ikäerolla oleviaap
Ei pidä paikkaansa. Tilastojen mukaan Suomessa ikäero yleensä muutama vuosi. Suurten ikäerojen pariskunnat TODELLA harvinaisia, vain alle 0.5% prosentilla ikäero on suuri, joten joko
a) Valehtelet
b) Olet trolliSinulle ja muille miehille tiedoksi- jos T8nderissä tai muilla nettideiteillä miehen ikähaarukka naisissa alkaa -20-10 vuotta oma ikä , eikä yläraja ole edes omassa iässä, niin siirrymme seuraavaan.
Minä en tiedä mitä tilastot kertovat, enkä aio niitä lähteä nyt tutkimaan.
Kerroin millaisia pariskuntia _minä_ tunnen lähipiirissäni, ja hieman ulkopiirissäkin.
ap
Kaksi vaihtoehtoa: joko
a) jatkat valitsemallasi tiellä jääräpäisesti ja olet todennäköisesti yksin tai:
b) myönnät tosiseikat ja muutut itse ja muutat taktiikkaasi
On hyvin mahdollista, että ne kaveripiirin muut miehet ovat todellisuudessa sinua komeampia ja sosiaalisempia.
Miten ihmeessä "jääräpäisesti"?
Minä sanoin että ikähaarukka on 24-40.
Miksi väänsit tuon niin että etsisin ainoastaan 24-vuotiaita, enkä ketään muita?
Minä etsin myös 38, 39, ja 40-vuotiaita...ap
Kuinka monelle 38-40-vuotiaalle olet antanut tykkäyksen? Kuinka monelle alle 30-vuotiaalle olet antanut tykkäyksen? Eihän se tilannetta muuta, jos "periaatteessa" etsit myös yli 35-vuotiaita, jos toiveena on kuitenkin se, että nainen näyttää vaikka 24-vuotiaalta. No, tokihan en tiedä onko näin, mutta kunhan annoin esimerkin.
Vika voi olla sun profiilitekstissä tai sitten kuvissa - olen se, joka kirjoitti perusmiehen tylsästä ulkonäöstä, ja se kyllä karkottaa niitä tykkääjiä, mutta luulisi silti, että edes pari tykkäystä voisi tulla sillä tylsimystyylilläkin. Eli voi olla, että kannattaisi kokeilla uusilla kuvilla ja hioa sitä esittelytekstiä. Myös omaa tyyliä voisi miettiä vähän - että onko se ok, vai voisiko parantaa. Sellaista naisetkin ovat tehneet ja lopputulos on se, että kaikki naiset eivät kulje löysissä vaatteissa, ilman meikkiä ja siilitukassa, mikä ei ihastuttaisikaan miehiä. Kerron sulle salaisuuden: ei se tyyli ihastuta naisiakaan.
Kuinka monesta olet itse tykännyt? On tietysti mahdollista, että välillä tykkäykset menevät ristiinkin. Vai onko sinulla joku maksullinen versio, jossa näet kaikki nekin tykkäykset, joista itse et ole tykännyt?
Jätä ap vaikka koko profiiliteksti pois. Ilmeisesti sun mulkku asenteesi paistaa läpi siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rumallekin naamalle löytyy nainen. On rumia miehiä ja rumia naisia. Luulen että ap yrittää iskeä aina itseään kauniimpia naisia. Ei ihme jos ei matcheja tule.
Kun ei tule edes tykkäyksiä.
Viimeksi sain yhden tykkäyksen noin 150-kiloiselta tuetussa asumisessa olevalta, täysin itsestään huolehtimattomalta (hampaitakin puuttui jne), lievästi kehitysvammaiselta naiselta
ap
No jos sä olet 40 v ja yrität saada parikymppisiä niin...
Olen 33-36 (En halua kertoa tarkkaa ikää) ja ikähaarukkani on 24-40
ap
Harva 24-vuotias hyvännäköinen ja fiksu nainen haluaa itseään 10 vuotta vanhempaa tuikitavallisen näköistä (tai jopa rumaa) tavallista miestä, ellei muuten synkkaa jotenkin. Sellainen nainen on itse jotenkin epätoivoinen. Ainoastaan jotkut komeat supliikkimestarit tai selvästi varakkaat tai julkkikset kelpaavat. Jos et ole sellainen, niin et mitään aktiivista instamisua saa.
Instamisu, siinä se ällötys jo tulikin, se miksi sitä 24v naista ei edes tee mieli.
Koiraihminen, ulkoilu ja patikointi, kuvissa esitellään viinilasia ja niitä rumia tatuointeja, vaikka olis kuinka instamisu niin ei jatkoon vaikka maksais... M36v
Vierailija kirjoitti:
Et kuulosta kovin miellyttävältä, empaattiselta tai itsereflektioon kykenevältä mieheltä. Itse en lähettäisi näiden viestien perusteella sinulle tykkäystä vaikka näyttäisit brad pittiltä.
Mistä tietäisit millainen ap on ennen kuin keskustelisit hänen kanssaan?
Jos sulla ei ole mitään tiettyä toimenpidettä mielessä, onhan se aika turhaa täältä kysellä, kun ei me täällä tiedetä, millainen sun naama on ja mikä siihen voisi auttaa. Nenäleikkaus on yksi yleisimpiä plastiikkakirurgian leikkauksia, ja voi vaikuttaa todella dramaattisesti koko kasvojen olemukseen, mutta vain, jos nenä on alunperin epäsymmetrinen, oudon muotoinen ja/tai suhteettoman iso. Puhelimiin saa vaikka millaisia ilmaisia appeja, joilla voi tarkastella miltä oma naama voisi näyttää tällaisilla muutoksilla. Voit myös käydä plastiikkakirurgilla konsultaatiossa. Joku sanoi, että miehet harvoin hyötyisivät tällaisista leikkauksista - olen vähän eri mieltä, mielestäni esim. Ryan Gosling on hyötynyt plastiikkakirurgiasta, eikä hän ole mitenkään valtavan poikkeuksellinen. Silmäluomia voi kohottaa, jos ne roikkuvat, ja leukaa on mahdollista muotoilla implanteilla. Mutta kyllä mä silti enemmän epäilisin, että kirurgian ulkopuolisista keinoista olisi tässä tilanteessa hyötyä. Se, millainen persoona olet, ja miten tuot itsesi esille ratkaisee todella paljon. Ulkonäön suhteen kannattaa hankkia sopiva hiustenleikkaus, ehkä jopa värikin, kulmakarvatkin voi tarvittaessa värjätä ja vähän muotoillakin. Kaikki tämä voi oikein tehtynä näyttää täysin luonnolliselta. Mutta vaikea sanoa kauheasti mitään sua näkemättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuvailepa ilmettäsi kuvassa. Et ole siihen kommentoinut mitään.
Hymy osassa kuvista, osassa perusilme.
Yhdessä kuvista on vaikea sanoa ilmeestä kun se on tilannekuva kauempaa (harrastuksesta)
ap
Jotkut tilannekuvat harrastuksistakin voivat olla lähinnä ärsyttäviä tai outoja. Ehkä jättäisin ne pois.
Totta, ja riippuu myös harrastuksesta. Tinderkuva harrastuksesta voi tehdä vaikutelman että tyyppi on himoharrastaja ja ne vie hirveän paljon aikaa, ja se voi olla kyllä turn off. Esim metsästys, kalastus ja moottoriurheilu/autot on kyllä semmoisia että ei kannata hirveästi mainostaa, koska ne kyllä karkottaa. Olen vierestä nähnyt kuinka kaveri hylkää jokaisen jonka kuvassa on auto, joku motocross-mopo tai kala/riistasaalis.
Sama täällä. En valitsisi miestä, joka poseeraisi joidenkin mopojen tai riistasaaliiden kanssa. Golfkin on vähän siinä ja siinä. Samoin esim. iso lauma kissoja tai koiria, joilla kaikilla on vitsikkäät nimet. Kuulostavat lähinnä rasitteilta kyseiset harrastukset eli saattavat olla niin iso osa miehen elämää, että naisen pitäisi olla kiinnostunut samasta harrastuksesta myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tietäisit millainen ap on ennen kuin keskustelisit hänen kanssaan?
Kai hänellä profiiliteksti on? En usko sen vetoavan minuun. Ei tunnu vetoavan muihinkaan.
Mutta varmastihan hän on kuitenkin huippujäbä kun niin sanoo.
Näillä ikisinkkumiehillä on muuten todella harvoin varsinaisesti rumaa nenää. Enemmänkin heillä on joku sinänsä nätti ja pieni vauvamainen (epämiehekäs) nykerönenä. Koko olemuskin on yleensä mahakasta vauvaa muistuttava eli lähinnä rasvaprosentin pudotus, vahvemmat/näyttävämmät hiukset ja rusketus iholle auttaisivat.
Miehekäs ja rujokin ulkoinen olemus on houkuttelevampaa kuin sellainen vauvamainen olemus yhdistettynä kuitenkin tökeröihin käytöstapoihin ja negatiiviseen asenteeseen, jolloin mies on kuin iso raivoava ja rähjäävä vauva, ei mikään seksikkyyttä ja rauhallista itsevarmuutta huokuva sankarimies.
T. Kokemuksen syvä rintaääni
Näitä ns. miehiä, jotka täällä ruikuttavat naispuutettaan (varmasti on myös pelkkiä trolleja myös näissä aloituksissa monia), niin yhdistää yksi asia.
Se, että ajattelevat itsestään, että ovat jotakin jumalan lahjoja naisille ja tietysti heidän kuuluu saada siksi nainen. Erityisesti nuori, kaunis, hoikka.
Tosiasiassa nämä ns. miehet ovat peräkammarin poikia huonoine sosiaalisine taitoineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaiset vaatteet ostit ja minkälaiset ne sinun siistit hiuksesi on? Valtaosa miehistä on ihan siistin näköisiä, mutta valitettavasti heidän hyvä kroppansa ei näy löysien vaatteiden vuoksi, ja tukka on usein leikattu samalla lailla todella lyhyeksi kuin melkein kaikilla muillakin miehillä, eikä varsinaisesti ole muuta tyyliä kuin se, että yritetään sulautua seinäpaperiin.. Suurin osa miehistä ei siis erotu mitenkään muiden miesten joukosta.
Miksi sen kropan pitää näkyä niin tarkasti?
Koska se nyt ilmeisesti on se ainoa asia mitä ap:lla on tarjota, omien sanojensa mukaan naama on ruma ja täältä lukemani perusteella luonnekaan ei ole ihan priimaa.
Vierailija kirjoitti:
Näitä ns. miehiä, jotka täällä ruikuttavat naispuutettaan (varmasti on myös pelkkiä trolleja myös näissä aloituksissa monia), niin yhdistää yksi asia.
Se, että ajattelevat itsestään, että ovat jotakin jumalan lahjoja naisille ja tietysti heidän kuuluu saada siksi nainen. Erityisesti nuori, kaunis, hoikka.Tosiasiassa nämä ns. miehet ovat peräkammarin poikia huonoine sosiaalisine taitoineen.
Moni heistä on konkreettisestikin "mammanpoika" eli kolmekymppinen mies on pääosin tekemisissä lapsuudenperheensä kanssa tai joissain harvinaisemmissa tapauksissa vieläpä asuu lapsuudenkodissaan. Mies ei mahdollisesti ole koskaan edes asunut itsenäisesti. Nämä sitten haluavat hyvännäköisen ja dynaamisen nuoren naisen, joka kuitenkin hoitaisi ja hoivaisi kuten se oma äiti. Mutta kuka nuori nainen haluaa sotkeutua sellaiseen mieheen?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehen kasvoillakin on suuri merkitys, ei tarvitse olla mikään malli poika tai hollywood tähti mutta jos kasvoissa on jotain "vastenmielistä" niin siitä voi se vastareaktio tulla.
Itse en luottaisi ulkomaisiin leikkauksiin, suomessa varmaan kallista, kaveri kävi korjauttamassa pelkän nenän ja kyllä tuli sen jälkeen vientiä ja kysyntää ja naisten asenne muuttui täysin, siis aivan täysin.
Myös ilmeisiin ja puhumiseen kannattaa kiinnittä huomiota, monilla tulee puhuessa tai nauraessa sellaisia tyhmiä tai hassuja ilmeitä tai äänteitä jotka ajavat monet naiset karkuu, sama toki toisin päin, tähän ei usein osata kiinnittää huomiota, tätähän korjtaan paljon kaikilla jotka esiintyy tai näyttelee televisiossa/ohjelmissa. Hyvä, selkeä puheääni tarkoittaa yleensä hyvää ja normaalia ilmettä myös kasvoilla.
Kenellä kävi leikkauttamassa nenän?
Ap taisi hävitä, kun päästiin asiaan.
Suomessa ei kannata mennä kauneusleikkauksiin, Suomessa se osaaminen ei ole yhtä hyvää tasoa kuin esim. Virossa.
Minusta tuntuu, että ap:n pahin "vika" on siellä korvien välissä. Eli lanttumaakarille mars ja vasta sitten deittailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap taisi hävitä, kun päästiin asiaan.
Olen kyllä mielestäni vastaillut täällä esitettyihin kysymyksiin.
Miksi mielestäsi "hävisin" ?
Minunkin pitää välillä tehdä myös töitä
Minulle on ainakin käynyt selväksi se, miksi ap ei saa mätsejä tai löydä seuraa. Syy ei ole ulkpnäkö.